EA Games

Personen
Video's
Topgames van EA voor vijf euro

Topgames van EA voor vijf euro


18 June 2012 13:34 | Nieuws | Thermos | 13 reacties

EA biedt zware kortingen aan via hun platform Origin. Het gaat over achttien titels, waarvan enkele topgames zoals Mirror's Edge, Spore en Dragon Age: Origins. Die kortingen komen er zelfs nadat het hoofd van Origin, David DeMartini, zei dat Valve intellectuele eigendommen goedkoop maakt door hun Steam Deals.

 

David DeMartini zei:

 

“We won’t be doing that. Obviously [Steam] thinks it’s the right thing to do after a certain amount of time. I just think it cheapens your intellectual property.”

 

Alle achttien titels gaan voor het schamele bedrag van vijf euro de deur uit. Veel van de games gaan daardoor voor meer dan vijftig procent korting, Dragon Age: Origins gaat zelfs voor meer dan 85% korting. Voor de rest van de titels te vinden volg je simpelweg de bron om meer te ontdekken.

 

Bron: Originexterne link
 
1 100% rep

Groopy zegt op 18/06/2012 14:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Waar haal je dat van Dragon Age? Staat toch gewoon op 19,99 dus 75% korting naar € 5
1.1 100% rep

Zotten zegt op 18/06/2012 14:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De bron linkt naar de UK site waar DA £40 staat en nu aan £5 wordt verkocht.

Dan klopt het dus wel (ongeveer)
1.2 100% rep

Reverz zegt op 18/06/2012 20:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
£5 =/= €5... wat een scam!
2 100% rep

wikke1984 zegt op 18/06/2012 15:03   [?]

  Rating 2 16+ 16+
mss domme vraag maar waar kan je dat zien?
2.1 100% rep

Brenttouza zegt op 18/06/2012 15:06   [?]

  Rating 11 16+ 16+
Amai, zo'n domme vraag.
2.2 100% rep

HaXxXoR zegt op 18/06/2012 18:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
http://store.origin.com/store/eaemea/search/?keywords=FloorPrice/
3 100% rep

killgodkilltv zegt op 18/06/2012 15:10   [?]

  Rating 3 16+ 16+
ze zoude misschien al is eerst hun origin store ni int frans moete make terwijl ik in Antwerpen woon. Kritiek hebben op de concurent terwijl ze zelf nog ni eens een degelijke service aanbieden..
en derbij zoon fantastische kortingen zijn da nu toch ook allemaal ni. EA zou zich is wa minder moeten voordoen als degene die heel de gaming industrie leid.
3.1 100% rep

Lord_Palethorn zegt op 18/06/2012 15:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het feit dat Origin in het Frans is hier en ik het niet kan wijzigen is voor mij ook een van de eerste redenen om het al zeker niet te gebruiken.
3.2 100% rep

smugler130 zegt op 18/06/2012 17:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De gsm lag hier dus ik dacht waarom niet
3.3 100% rep

Timoca zegt op 18/06/2012 19:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
jah, zo'n irritant systeem, laat ons toch gewoon zelf de taal kiezen, moest ik nu hier wonen en geen frans of nederlands spreken omda ik net uit een anderstalig gebied kom kan ik dus niks meer doen mee dien origin client.
3.4 100% rep

Reverz zegt op 18/06/2012 20:04   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Fuck zelf de taal kiezen... het feit dat ik in België wonende een default Franse versie krijg van een website is bullshit. Als ze niet op regio willen checken dan moeten ze default site voor België Nederlands maken en niet Frans.
4 100% rep

Vraeck zegt op 18/06/2012 17:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
dead space 2 maar eens gekocht, voor 5 euro. I'm happy!
5 100% rep

lizzardking zegt op 18/06/2012 21:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
heb al genoeg met steam en ubisoft programma's om games op te starten!!!!!!