Sony Computer Entertainment Europe

Onaangekondigde Vita-titel blijkt groots te zijn

Onaangekondigde Vita-titel blijkt groots te zijn


14 May 2012 21:36 | Nieuws | EliasAdam | 15 reacties

Met de E3 in het vooruitzicht zit iedereen te speculeren welke uitgevers grootse aankondigingen zouden doen. Niemand minder dan Sony zelf heeft echter nog enkele nieuwe games aan te kondigen, waaronder een grootse titel voor de Vita. Analist Michael Pachter heeft het spel al gezien en spreekt vol lof.

 

"There is one big title on the Vita that hasn’t been announced yet that I was pretty excited about."

 

Nu is het alleen nog maar de vraag welke game het precies zal zijn. Wordt het een nieuwe draagbare GTA? Of dan toch liever een nieuwe Metal Gear Solid of God of War? We zullen het binnenkort gelukkig te weten komen.

 

vita

 
1 100% rep

filipo zegt op 14/05/2012 22:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ja ik heb al een filmpjr gezien van een game die gaat komen op de psVITA en ik moet zegen dat zag er echt vet uit ik kijk er al naar uit
1.1 100% rep

tgc_9012 zegt op 14/05/2012 22:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Is het die game met die sterretjes?
2 100% rep

SHIGSY zegt op 14/05/2012 22:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Voor welke handheld het ook mag zijn, een "grootse" titel op een nog altijd klein scherm. Niets voor mij.
2.1 100% rep

michael1989 zegt op 14/05/2012 23:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
true, maar psvita heeft toch een groot scherm voor een handheld. nog ietsje groter er er is niet veel 'handheld' aan.
2.2 100% rep

Omabroodje zegt op 15/05/2012 4:22   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Grootte van het scherm verpest niets aan een game als de game goed is.
3 100% rep

Jornax zegt op 14/05/2012 22:57   [?]

  Rating 1 16+ 16+
O wee als het nogmaals een Kingdom Hearts op een handheld is, maar die kans is zeer klein

(Toch nogmaals benadrukken dat KH naar de console eindelijk moet komen)
4 100% rep

Superjumper zegt op 15/05/2012 0:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ps vita is de bom hoor. Mijn broertje heeft hem vanmorgen gekocht en geloof me, de scherpte van het beeld enz.. Het is een topapparaatje. Uncharted hierop is te vergelijken met de kwaliteit van den '2. Voor een handheld vind ik dit dan ook een meer dan sterke prestatie.
4.1 100% rep

michael1989 zegt op 15/05/2012 13:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
inderdaad het is een mooi scherm als het niet te donker is. als het donker is dat zie je als het scherm zwart is of donkere kleuren toont delen op het scherm die ietje donkerder zijn Maar dat schrijnt bij veel oled schermen zo te zijn.
4.2 100% rep

elazzja zegt op 15/05/2012 15:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Im speel vaak in de avond wanneer ik in bed lig (helemaal donker) en dan kun je soms kleine vlekken zien op bepaalde zwart tinten (wat ik heel raar vind). Weliswaar is dit niet met donkere kleuren. Het is echt alleen als het puur zwart is.

Ik heb mijn Vita sinds de release en speel er gemiddeld 4x per week in het donker mee. In het begin waren het meer vlekken maar nu zijn het eerder stipjes op 1 lijn na in de hoek. Het is echt raar maar grappig tegelijk. Ik stoor me der niet aan want heb het al een maand of zo niet eens meer door. Totdat jij het hebt aangehaald

BTW: Binnenkort weer super veel games want SEGA gaat zich volledig richten op handheld en iOS/android met zeker 8 nieuwe Vita Games. Soul Sacrifice ziet er grafisch top uit en heeft originele gameplay voor een hack&slash. Er komt gewoon een Fifa 13 dit keer in plaats van een uitgeklede Fifa 12 en Sony zal met nieuwe first party games komen.

Mijn eerstvolgende Vita game wordt Gravity Rush.
4.3 100% rep

michael1989 zegt op 15/05/2012 15:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wel ik heb heel veel van die vlekken en lijnen.
nu als je gamed is dat niet erg maar als je een film wil bekijken wel.
voor de rest niets te klagen ben blij met mijn aankoop.
4.4 100% rep

elazzja zegt op 15/05/2012 16:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik had gezien dat je die terug kan brengen als het echt overdreven is. Ik heb nu een tiental stipjes die ik alleen nog zie van op < 20 cm. Vandaar dat het niet meer opvalt. Echter als het heel overdreven is kun je die inwisselen maar niet alle winkels accepteren dat.
5 100% rep

Vraeck zegt op 15/05/2012 7:05   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik hoop dat sony slim genoeg is om het publiek te verpletteren met een shitload aan psvita goodness. Ze hebben het echt nodig, iedereen die een psvita bezit zit op nieuwe games te wachten. Het zou zonde zijn als ze de bal mis slaan op e3. Zo' n prachtig toestel verdient het!
5.1 100% rep

Bjaar0202 zegt op 16/05/2012 0:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
True that!
6 100% rep

littlewolvie zegt op 15/05/2012 8:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het zal toch groots moeten zijn om mij te overtuigen, zoals een nieuwe God of War of een exclusive Resident Evil titel. Het toestel heeft zeker zijn goede kanten, maar het gebrek aan backwards compatibiliteit met de PSP, het rare media formaat, de dure niet standaard memory cards en het gebrek aan echt overdonderende must-buy games blijven voor mij immers serieuze minpunten.
7 100% rep

robkots zegt op 15/05/2012 17:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Grand Theft Auto: Vice City Nights