Electronic Arts

EA bereidt zich voor op Gamescom 2012

EA bereidt zich voor op Gamescom 2012


19 June 2012 11:29 | Nieuws | EliasAdam | 11 reacties

Na het afzeggen van onder andere Microsoft en THQ heeft Electronic Arts min of meer vrij spel gekregen om hun nieuwe titels aan het Europese volk op de Gamescom-beurs voor te stellen. Zij zullen aanwezig zijn met FIFA 13, Need for Speed: Most Wanted, Medal of Honor: Warfighter, Crysis 3 en SimCity.

 

"Gamescom is een van de pijlers van onze industrie", zegt Jens Uwe Intat, senior vice-president van EA Publishing in Europa. "De beurs is uniek, omdat deze zowel de game-industrie als de gamers zelf weet te trekken naar een presentatie van het gaafste entertainmentaanbod van het jaar. We kijken ernaar uit om er ook dit jaar weer bij te zijn."

 

Gamescom vindt plaats van 15 tot en met 19 augustus 2012 in Keulen, Duitsland. De jaarlijkse persbijeenkomst is gepland voor dinsdag 14 augustus in de namiddag. Wij hopen alvast op enkele nieuwe details omtrent de games.

 

Gamescom

 
1 100% rep

dr.lee zegt op 19/06/2012 12:11   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Hmm, zwakke line-up lijkt me. Ben wel benieuwd naar SimCity.
2 100% rep

DeathDealer zegt op 19/06/2012 12:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zwak?
Een nieuwe MOH, NFS en Crysis...

Ieder zijn genre zeker
2.1 100% rep

dr.lee zegt op 19/06/2012 13:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Fifa, MoH en NFS uitgemolken franchises tot en met. Crysis kan nog wel iets worden, hoewel ik niet onder de indruk was van Crysis 2.
2.2 100% rep

Reverz zegt op 19/06/2012 13:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
lol @ Fifa uitgemolken imo... een sport game die met echte teams werkt vraagt nu eenmaal om een jaarlijkse update. Dat was begin de jaren 2000 ook effectief alles wat ze deden maar dat is toch al lang verleden tijd. Elk jaar slagen ze er toch weer in van met een paar kleine wijzigingen het spel net dat ietsje beter te maken.

Ik heb de laatste jaren telkens de nieuwe versie gekocht en stuk voor stuk heb ik ze op dat jaar tijd meer gespeeld dan de tijd die ik spendeer aan andere games over 5 jaar...

Fifa is al jaren geen zuiver copy/paste werk meer...
2.3 100% rep

mister__ID zegt op 20/06/2012 7:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Copy/paste en de kleuren van de truitjes aanpassen dan...
3 100% rep

AicceeAC zegt op 19/06/2012 13:33   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Mag ik niet mee met jullie naar de persvoorstelling? Kzal equipment enzo dragen
3.1 100% rep

EliasAdam zegt op 19/06/2012 15:29   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Daar hebben we al iemand voor
3.2 100% rep

SpeedySpeedsUp zegt op 19/06/2012 19:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Bedankt hé 9lives, wel zware toestellen zeg!
3.3 100% rep

AlexanderMenu zegt op 19/06/2012 21:49   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Elias wordt de draagezel dit jaar
4 100% rep

ELBEASTADOR zegt op 19/06/2012 15:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Man man man, wat is dat hier altijd met dat melkgedoe, yaaaaaaawn
5 100% rep

Y@nnick. zegt op 19/06/2012 16:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Khad van de Papoutsis nochtans gehoord dat ze ook op Gamescom gingen staan (Dead Space 3)