Ubisoft

Speel From Dust in je webbrowser

Speel From Dust in je webbrowser


23 May 2012 12:09 | Nieuws | Panaramo | 10 reacties

In de Chrome web store hebben we al meerdere mooie applicaties zien verschijnen. Meestal zijn ze echt een toonbeeld voor wat met simpele technologie te bereiken valt. En nu komt daar nog maar eens een mooie game bij.

 

Je kan namelijk vanaf nu de game From Dust van Ubisoft in je Google Chrome-browser spelen. In dit spel ben jij de god en kan je het landschap aanpassen om de bewoners op weg te helpen. De game verscheen vorig jaar op XBLA en PSN en staat gepland voor een release op de pc in september. Iedereen die de game al eens gratis uit wil proberen kan in de Chrome web store terecht. Let wel op dat je om de game vlot te kunnen spelen een vrij degelijke pc nodig hebt.

 

 

 
1 100% rep

Fenumeher zegt op 23/05/2012 12:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ge kunt hem idd precies ook gratis proberen (trial).

Mss straks is piepen
2 100% rep

jellybsly55 zegt op 23/05/2012 13:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
op een niet echt super slechte laptop (i5 430 en HD5650) kan ik het spel niet spelen

Dan maar wachten op een volledige pc demo om op low eens te spelen
2.1 100% rep

Mclaeys zegt op 23/05/2012 17:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Op mijn Core 2 Duo met een FX1600M werkt het wel
2.2 100% rep

jellybsly55 zegt op 23/05/2012 17:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Leek een bug te zijn, er kwam op dat dit niet met mijn instelling kon geinstalleerd worden, nu lijkt het te werken. Strange...very strange

EDIT: voor mensen met een trage pc (not trager dan de mijne) probeer het spel niet. Mijn i5 430M heeft 100% cpu utilisation en ik heb misschien 10FPS.
2.3 100% rep

W!mpix zegt op 23/05/2012 19:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Draait nog cava op mijn phenom 8450. En proberen kost niks eh
3 100% rep

TEISSEIR zegt op 23/05/2012 21:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Deze game is toch ook al een eeuwigheid op PC uit?

Dat werkte hier dus prima op een 5 jaar oude PC ...

Besturing liet veel te wensen over, concept was zalig!

4 100% rep

JoeriNator zegt op 23/05/2012 22:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
verschijnt in september op pc?? Ik kan mij herinneren dat ik een tijd geleden dit spel heb uitgespeeld op pc
4.1 100% rep

pinoken zegt op 24/05/2012 6:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ja ik ook, het spel staat al maanden op Steam.
5 100% rep

Shift zegt op 24/05/2012 11:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Amd athelon 6000 (3.0 dualcore) @100%
5.1 100% rep