Sony Computer Entertainment Europe

YouTube-applicatie voor PS Vita gelanceerd

YouTube-applicatie voor PS Vita gelanceerd


28 June 2012 8:57 | Nieuws | Michael.Cox | 8 reacties

Zoals verwacht heeft Sony deze week een YouTube-applicatie voor de PlayStation Vita uitgebracht. Gebruikers kunnen HD YouTube-filmpjes bekijken op hun favoriete handheld. De nieuwe applicatie is gratis te downloaden in de PS Vita Store op het PSN. Je kan zowel een Wi-Fi verbinding als een 3G-verbinding gebruiken om de video's te streamen.

 

Je kan de films in twee modi gebruiken, fullscreen of op een kleiner scherm. Met een simpele toets kan je wisselen tussen HD of de standaarddefinitie. Als je een filmpje afspeelt op een klein scherm heb je de mogelijkheid om de video te beoordelen (like/dislike) en kan je commentaren toevoegen.

 

PS Vita-YouTube application

 
1 100% rep

Xylan zegt op 28/06/2012 11:06   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Veel te laat imo
1.1 100% rep

Dekon7 zegt op 28/06/2012 12:32   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Beter laat dan NOOIT?
1.2 100% rep

CornholioX zegt op 28/06/2012 18:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
niks te laat. 4 maanden na release hier vind ik zeker niet te laat.
2 100% rep

thomasghys zegt op 28/06/2012 12:44   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Juist gedownload! beter da verwacht! alles laad supersnel, simpel en HD
3 100% rep

elazzja zegt op 28/06/2012 13:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Beeldkwaliteit is fenomenaal mede dankzij het oled scherm en de 720p videos. Het ziet er mooier uit dan op mijn bravia of laptop omdat die kleuren zo mooi eruit zien.
4 100% rep

wiiim zegt op 28/06/2012 13:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik dacht dat de vita geen HD scherm heeft, ni da de kwaliteit slecht is (ik heb er één getest)maar toch minder dan 720p.
4.1 100% rep

elazzja zegt op 28/06/2012 14:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ja de Vita heeft een qHD scherm --> 540p maar het kan natuurlijk wel een video van 720p afspelen. Het voordeel hiervan is is dat de algehele kwaliteit tss 480p en 720p videos op youtube zo verschillend zijn dat je gewoon de 720p gaat afspelen voor betere kwaliteit. Bij andere video's het verschil dan weer minder opmerkelijk. Hoe dan ook blijft het mooie beelden toveren,
5 100% rep

Jack The Ripper zegt op 28/06/2012 18:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dit was idd een must deze app, hoef ik op reis niet meer en de vita en de ipad meenemen.