Valve Software

Personen
Video's
Lijst met Steam Summer Sales eindelijk bekend?

Lijst met Steam Summer Sales eindelijk bekend?


09 July 2012 16:44 | Gerucht | Michael.Cox | 21 reacties

Vorige week bevestigde Valve eindelijk dat er ook dit jaar Steam Summer Sales zouden plaatsvinden, maar wel zonder data of details over welke games het zou gaan. Via de CDR (Content Description Record database, een website die bijhoudt welke spellen/abonnementen er via Steam verkrijgbaar zijn) is er nu een onofficiële lijst opgedoken van de mogelijke aanbiedingen die Valve zal gebruiken om onze portefeuille te plunderen. Er zullen elf dagen indie aanbiedingen zijn naast de grotere titels van bekende uitgevers.

 

We beginnen met een overzicht van de indie bundels:

 

 

  • Day 1: Anomaly Warzone Earth, The Baconing, Cave Story+, EDGE, Lone Survivor
  • Day 2: Botanicula, E.Y.E, Oil Rush, Splice, Universe Sandbox
  • Day 3: Bit Trip Beat, Braid, Bunch of Heroes, Insanely Twisted Shadow Planet, Runespell Overture,
  • Day 4: A Valley Without Wind, Atom Zombie Smasher, Blocks that Matter, Sanctum, Superbrothers: Sword & Sworcery EP
  • Day 5: Audio Surf, Gemini Rue, Greed Corp, Tiny Bang Story, Ys: The Oath in Felghana
  • Day 6: Awesome, Defcon, Space Chem, Ticket to Ride, Trauma
  • Day 7: Avadon, Dungeons of Dredmor, Qube, Vessel, Zombie Driver
  • Day 8: Demolition Inc, Hoard, Sol Exodus, Swords and Soldiers HD, Wings of Prey
  • Day 9: Capsized, Jamestown, Revenge of the Titans, VVVVVV, Zeno Clash
  • Day 10: All Zombies Must Die, Beat Hazard, Bit trip Runner, Eufloria, Machinarium
  • Day 11: Hydrophobia, Orion: Dino Beatdown, Star Ruler, Waveform, World of Goo

Andere mogelijke aanbiedingen:


Steam Summer Sales

 

Bron: VG247externe link
 
1 100% rep

Lord_Palethorn zegt op 09/07/2012 17:18   [?]

  Rating 1 16+ 16+
dit: ..is er nu een onofficiële lijst opgedoken...

en dit: ..Andere bevestigde aanbiedingen:..

= raar

Verder heb ik eigenlijk de indruk dat het zo een beetje meer van hetzelfde is, ben benieuwd!
1.1 100% rep

[JK] zegt op 09/07/2012 22:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dat zijn dingen die gewoon in de CDR zijn toegevoegd een hele hoop moet nog toegevoegd worden voor donderdag wanneer de sale start je kan alles volgen hier:
http://cdr.thebronasium.com/app/search/p/1/sort:date_updated/direction:desc
2 100% rep

u4ea zegt op 09/07/2012 17:35   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ni eens ArmA? En kwachtte daar speciaal op.
2.1 100% rep

R3L4X zegt op 09/07/2012 17:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Die verkoopt zonder sale ook al zeer goed, waarom zouden ze die dan in de sale verzetten? Om er minder aan te verdienen :')?
2.2 100% rep

enZiiime zegt op 09/07/2012 18:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Die lijst komt van: http://cdr.thebronasium.com/sub/search/p/1/Search.nameummer/sort:date_updated/direction:desc

Daar komt enkel op wat er NIEUW added is. Games of bundels die al op Steam staan kunnen ook nog altijd een korting krijgen.
2.3 100% rep

CurrY zegt op 09/07/2012 18:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Een paar weken geleden is Arma 2 al is on sale gegaan dus ik verwacht het niet zo snel terug.
2.4 100% rep

smon zegt op 09/07/2012 18:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dit zijn enkel speciale bundles die ze toevoegen voor de sale begint. Kortingen voor aparte games kan je hiermee niet zien. Zo goed als elk spel krijgt trouwens korting tijdens de Summer/Winter sale, ArmA 2 gaat daar zeker en vast bij zijn.
2.5 100% rep

Quecera zegt op 09/07/2012 19:34   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ArmA 2 bundle waar ArmA 2 + Operation Arrowhead €18 op de site van ArmA, of via Steam is het €25. Die €18 versie is ook een Steam versie trouwens, alleen handel je af via de site van ArmA en krijg je een code.

Ik wacht zelf niet op sales want heb vandaag een youtube film gezien van een maat die de Mod Dayz speelt, waaauw, so much fun direct gekocht
3 100% rep

michiel6661 zegt op 09/07/2012 17:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als ze weer zo -66% op alle valve producten doen zou ik eindelijk is half life anthology kunnen kopen
3.1 100% rep

u4ea zegt op 09/07/2012 20:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Shame on you da ge da nog ni gedaan hebt.
4 100% rep

xSkunkWarzx zegt op 09/07/2012 17:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
please laat stalker bundle erbij zitten
4.1 100% rep

u4ea zegt op 09/07/2012 20:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Volgens de link in de comments hierboven wel.
5 100% rep

kil911ler zegt op 09/07/2012 17:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Al die Indie-games die nu op mn Wishlist staan en nu te zien zijn in deze lijst... tga weer pijn doen in de portemonnee
6 100% rep

belgianreaver zegt op 09/07/2012 18:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Jammer dat er geen Limbo tussen staat. Maar het is geen definitieve lijst.
7 100% rep

WauWsy zegt op 09/07/2012 19:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zit niet echt iets tussen wat mij leuk lijkt. Weet iemand toevallig of er ook weer zon event omheen zit? Zoals met kerst met die coal?
7.1 100% rep

u4ea zegt op 09/07/2012 20:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zou mij verbazen moest het ni zo zijn.
8 100% rep

daredevilke zegt op 09/07/2012 21:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
kvond het vorig een betere lijst, er staat zelfs geen call of duty in, en die zou ik alleen kopen als die korting zou hebben
9 100% rep

robbedevos zegt op 09/07/2012 22:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Er zullen zeker meer games in de sale staan dan dit. Waarschijnlijk zal L4D2 in de sales staan omdat L4D2 van valve is en steam is van valve.
10 100% rep

omegahealer zegt op 09/07/2012 23:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hopelijk nen AC bundle... enigste moment dat ik me de reeks wil aanschaffen
10.1 100% rep