Electronic Arts

EA bevestigt nieuwe Dead Space

EA bevestigt nieuwe Dead Space


08 May 2012 10:45 | Nieuws | Wimpie | 14 reacties

Electronic Arts heeft bevestigd dat de uitgever dit fiscale jaar een nieuwe Dead Space zal lanceren. Het fiscale jaar eindigt op 31 maart 2013 en hoogstwaarschijnlijk zal die game ook op het einde van die maand verschijnen. EA maakte het nieuws bekend tijdens een gesprek met de investeerders gisterenavond.

EA liet weten dat er dit jaar meerdere toptitels zullen verschijnen: Madden NFL, FIFA, Sim City, Medal of Honor, Dead Space en Need for Speed. Maar de meeste mensen kijken ongetwijfeld uit naar een nieuwe Dead Space al wil EA nog niets verklappen. Op de E3-beurs volgende maand zullen er wel meer details vrijgegeven worden.

Bron: vg247externe link
 
1 100% rep

Praga zegt op 08/05/2012 10:54   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Applaus!
1.1 100% rep

kim gillissen zegt op 08/05/2012 13:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wie zou er nu niet enthousiast zijn, hehe
Beste horror/survival game sinds de eerste 4 RE games en Silent Hill.
2 100% rep

Li1quid zegt op 08/05/2012 10:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Geweldig!
3 100% rep

sirrush zegt op 08/05/2012 11:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ow yeah baby, Dead space is gewoon zalig

"klapt mee met Praga"
4 100% rep

Elojha zegt op 08/05/2012 11:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zalig maar aub maak er geen slecht spel van... De horror moet en MOET erin blijven.
4.1 100% rep

kim gillissen zegt op 08/05/2012 13:51   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Je kent EA toch, uiteindelijk verneuken ze alle franchises die ze uitbrengen, kijk maar naar The Sims, Fifa, NFS en nu zelfs Battlefield.
Ja, het kan eventjes duren voor ze het naar de zak helpen, maar dit is al het derde deel dus de kans is groot dat de makers niet meer volledig kunnen doen wat ze zelf willen en weer een deadline krijgen.
4.2 100% rep

thelordofpee zegt op 08/05/2012 16:07   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Met zo'n attitude wordt het spel duizenden maal beter
5 100% rep

Vlad Tepes zegt op 08/05/2012 11:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Thank god
6 100% rep

oOze zegt op 08/05/2012 12:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
FUCK YOU!! AND FUCK YOUR MARKER!!!!!!

i luv it
7 100% rep

VermiForm zegt op 08/05/2012 12:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Deel 1 was super, deel 2 was goed maar iets minder horror .(typisch) Ik hoop voor deel 3 dat ik terug pampers moet aantrekken tijdens het gamen !
8 100% rep

kimme1975 zegt op 08/05/2012 14:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zalig nieuws en voor mijn part nieuws van de dag!! Dead Space is één van mijn lievelings-franchises
9 100% rep

CosmicD zegt op 08/05/2012 15:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Eigenlijk raar, misschien zijn ze nog niet zo erg ver. Ze hebben al crysis aangekondigd voor volgend jaar rond die periode he. Hoe raar het ook zou zijn, doen ze er wel goed aan om 2 titels van hun eigen studio in een zelfde maand uit te brengen? Zo kan de ene de andere gaan "onderdrukken" he. Halloween dit jaar of januari volgend jaar (zoals ds2)
10 100% rep

Y@nnick. zegt op 08/05/2012 16:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dead Space... een van de beste reeksen deze generatie, 2 echt kapotgespeeld! Kan niet wachten op de nieuwe
11 100% rep

La vache zegt op 08/05/2012 18:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hier kijk ik naar uit!