U bent hier: Home > Gamepublishers
9lives | internet

Populair: Hitman Absolution | Diablo 3 | Mass Effect 3
9Lives - rss - contact - nieuwsbrief - sitemap


9Lives - aanbevolen door gamers Log in of Registreer

Paswoord vergeten?

Paradox Interactive

Personen
Video's
Specials

"Volgende generatie consoles is de laatste"


20 January 2012 0:51 | Nieuws | EliasAdam | 64 reacties

Fredrik Wester, CEO van Paradox Interactive, is van mening dat de computers en smartphones zullen blijven evolueren, maar dat de volgende generatie van consoles (zoals we die nu kennen) volgens hem de laatste zal zijn.

 

Tijdens de jaarlijkse showcase in Stockholm maakte hij zoals ieder jaar een voorspelling van wat hen te wachten zou staan. "The next generation of console hardware will probably be the last. I'd be surprised if we see another generation after that.", aldus Wester. De digitale inkomsten van Paradox Interactive stegen van 1,5% in 2006 naar 97% afgelopen jaar. In dat jaar hadden ze ook 75% meer inkomsten en maakten ze 250% meer winst dan voordien. Puur economisch gezien is het dan ook niet raar dat Wester zo'n uitspraken durft doen.

 

 
Pagina:
1 100% rep

mister__ID zegt op 20/01/2012 1:10   [?]

  Rating 6 16+ 16+
Er zal altijd een markt zijn voor console gamen...
Velen verkiezen nog altijd gebruiksvriendelijkheid en comfort boven pcgamen, volgend mij heeft Fred wat teveel in de zon gelopen :P
1.1 100% rep

axess zegt op 20/01/2012 1:21   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Heeft die het dan niet over cloudgaming ?
Iets wat gebruiksvriendelijheid en comfort zou moeten boosten..
1.2 100% rep

KimiKaze zegt op 20/01/2012 1:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Inderdaad, het kan misschien wel langer duren eer de generatie daarna uitkomt...
Maar dan nog, ze vinden altijd wel manieren om het ding uit te melken
1.3 100% rep

mister__ID zegt op 20/01/2012 1:42   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Er staat niets in over cloudgaming?
1.4 100% rep

Thunder_Tw zegt op 20/01/2012 7:05   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Ik vermoed dat hij de schatting maakt dat de kracht van een handpalm-grote console/computer sterk genoeg zou kunnen zijn voor "echte games".
En dat het dus een belachelijke zet zou zijn om het een vast toestel te doen blijven bij je TV.
Misschien een plug-in systeem om dan volwaardig HD(of SD tegen dan) verder te spelen op TV, of in de bus alsof het een Gameboy achtig ding is. Al wat de TV moet voorzien is een HDMI connectie...
1.5 100% rep

Thunder_Tw zegt op 20/01/2012 7:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
mobile, mini en games zijn imho toch 3 sterke marketing termen. Same met: power, graphics en internet tegenwoordig, koud kunstje tegen dan?
1.6 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 20/01/2012 8:51   [?]

  Rating 2 16+ 16+
@misterid: Wie kan er tegenwoordig niet met een computer werken.. Console is misschien gebruiksvriendelijker voor kindjes onder 10 jaar maar iedereen die een beetje met een computer kan werken weet wel hoe hij/zij een spel moet installeren enzo..

En comfort.. als je voor u werk al hele dagen achter een pc moet zitten werken kan ik dat wel verstaan dat je dan liever niet weer achter een bureau zit voor te gamen maar in mijn geval bijvoorbeeld zit ik liefst wel op mijn bureaustoel want die is veel comfortabeler dan ons zetels
1.7 100% rep

mister__ID zegt op 20/01/2012 9:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik bedoel dan vooral dat je op een console geen uur moet gaan installeren voor de meeste games...
1.8 100% rep

Timoca zegt op 20/01/2012 12:01   [?]

  Rating 3 16+ 16+
een uur instaleren?
das al zeker 5 jaar geleden da ik zoiets nog eens heb gehad, tegenwoordig gaat da nogal wa vlugger.
1.9 100% rep

Bluestrike zegt op 20/01/2012 12:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als hij het heeft over consoles in hun huidige vorm heeft ie waarschijnlijk gelijk dat de generatie na deze anders gaat zijn.
Gewoon eenb dooske om de verbinding te leggen met de cloud service en de input controllers.
1.10 100% rep

Hick zegt op 20/01/2012 16:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@1.8 uur is soms nog weinig. Ben bevoorbeeld voor Red Ochestra 2 een paar dagen bezig geweest.

Uiteindelijk heb ik mijn PC geformateerd en pas toen werkte het tegoei.

Gij zijt zeker één van die personen die nooit een probleem heeft met zijn PC, tenzij ik toevallig eens langskom.

Ik verkies toch console, schijfke insteken, updates automatisch laten afhalen en installeren en spelen.

1.11 100% rep

killgodkilltv zegt op 20/01/2012 17:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
steam?? makkelijker kunde ni hebbe
1.12 100% rep

Chimeray zegt op 20/01/2012 18:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Steam gaat uw drivers niet installeren
1.13 100% rep

Niosus zegt op 20/01/2012 19:23   [?]

  Rating 1 16+ 16+
1.12
PEEEUUTTT!! Steam heeft sinds een paar maand een deal met AMD waardoor ge gemakkelijk uw drivers ook up to date kunt houden.

1.10
1 spel installeert niet goed op uw PC -> PC gaming SUCKS! Laten we dan even vergeten dat op de PS3 er ook verplichte installs zijn die regelmatig een pak langer duren dan een half uur. Voor de xbox360 was er een optionele installatie voor betere textures op BF3, alleen maakte die het spel praktisch onspeelbaar tot er een patch kwam.

Tegenwoordig koop ik gewoon alles via Steam. Als ge het preordert kunt ge het op het gemakske van een week op voorhand laten downloaden. Als het spel uit komt duurt het nog enkele minuten om te unlocken en eventueel uw directX te updaten (automatisch) en dan zijt ge ready to go op nog geen 20 min na de release.

Als ge een spel "gewoon"; koopt kan het inderdaad zijn da ge een paar uur moet downloaden... tja... ge kunt ze wel 24/7 kopen en ge moet niet naar de winkel.


Ik verkies toch PC + Steam. Install and forget. Als ik mijn PC opnieuw installeer of als ik een nieuwe ga halen copy ik gewoon mijn steam folder naar mijn NAS tegen 80MB/s. Op de nieuwe windows gewoon steam installeren en terugzetten. 400GB (100+ games) geinstalleerd op nog geen 2 uur. En ik moet er niet eens naast zitten. Eenmaal in gang kunt ge eender wa gaan doen.
1.14 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 20/01/2012 19:29   [?]

  Rating 1 16+ 16+
@1.10 Laatste spel dat ik geinstalleerd heb dat ik mij kan herinneren was skyrim. 15 minuten en da was geinstalleerd en dan nog 2 minuten updaten en ik kon spelen..
Wa voor games installeert gij wel dat da een uur duurt? xD

Ik kan mij wel voorstellen dat mensen die nie goed met computers kunnen werken liever op console spelen, maar als u argument "schijfke insteken en spelen" is dan zijt ge toch beter op pc, eenmaal een spel geinstalleerd is hebt ge de dvd nie meer nodig.
Op pc kunde spelen zonder eerst u schijfke der in te steken

En als je games koopt via steam is het nog makkelijker.
1.15 100% rep

WK.RedruM zegt op 20/01/2012 22:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ROFL @ 1, van welke planeet komde gij ?

Consoles zijn er enkel gekomen destijds (Philips & Atari) omdat ze idd games wilden op hun tv op een simpelere manier (destijds eh! dus we spreken over de tijden van de 8-bit consoles en ervoor) en zonder daar een dure machine voor te kopen (alhoewel, als ge zie naar de prijzen van die consoles in het begin..., en eigenlijk nu nog, met de stront hardware dat er in zit... dan is het toch weggegooid geld bijna, beter paar 100€'s meer en ineens een machine die alles kan, inclusief serieus werk enz).

Aangezien die tijd dus voorbij is (eigenlijk al heel lang zelfs, ze zijn het gewoon aan het uitmelken maar dat is nu eenmaal de strategie van de meete bedrijven) en PC's goedkoper worden dan ooit (en deze blijven goedkoper worden, omdat onderdelen door verschillende fabrikanten kunnen gemaakt worden en daar competitie is), ze zo snel evolueren dat een console met vaste onderdelen nooit kan volgen, er mini-pc's bestaan die kleiner zijn dan consoles EN krachtiger, en je deze op je TV kan aansluiten en ECHTE HD krijgen enz enz, en controllers hadden we al op PC voor er ooit consoles bestonden, is dit nieuwsbericht dus wel degelijk juist.

Je zou maar dom zijn als firma om nog verder de weg op te gaan van consoles ipv een andere weg in te slaan, want het concept "console" is dood.
PC's worden geintegreerd in alles (tot wasmachines en ijskasten en horloges), en is het enige platform dat zal winnen en blijven bestaan.

Uw "consoledozeke" zal simpelweg worden vervangen door een kleiner bakske dat PC heet (en ooit is er gewoon geen bakske meer), dat je evengoed op je TV kan aansluiten, je kan er alles op draaien inclusief word processors en miljoenen andere applicaties, en games, met je controllertje, voor je tv'je in ECHTE HD (en ondertussen al lang VEEL hogere resoluties) enz.


Als je iets kent van technologie en je hebt een bepaalde leeftijd en je hebt de volledige evolutie van gamen & pc's gevolgd sinds "pong" dan weet je gewoon dat consoles maar een tijdelijk fenomeen zijn en dat de pc, desondanks massas kritiek en ongeloof van veel mensen, er altijd zal zijn, en dat dat het alomvangende systeem zal zijn waar je alles op kan doen en in alles zal geintegreerd zitten.

Dan zal ik maar niet beginnen over de makers van games die ook beginnen te begrijpen dat als ze de consleweg verder ingaan dat ze eigenlijk de evolutie op gebied van gaming en technologie in de weg staan, want die dingen kan je gewoon niet upgraden zoals een PC.

Of het feit dat de huidige consoles eigenlijk al gewoon PC's zijn, maar met een custom en volledig gesloten OS, onderdelen waar je eigenlijk niet aankan en NIET kan vervangen (stel je een auto voor waar je de onderdelen niet van kan vervangen eh ...) en waar je gewoon veel minder mee kan.

Moet het nog duidelijker ?
Maar blijf maar anders geloven :-)
1.16 100% rep

Awesomeness zegt op 21/01/2012 12:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
seriously? ik begrijp niet dat bepaalde mensen niet begrijpen dat dit andere bepaalde mensen geen hol interesseert. Consoles zullen blijven bestaan..... omdat mensen LUI zijn.
1.17 100% rep

Quecera zegt op 22/01/2012 19:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Waarom discussiëren met kinderen? Jonge gasten verkiezen nu éénmaal console, de reden waarom is overduidelijk. Die spelen met graphics van 6 jaar geleden, dus laat ze maar geilen op hun simpele console waar je niets mee kan doen

Who gives a fuck, laat ze toch op console spelen.. er is al gewhine genoeg tegenwoordig op het internet, vooral als je een F2P game speelt als League of Legends, moet je telkens /ignore all doen voor je aan het spel begint.
1.18 100% rep

RBMK zegt op 23/01/2012 10:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het heeft gewoon te maken met de maatschappij waarin we leven waarin ondermeer dingen als piraterij de gewoonste zaak van de wereld zijn geworden. Uitgevers en dergelijke merken nu eenmaal dat ze tegenwoordig meer verdienen aan het digitaal distribueren dus waarom zou men nog al die kosten en moeite doen om ondermeer games op een schijf te zetten? Voor die paar mensen die het nog liever op schijf hebben?

Ikzelf heb altijd alles liever op een fysieke drager gehad maar zelfs ik heb besloten om vanaf dit jaar alles digitaal aan te kopen. Alle redenen ga ik hier nu niet opnoemen maar het lijkt mij het beste en heus niet alleen voor de prijs want veelal verschilt die niet zoveel of helemaal niet van de retail prijs maar ook ik besef maar al te goed dat binnen x-aantal jaren (Het zal immers niet voor de komende 5 jaar zijn.) er niet veel cd's, films en games meer zullen gekocht moeten worden in een gewone winkel.

Er komt een tijd dat bijna alles enkel en alleen digitaal aangekocht zal kunnen worden dus wen er alvast maar aan zou ik zo zeggen.

Ik ben geen waarzegger maar om zo iets te voorspellen (Een jaartal kleef ik er wel niet op.) moet je ook geen waarzegger zijn lijkt me.
2 100% rep

mister__ID zegt op 20/01/2012 1:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
*kuch*wiiU*kuch*
2.1 100% rep

joa_111 zegt op 20/01/2012 16:53   [?]

  Rating 7 16+ 16+
neem wat hoestsiroop!
2.2 100% rep

WK.RedruM zegt op 20/01/2012 22:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
*kuch*leer lezen*kcuh*

"Volgende generatie consoles is de laatste"
WiiU hoort daar ni bij dan ?

Idiot.
2.3 100% rep

Thunder_Tw zegt op 21/01/2012 12:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
*kuch*leer begrijpend lezen*kuch*

""Volgende generatie consoles is de laatste"
WiiU hoort daar ni bij dan ?"

WiiU IS de volgende generatie.
2.4 100% rep

Quecera zegt op 22/01/2012 19:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
volgende generatie noemen jullie het dan, overduidelijk dat jullie altijd op een console gespeeld hebben hoor... Wii & WiiU zijn precies graphics van de Nintendo64, de gameplay is gemaakt voor 6-12 jarigen of vette mensen die via die sportgames willen afvallen en echt denken dat het zal helpen, gewoon omdat ze te lui zijn om naar de fitness te gaan, dit is nu eenmaal belgië, lui land
2.5 100% rep

RBMK zegt op 23/01/2012 10:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@Thunder_Tw

Is toch precies wat WK.RedruM wil zeggen.

Leer begrijpend/begrijpend lezen. (Ik laat die kuchjes maar achterwege.)
3 100% rep

waffel zegt op 20/01/2012 3:14   [?]

  Rating 3 16+ 16+
"probably"
"I'd be surprised if"

Als je al geen veronderstellingen mag maken.
4 100% rep

JurgenDouchy zegt op 20/01/2012 6:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
pachter zei dat over de huidige generatie ook.
5 100% rep

DeLod zegt op 20/01/2012 7:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wa ne bullshit
6 100% rep

filipo zegt op 20/01/2012 7:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
wat voor ne zeveraar is dat blijkbaar weet die kerel alles .
6.1 100% rep

WK.RedruM zegt op 20/01/2012 22:41   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Nee, consolegamers weten gewoon niks en hebben geen besef van realiteit, da's het verschil blijkbaar, als we op u mogen voortgaan tenminste.

Of het nu de volgende generatie is, of die erna eh, het zal eindigen en het zal ni meer al te lang zijn, daar komt het op neer. Lees anders ff hierboven, heel misschien begrijp je het dan wel, maar ik betwijfel het ten zeerste.
7 100% rep

BigBadWolf zegt op 20/01/2012 8:41   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Lol, de consolegamers voelen zich weer persoonlijk aangesproken

Geef mij maar een PC. Vlot uitbreidbaar binnenin, een 100-tal programmeerbare knoppen + macro's op het toetsenbord en met een goeie muis is het piece of cake om van zodra ik iemand zie in een shooter, die een kogel door de kop te jagen. En de software zelf is ook een pak goedkoper..

Verder: je kunt nu al een PC aansluiten op moderne tv's. En op je PC kan je gamepads, joysticks, stuurwielen en wat dan ook aansluiten + je zit niet vast aan dat ene model van gamepad die de leverancier van je Playstation, Xbox of Wii heeft ontwikkeld, maar je hebt een breed gamma om uit te kiezen.

Ik denk dus wel dat ie best gelijk kan krijgen en hoop het eigenlijk ook, als een ontwikkelaar nog maar voor 1 platform moet ontwikkelen ipv, spaart hen dat ook tijd en geld. Als er dan op het eind een paar eurootjes minder gevraagd worden, ben ik ook content
7.1 100% rep

mister__ID zegt op 20/01/2012 9:25   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Wedden dat als hij het over de pc had de pc-gamers hier zaten te klagen?
7.2 100% rep

Atix zegt op 20/01/2012 10:42   [?]

  Rating 1 16+ 16+
nee, pc gamers moeten VEEL vaker lezen dat pc een stille dood zou sterven, in die topics wordt minder geklaagd en meer geredeneerd waarom wel of niet. Net zoals er meer x360 vs ps3 bleiters zijn dan pc vs anything...
7.3 100% rep

Snoeckers zegt op 20/01/2012 14:18   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Die xbox vs ps3 bleiters zijn meestal gewoon trolls en fanboys. En elke keer er een flamewar ontstaat tussen de 2 zijn er wel altijd een paar die komen verkondigen dat pc beter is dan console (net zoals bigbadwolf hier dus komt doen).
En @Bigbadwolf, no shit dat consolegamers zich aangesproken voelen, het gaat dan ook over consoles.
7.4 100% rep

WK.RedruM zegt op 20/01/2012 22:50   [?]

  Rating -1 16+ 16+
"Wedden dat als hij het over de pc had de pc-gamers hier zaten te klagen?"

Maar dat is het juist, en duid aan hoe weinig jij (en waarschijnlijk anderen ook) dit begrijpen, we kunnen eigenlijk gewoon spreken van koppigheid of ontkenning bij dergelijke mensen.

Des te grappiger het word als je steeds dezelfde zaken van die mensen hoort, we willen voor onze tv zitten met ne controller LoL ... een excuus dat ik me nog altijd afvraag welke onwetende idioot er mee is opgekomen en welke bende schapen dit tot de dag van vandaag nog steeds ligt te herhalen. Op PC bestonden er namelijk al vanaf het begin controllers en aansluiten op TV kan eigenlijk al sinds het begin.

De PC KAN NIET MEER VERDWIJNEN, enkel veranderen en evolueren, dus uw opmerking is echt grappig.
Meer dan de de helft van de systemen op deze planeet draait op PC's idioot...

Als je zeg maar 10 miljoen Xbox gebruikers hebt, wel dan mag je blij zijn, weet je hoeveel PC gebruikers er zijn ? Alleen al in BeNeLux bijna meer dan Xbox gamers over de hele wereld.

Man man man, waar zijn jullie hersens eigenlijk ...

Laten we ff HEEL duidelijk zijn voor mensen als u, in de toekomst hebben we geen consoles nodig om verder te kunnen functioneren in de maatschappij, de PC echter, wel.
Waarom denk je dat destijds scholen zo snel mogelijk zijn begonnen om PC's aan te kopen zodat ze jongeren hierover konden beginnen aanleren...

PC IS ALL, face it, hoe hard jullie het ook haten.
Zonder PC bestonden jullie consoles en games zelfs niet, idiots.
8 100% rep

Atix zegt op 20/01/2012 8:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
lees comment 1.4 voor een objectieve weldoordachte opinie

@bigbadwolf: pure consolegamers zitten altijd te snel op hun paard...
8.1 100% rep

mister__ID zegt op 20/01/2012 19:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Net zoals pure pc-gamers...
8.2 100% rep

WK.RedruM zegt op 20/01/2012 22:57   [?]

  Rating -1 16+ 16+
Yeah right.

Als ik mijn uitleg vergelijk met jullie uitleg eh ... en ik zie naar wat mensen die duidelijk consolegezind zijn :

"controller voor tv"
"wat voor ne zeveraar is dat blijkbaar weet die kerel alles ."
"Er zal altijd een markt zijn voor console gamen...
Velen verkiezen nog altijd gebruiksvriendelijkheid en comfort boven pcgamen, volgend mij heeft Fred wat teveel in de zon gelopen :P "
enz enz

En je vergelijkt dat met wat ze hier antwoorden op gebied van PC's ...

Sorry maar, de PC mensen komen toch net iets volwassener, realistischer over ... ze hebben blijkbaar toch een beter en reëeler beeld van de toekomst.

Het verschil is ook dat ik toegeef dat ik ook al leuke games op consle heb gespeeld maar heb nog nooit iets gezien wat je niet op PC kon, terwijl ik al genoeg dingen op PC heb gezien die je nooit op je consoletje zal kunnen.
Je zal zoiets nooit horen van iemand op console echter, omdat een dergelijke statement ONMOGELIJK is !
8.3 100% rep

speardude zegt op 21/01/2012 9:28   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Consolegamers weten dat wel.
Ik game op elk platform,en ik weet maar al te goed dat mijn pc het meest veelzijdige platform is.
Maar ik ga uw punt hier niet verdedigen,alleen al om uw arrogante ,op de community neerkijkende manier van reageren.
9 100% rep

The Monopoly Guy zegt op 20/01/2012 9:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Volgens mij heeft hij het meer over cloudgaming
10 100% rep

fcvrobineh zegt op 20/01/2012 12:43   [?]

  Rating 1 16+ 16+
voor mij is en blijft een console het gemakkelijkst , persoonlijke keuze
10.1 100% rep

WK.RedruM zegt op 20/01/2012 22:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Maar uw console is gewoon een simpele gesloten PC met gesloten OS ... aangezien dat dus later vervangen word door PC, wat goedkoper voor firma's zal zijn enz, wat is het probleem dan met PC ?

Wat is er gemakkelijker aan een console, laat me raden, je controller en je tv en je zetel zeker ...

Jah, want dat kunnen we niet op PC eh ...
lolz.
11 100% rep

Y@nnick. zegt op 20/01/2012 13:15   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Volgens mij gaat er na volgende generatie gewoon nog één komen hoor. Al duurt het 10 jaar, ooit krijgen we nog wel die PS5 en xbox1440.
12 100% rep

callig zegt op 20/01/2012 13:23   [?]

  Rating 1 16+ 16+
waarom zou pc sterven? o.O games worden er op gemaakt.

Mods, online gameplay , gfx en multitasken tijdens het gamen zijn zeer sterke punten voor pc gaming.

Console gaming heeft dit veel minder , maar is wel gemakkelijker/comfortabeler. + geen gesukkel met juiste gfx config te vinden om deftige fps te hebben en toch niet te veel moeten inboeten aan grafische pracht en praal.

Beide hebben voor en nadelen.

Maar beide zijn in elk geval beter dan zo een onhandige smartphone/tablet

Ik zie een tablet eerder als een gadget.
13 100% rep

Alpine zegt op 20/01/2012 15:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als het over cloud gaming gaat stel ik me toch vragen.
Als ik dan een game online koop kan ik dan de rest van mijn leven deze game gratis op vragen ?
Of moet ik bij elke game sessie gaan betalen ?
Moet je elk jaar 100€ of meer gaan betalen voor op het net te kunnen komen ?
Zolang het duurder uitkomt dan de huidige consoles waar je trouwens gemakkelijk via online shoppen voor 40€ nieuwe games kan vinden denk ik niet dat er iets gaat veranderen.
Over de ping snelheid nog maar te zwijgen bij aller soorten games.

Als het niet over cloud gaming moest gaan snap ik niet goed hoe smartphone gaming ooit kan concurreren met een console met 42" scherm.
13.1 100% rep

sumoman_4 zegt op 20/01/2012 16:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wat denk je dat bedrijven gaan doen? U laten betalen natuurlijk.

Cloudgaming is een slecht idee. Als je al ziet hoe erg gaming begint te worden met al hun DLC zever...
14 100% rep

Arno2 zegt op 20/01/2012 16:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
komt er eigenlijk een xbox720 uit?
14.1 100% rep

jeranimo05 zegt op 20/01/2012 23:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ja is toch nieuws van geweest dat Microsoft hem op de E3 gaat voorstellen. Of het echt zo gaat zijn is een andere zaak
15 100% rep

R3L4X zegt op 20/01/2012 17:07   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik gok dat als er een nieuwe generatie consoles komt dat deze het moeilijk gaan hebben tegenover pc-gaming, gaat waarschijnlijk niet veel meer kosten en je hebt ook nog altijd de mogelijkheid om controllers aan je pc te hangen.

Je hebt een 9lives account nodig om een reactie te kunnen plaatsen. Gelieve in te loggen of je te registreren!

Pagina:
Said he's only been inside our bedroom closet where I found him. Liar, liar, pants on fire...

screenshot of the day

3.6

0

"Gamesindustrie is teveel gefocust op geweld"



Akkoord Niet akkoord Geen mening
Spelletjes: tetris | bubbles | mahjong | pacman | snake | pinball | breakout | kaartspelen | populaire spelletjes | poker
Spelletjes | Games | Adverteren | GUNK | Roekie | TV-gids
Copyright © 2011 Telenet N.V. - Wedstrijdreglement - Algemene voorwaarden