Insomniac Games

Personen
Specials
Sony bevestigt The Ratchet & Clank Trilogy

Sony bevestigt The Ratchet & Clank Trilogy


15 March 2012 18:45 | Nieuws | Panaramo | 16 reacties

Update: Woops, blijkbaar had 9lives dit nieuws vroeger te pakken dan Sony zelf. Ondertussen heeft het bedrijf de HD-collectie zelf aangekondigd via hun PlayStation Blog

Origineel bericht 13/03
Er gingen al langer geruchten de ronde over een Ratchet & Clank Trilogy en nu is het eindelijk zo ver, Sony bevestigt de komst van een HD-remake van PlayStation 2 klassiekers.

 

Nadat onder andere Sly Cooper en Jak & Daxter een oppoetsbeurt kregen is het nu de beurt aan Ratchet & Clank om in een HD-jasje gestoken te worden.  De bundel zal bestaan uit de drie eerste delen uit de reeks en zal 3D, Trophy’s en zestig frames per seconde ondersteunen. Ook vertelde Sony erbij dat er multiplayerfunctionaliteit zal inzitten voor twee tot acht spelers. Meer details daarover zijn nog niet bekend.

 

The Ratchet & Clank Trilogy zal op 16 mei in de winkels liggen en als download beschikbaar zijn en krijgt een adviesprijs van € 40 mee.

 

Ratchet and Clank

 

 
1 100% rep

Darpheus zegt op 13/03/2012 11:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik ga dit zeker kopen want heb het vroeger niet echt gespeeld.
2 100% rep

viggoht zegt op 13/03/2012 11:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nice. Nog eentje om in huis te halen.
En tis Jak & D"a"xter (niet Dexter...)
2.1 100% rep

Panaramo zegt op 13/03/2012 11:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
WUT! een van mijn eigen lievelingsgames fout geschreven
3 100% rep

Xagneto zegt op 13/03/2012 11:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Yeeeeeeeeees! Finally!
4 100% rep

Michster zegt op 13/03/2012 13:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Leuk, maar ik had toch graag Gladiator erbij gehad.
5 100% rep

filipo zegt op 13/03/2012 13:34   [?]

  Rating 0 16+ 16+
die ga ik zeker halen
6 100% rep

oxX_Nemesis_Xxo zegt op 13/03/2012 14:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Leuk. Ben al lang op een HD remake aan het wachten.
7 100% rep

karim4life zegt op 13/03/2012 16:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
KopenKopen
8 100% rep

Belgischefriet zegt op 13/03/2012 18:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Deze moet ik zeker in huis halen.
9 100% rep

stefgast zegt op 13/03/2012 21:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik ga em direct in huis halen

10 100% rep

drogomir zegt op 13/03/2012 21:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Jizzz! t kan me nie schelen dat ik de eerste 3 al heb op de ps2, ik koop ze gewoon opnieuw! omdat het kan!
11 100% rep

CurrY zegt op 15/03/2012 19:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heb vroeger eigenlijk enkel den eerste gespeeld dus een goeie manier om de rest van de serie is te leren kennen.
12 100% rep

Feonores zegt op 15/03/2012 20:01   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Size matters en gladiator had er moeten bijzitten
13 100% rep

Ricky zegt op 15/03/2012 21:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
instant buy.. heb deze zot gespeeld vroeger... can't wait..
vraag me wel af hoe ze het met de besturing gaan doen. De eerste ratchet had best trage controls
14 100% rep

oxX_Nemesis_Xxo zegt op 16/03/2012 0:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heb alle spellen van Ratchet & Clank. Alhoewel Jack & Daxter ook niet slecht zijn, waren R & C altijd mijn favourieten. Niet enkel op gameplaygebied, maar vond ze ook grappiger. Deze ga ik uiteraard ook in huis halen.
15 100% rep

Unique_1 zegt op 16/03/2012 17:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
k zou liever nen nieuwe jack and daxter hebbe maar me rachet and clank heb ik mij ook goe geamuseerd