Blizzard Entertainment

Personen
Video's
Koop nu alle World of Warcraft-versies voor 30 euro

Koop nu alle World of Warcraft-versies voor 30 euro


04 July 2012 22:09 | Nieuws | Michael.Cox | 15 reacties

Het is tegenwoordig een dure bedoeling om met World of Warcraft te beginnen. Dat houdt potentiële nieuwe spelers natuurlijk tegen om het spel eens te proberen en daarom houdt Blizzard nu een Summer Sale. Tot en met 9 juli kan je elke expansie kopen voor 10 euro per stuk. 

 

Beginnen doe je met de Battle Chest. Daarin zit het originele World of Warcraft-spel samen met de eerste uitbreiding, The Burning Crusade. De tweede uitbreiding, Wrath of the Lich King, is je volgende aankoop, om te eindigen met de derde en tot op heden recentste uitbreiding, Cataclysm. Momenteel zit uitbreiding nummer vier in de bèta, verwacht wordt dat Mists of Pandaria later dit jaar in de winkelrekken zal liggen.

 

Blizzard WoW Summer sale

Bron: Battle.netexterne link
 
1 100% rep

liama zegt op 04/07/2012 22:38   [?]

  Rating 4 16+ 16+
lol nooit graag gespeeld te kinderlijk getekend sorry
1.1 100% rep

Xylan zegt op 04/07/2012 23:04   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Tis u vergeven
1.2 100% rep

beunhaas zegt op 04/07/2012 23:16   [?]

  Rating 8 16+ 16+
"getekend"
2 100% rep

rafbanaan zegt op 04/07/2012 22:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
3 100% rep

M3nt0z zegt op 04/07/2012 22:46   [?]

  Rating 5 16+ 16+
wacht je beter nog 2 maand en koop je guildwars2
3.1 100% rep

Karre zegt op 05/07/2012 7:18   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Fanboys
3.2 100% rep

M3nt0z zegt op 05/07/2012 16:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Mss een beetje gw fanboy maar heb WoW ook wel gespeeld.
4 100% rep

DeVine zegt op 04/07/2012 22:52   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Ja, want Guild Wars 2 zal direct evenveel content hebben als World of Warcraft Zeker de moeite voor mensen die het nog niet hebben gespeeld. Ookal is het oud, het blijft goed.
5 100% rep

sxadana zegt op 04/07/2012 23:02   [?]

  Rating 1 16+ 16+
content? wtf... 90% van de content heb je gemist ja, de goede oude tijd van vanilla wow instances dat mooi op elkaar verder bouwd. elke expansion maakte de vorig content nutteloos. dus op het einde is er niet echt veel extra bij?
5.1 100% rep

Timoca zegt op 04/07/2012 23:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het spel draait ni enkel om raiden, dus die vorige 2/3 werelddelen zijn toch wel nuttig, aangezien da ge daar voortdurend quest.
+ al die kleine extraatjes da erbij zijn gekomen over de jaren heen.
dusjah wow is veel uitgebreider dan GW2 gaat zijn op de release.
Maar uiteindelijk voelt GW2 toch wel als de meest afgewerkte mmo bij zijn release aan.
6 100% rep

Michster zegt op 04/07/2012 23:57   [?]

  Rating 1 16+ 16+
10 euro voor een expansion zolang na de release ervan...

Dit voelt even zeer aan als een "koopje" als hun D2+LOD voor 30 euro.
7 100% rep

JasperCLA zegt op 05/07/2012 0:35   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Een jaar te laat. Ik wou er nog mee beginnen, maar veel te duur om alles aan te kopen. Ach ja, swtor is evengoed (al dan niet beter )
8 100% rep

pinoken zegt op 05/07/2012 7:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Moet het niet zijn: "De tweede uitbreiding, Wrath of the Lich King,..." ipv "De twee uitbreiding, Wrath of the Lich King,..."?
9 100% rep

Fenumeher zegt op 05/07/2012 9:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Goeie deal tbh. Ge kunt direct een maand spelen en vooraleer ge aan de prijs van een game zit hebt ge 3 maanden kunnen spelen zonder dat het ergens saai werd of hetzelfde bleek.
10 96% rep

jegetto zegt op 05/07/2012 12:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Betalen voor een uitbreiding is al belachelijk! Je betaald al maandelijks een vast (te hoog) bedrag voor dit *** spel.

Uitbreidingen moeten gratis in updates verwerkt worden, stelletje geld wolven