Nadeo

Personen
Video's
E3 2012: Shootmania Storm aankondigingstrailer

E3 2012: Shootmania Storm aankondigingstrailer


23 May 2012 10:32 | Trailer | Praga | 11 reacties

Nog een dikke tien dagen voor de E3 2012 van start gaat en links en rechts begint het al te kriebelen. De eerste pre E3-events vinden plaats, de eerste info over wat wel en wat niet duikt op en ook de eerste E3-trailer ziet het levenslicht.

 

Nadeo die we kennen van de TrackMania en QuestMania games pakt uit met een nieuw platform, ShootMania. Het eerste spel dat ze hierop presenteren is een online fps getiteld ShootMania Storm.

 

Come to enjoy the pure online madness in 1v1 or team based battles. You decide what you want to play, and if it is not available, it's up to you to create it and show the ManiaPlanet gaming network what you are all about. For fun or competition, Storm will be out soon to bring you thrilling games!

 

Hieronder alvast de aankondigingstrailer.

 

 
1 100% rep

driezzy zegt op 23/05/2012 11:24   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Cool. Cool cool cool!
1.1 100% rep

driezzy zegt op 23/05/2012 15:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Voor de geinteresseerden, de plaat op de achtergrond is: The Crystal Method - Play For Real (Dirtyphonics remix)
2 100% rep

Styl zegt op 23/05/2012 11:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ziet er cool uit.
3 100% rep

sportacusdrugs zegt op 23/05/2012 14:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ziet er nice uit spijtig dat er maar 1 gun is
3.1 100% rep

fons159 zegt op 23/05/2012 21:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
instagib!!
3.2 100% rep

danone zegt op 25/05/2012 0:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Er zijn meerdere soorten railguns in de game, alleen kan je niet kiezen welke railgun je hebt maar is het terrein/grond je staat afhankelijk voor welke gun je vasthoudt.

In kleine gangen een andere gun als in open landschappen dus maar altijd wel een suurt railgun
4 100% rep

ul3m8 zegt op 23/05/2012 22:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ziet der Zalig uit!!
5 100% rep

belgianreaver zegt op 24/05/2012 14:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik hoop dat dit een populair en competitief spel zal worden. Het is echt een spel, straight to the point zonder toeters en bellen, ziet er geweldig uit!
5.1 100% rep

MrFlava- zegt op 05/06/2012 18:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Klopt,en het is een game dat de community zelf zal gaan ontwikkelen.
Je kan het spel modden,maar ik weet niet in hoe ver je kan gaan dus ik denk wel dat er een nieuwe versie(mod) zal gemaakt worden en het echt zeer zeer competitief zal zijn.

Want we hebben na CS1.6 een nieuwe shooter nodig en zeker een game als deze,aangezien Quicklive redelijk dood aan het gaan is en vele spelers al plannen maken om over te stappen naar Shootmania.

5.2 100% rep

belgianreaver zegt op 05/06/2012 18:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ze zijn alleszinds ook heel goed bezig om Shootmania verder te promoten. Zo zijn er ook al enkele gestreamede showmatches geweest met Joe Miller en Totalbiscuit als casters dus het zal waarschijnlijk wel wat groots worden in e-sports
5.3 100% rep

MrFlava- zegt op 05/06/2012 19:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Denk wel dat het zal lukken,maar dat zal van de community afhangen.
Ben van plan om naar SOPA/Cybsum te gaan in parijs als ik iemand vind om te carpoolen of eventueel een team van 2 andere spelers om dan deel te nemen of gewoon te gaan om daar mensen te ontmoeten en de eerste ervaring op te doen met andere spelers.