EA Games

Personen
Video's
E3 2012: NfS: Most Wanted wordt beste Need for Speed-titel ooit

E3 2012: NfS: Most Wanted wordt beste Need for Speed-titel ooit


07 June 2012 17:35 | Nieuws | Praga | 26 reacties

De ontwikkelaars bij Criterion zijn ambitieus en hebben grootse plannen. Hun nieuwste project Need for Speed: Most Wanted moet de beste ooit worden. Daarom halen ze de beste elementen uit Burnout Paradise, Need for Speed: Hot Pursuit en hun eigen favoriet de vorige editie van NfS: Most Wanted en maken ze van al deze elementen de ultieme Need for Speed-titel.

To be Most Wanted, you'll need to outrun the cops, outdrive your friends, and outsmart your rivals. With a relentless police force gunning to take you down, you'll need to make split second decisions. Use the open world to your advantage to find hiding spots, hit jumps and earn new vehicles to keep you one step ahead. In true Criterion Games fashion, your friends are at the heart of your experience. In an open world with no menus or lobbies, you'll be able to instantly challenge your friends and prove your driving skill in a variety of seamless multiplayer events. Your rivals will do everything they can to stop you from getting to the top. In this world, there can only be one Most Wanted.

 

Dit alles laten ze dan los in een unieke open spelwereld die zich perfect leent voor deze game en dat alles in combinatie met de nieuwste versie van hun Autolog-systeem zal voor een nooit eerde geziene racespelervaring zorgen.

 

 
Pagina:
1 100% rep

zwiep858 zegt op 07/06/2012 17:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ziet er me wel vet uit, maar ik wacht even af de vorige heb ik niet gekocht maar als deze zo goed gaat zijn als ze beloven is er wel een grote kans dat ik hem koop.
2 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 07/06/2012 18:03   [?]

  Rating 6 16+ 16+
De beste nfs ooit? Dus dat wil zeggen dat het na deze nfs weer bergaf gaat gaan en het weer even grote crap wordt als de vorige 5 nfs games?

Anyway, ik betwijfel dat ze ooit nog een game van hetzelfde niveau gaan kunnen maken als NFS1, 2, underground en most wanted.
2.1 100% rep

thelordofpee zegt op 07/06/2012 18:51   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ge kunt ook niet verwachten dat ze toppers blijven maken he... Ik bedoel, ze hebben al zeer goede titels gemaakt en imo is het normaal dat er een paar minder zijn...
2.2 100% rep

satanreleased zegt op 07/06/2012 22:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wel ze hadden gewoon de Underground series moeten vernieuwen zoals de fifa reeks, nieuws bumps spoils en cars .... en uitbreidingen voor maps en nieuwe races.
2.3 100% rep

Gilles_DB zegt op 08/06/2012 20:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Most wanted was echt de beste NFS volgens mij. Open Wereld, Gedetailleerde Tuning, Cop races, etc.
3 100% rep

Fr33z zegt op 07/06/2012 18:15   [?]

  Rating 1 16+ 16+
NFS the run was toch niet al te slecht, mss wel wa te kort enzo in verhaallijn.. Spijtig dat er geen fatsoenlijke customization in zit.. da moe nu over de top zijn, maar een klein beetje is altij wel fijn om online te gaan showe..
4 100% rep

[RGG]Zane zegt op 07/06/2012 18:22   [?]

  Rating 1 16+ 16+
favorieten blijven toch nog altijd Need for Speed Underground 1+2 en Most Wanted
4.1 100% rep

jellybsly55 zegt op 07/06/2012 18:37   [?]

  Rating 2 16+ 16+
idem

Als deze NFS me hetzelfde gevoel kan geven als Underground 2, kan komt deze bij mij in de kast
5 100% rep

Unrealiac zegt op 07/06/2012 18:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
"With a relentless police force gunning to take you down, you'll need to make split second decisions."

met andere woorden, ze gaan me weer willen rammen langs alle kanten en overal op de map tevoorschijn komen
6 100% rep

JorisL zegt op 07/06/2012 18:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Eerst zien dan geloven. Is het nu werkelijk zo moeilijk om in de sfeer van Underground 1/2 en Most Wanted te blijven? Ze weten daar toch ook goed genoeg dat hun laatste arcadegames een pak minder waren...

Ik heb me wel goed vermaakt met Shift 2 maar dat kan je mijns inziens geen rasechte NfS-game noemen.
7 100% rep

METHODman zegt op 07/06/2012 18:47   [?]

  Rating 2 16+ 16+
wanneer heb ik dit nog gehoort, ahja, elke keer er een NFS titel uitkomt is het "beste NFS ooit" stop eens met die zever manne
7.1 100% rep

JorisL zegt op 07/06/2012 18:55   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Ik heb dat inderdaad ook eens gehoorD.
7.2 100% rep

METHODman zegt op 07/06/2012 21:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
waar ik woon schrijve ze da me een T
7.3 100% rep

JorisL zegt op 07/06/2012 22:54   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Duitsland?
7.4 100% rep

Bl3ssTheFall zegt op 08/06/2012 0:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
retardation land?
8 100% rep

R3L4X zegt op 07/06/2012 19:23   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Weeral niks te zien van tuning, dit gaat weer de slechte kant op, Underground 1+2 en MW gaan ze nooit meer evenaren.
8.1 100% rep

schwarzenegger zegt op 08/06/2012 10:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als er tuning zou zijn, zou er waarschijnlijk niks van schademodel zijn voor de auto's terwijl het nog altijd de makers van de Burnout series zijn. Een schademodel zorgt toch voor wat meer geloofwaardigheid i.p.v. wat versieringen op je auto.
9 100% rep

The_Flurk zegt op 07/06/2012 19:47   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Als ze dienen bullshit ne keer verwijderen met de AI die u inhaalt als ge NOS gebruikt en AI die plotseling 380 gaat omda ge 500meter op kop ligt, dan koop ik hem. Da was epic slechtkomen in the run. ge zijt zwaar ant peren en dienen AI haalt u op zijn gemakske in. Ze hadden Artificial wel zeer letterlijk genomen. Twas spelbederf. Bij die flikken kan mij da ni schelen anders was 't te gemakkelijk maar een race moet wel eerlijk blijven.
10 100% rep

ELBEASTADOR zegt op 07/06/2012 20:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
NFS 1 en 2, most wanted was ook de max, ga deze eerst testen voor ik hem koop.
11 100% rep

Michster zegt op 07/06/2012 21:07   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Hoe moeilijk kan het nu feitelijk zijn om bijna dezelfde gameplay over te nemen van de originele MW en het een beetje op te poetsen?

Al wat k wil is men tuning(maar niet TE belachelijk uitgebreid) en hiphop EA-trax terug.
12 100% rep

Nt_Turon zegt op 07/06/2012 21:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Underground 1 -+2 en mos twanted waren mijn 3 favoriete van nfs waar most wanted op nummer 1 staat. Hopelijk komen ze terug met tuning want dat vond in net het fijnste aan heel nfs.
13 100% rep

fcvrobineh zegt op 07/06/2012 21:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ziet er goed uit!
14 100% rep

silent785 zegt op 07/06/2012 22:05   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Need for Speed Hot Pursuit was wel goed maar dit heeft geen tuning.. :/ :/
15 100% rep

CtrlAshDel zegt op 07/06/2012 22:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
http://www.youtube.com/watch?v=r9WNO__Z2Uk&feature=player_embedded#!

waarom de trailer posten als ge de gameplay al ebt