CCP

Personen
Video's
Specials
Beste gear in Dust 514 kost slechts 20 cent

Beste gear in Dust 514 kost slechts 20 cent


19 June 2012 23:07 | Nieuws | cpt nice | 13 reacties

Wie in de opkomende free-to-play MMO Dust 514 zich wil uitrusten met het beste gerief zal niet veel geld moeten neertellen. Voor een volledige set met de beste wapens en armor zal je nauwelijks 20 cent moeten betalen. De kanttekening moet wel gemaakt worden dat een speler al zijn spullen verliest als hij ingame sterft.

 

Een drama is dit niet meteen, aangezien er ook voorwerpen te koop vallen met ISK, vergelijkbaar met de populaire MMO Eve Online. Dit verdien je aan de hand van hoe goed je prestatie was op een bepaalde missie. Ervaren spelers zullen dus makkelijk hun uitgaven kunnen dekken. Slechtere spelers zullen hun euro's moeten besteden aan Aurum, de andere ingame munteenheid.

 

"De reden dat we zulk een uitgebreide gesloten en open beta hebben, is omdat we het prijssysteem willen optimaliseren," zegt John Lander, producer van Eve Online. "Tot nu toe zijn de reacties vooral positief, maar we vragen ons af hoe men zal reageren als we de ingame markt van Dust 514 aan die van Eve Online koppelen. Dit is nog nooit gedaan."

 

Bron: The Escapistexterne link
 
1 100% rep

JasperCLA zegt op 20/06/2012 0:31   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Wat is daar nu leuk aan? Telkens irl geld moeten neertellen?
1.1 100% rep

cpt nice zegt op 20/06/2012 0:44   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Dat de game u geen geld kost om te spelen? Denk dat ge voordelig uitkomt, als ge bedenkt da een MMO makkelijk 50 euro kost + de kosten voor uw maandelijks abbonement
1.2 100% rep

beunhaas zegt op 20/06/2012 13:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ge moet ook al goed zot zijn om elke maand te betalen he lolol die scheppen daar geld mee godverdomme
2 100% rep

DeLod zegt op 20/06/2012 0:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ja wadda da is een straf potteke me kaffe.
3 100% rep

Berstalin zegt op 20/06/2012 2:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Tisda maar al hetgeen dat je kunt kopen met echt geld kan ook worden vrijgespeeld/gekocht met ingame currency. Het systeem ziet er goed uit om het te koppelen aan eve online. Wss zullen de eve spelers de gear produceren dat Dust spelers gaan gebruiken ingame.

Spijtig dat het ps3 exclusive is aangezien ik geen ps3 bezit en het nie gaan aankopen voor 1 enkel spel te speulen.

Zal me maar met eve bezig houden dan
4 100% rep

ravoc zegt op 20/06/2012 2:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
The EVE way, death = stuffz go byebye
5 100% rep

Dazzled zegt op 20/06/2012 8:26   [?]

  Rating 2 16+ 16+
bleit bleit...echt geld...bleit bleit.... man man man , ALLE dagen hetzelfde gebleit hier, is het niet in de diablo thread dan is het wel in bijna iedere andere thread tegenwoordig ook zo.

Staat het u niet aan, koop en speel het niet, hang u geld aan nog een pakje kanker stokjes of breezerkes na school, maar stop toch met te wanken over hoeveel iets kost...of stuur een mail naar de uitgever om te wanken, maar iedere dag dat marginale gezeur op dees forum ivm geld.
5.1 100% rep

plomb zegt op 20/06/2012 10:00   [?]

  Rating 2 16+ 16+
@Dazzled wtf is dat nu voor een reactie? Het artikel gaat over de betaling. Dus is het normaal dat we commentaren hebben over dit gegeven. Console gaming moet naar mijn mening vrij blijven van betaling of microtransacties.
6 100% rep

passero zegt op 20/06/2012 9:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hoeveel keer kunt ge "sterven" voor de prijs van een pintje?
6.1 100% rep

Groopy zegt op 20/06/2012 10:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Echt hé. Das altijd mijne maatstaf om realiteitszin te kweken. Voor 1 pinke op café kan ik....
7 100% rep

conflict zegt op 20/06/2012 11:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hangt er van af een 33cl of een 50cl pint?
7.1 100% rep

axelx93 zegt op 20/06/2012 17:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
of ne gewone 25cl
8 100% rep