9lives

Win duotickets voor midnight screening van 'The Avengers'

Win duotickets voor midnight screening van 'The Avengers'


17 April 2012 10:58 | Wedstrijd | Wimpie | 22 reacties

Eind deze maand is het weer ambras in superheldenland. Wanneer een onverwachte vijand de aarde bedreigt, brengt Nick Fury, leider van een geheime spionnenorganisatie (S.H.I.E.L.D.), een uitzonderlijk maar ijzersterk team samen om de wereld te redden van de ondergang.


Dit team, dat ook wel The Avengers wordt genoemd, bestaat uit 's werelds grootste superhelden: Iron Man, The Incredible Hulk, Thor, Captain America, Hawkeye en Black Widow. De film is gebaseerd op de populaire Marvel comic serie The Avengers. Ben jij benieuwd naar hoe de superhelden het er in deze nieuwe prent vanaf zullen brengen? Dan kan je vanaf 25 april in de bioscoop naar deze film gaan kijken.

 

 

 

Maar dat is niet alles en 9lives zou 9lives niet zijn als we niet opnieuw een mooie wedstrijd voor jullie klaar hebben staan. Dankzij MARVEL mogen wij vijf duotickets wegschenken voor een midnight screening van The Avengers in een Kinepolis-complex naar keuze. Op dinsdag 24 april worden jullie om 21u30 in Kinepolis verwacht voor een vertoning van Iron Man 2. Aansluitend, om 00u01, krijgen vijf gelukkigen met vriend of vriendin als eerste de spannende actiefilm 'The Avengers' te zien.

 

Deelnemen aan deze wedstrijd is zoals altijd erg gemakkelijk. Surf naar naar deze wedstrijdpagina, vul al jouw gegevens correct in en geef een antwoord op onderstaande wedstrijdvraag:

 

In welk jaar verscheen de allereerste comic book van 'The Avengers'?

 

Denk jij het antwoord te weten? Stuur dan als de bliksem al jouw gegevens door via de wedstrijdpagina en wie weet ga jij met een persoon naar keuze dankzij 9lives naar de midnight screening van The Avengers. Deze wedstrijd loopt tot donderdag 19 april om 13u 's middags.

 

Bron: Avengersexterne link
 
Pagina:
1 100% rep

den_ingo zegt op 12/04/2012 15:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zalig Ik hoop dat ik een van de gelukkige ben ^^
1.1 100% rep

Jona zegt op 12/04/2012 18:35   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Je bent niet de enige
2 100% rep

mister__ID zegt op 12/04/2012 15:26   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Waarom moet dat weer in de week zijn?!
3 100% rep

X-SlaYeR zegt op 12/04/2012 15:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
voila meegedaan, leuke wedstrijd!
4 100% rep

Bioshiit zegt op 12/04/2012 15:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb ook een kansje gewaagd
5 100% rep

La vache zegt op 12/04/2012 16:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Niet meegespeeld, maar ik kijk er wel enorm naar uit!! Dit wordt een blockbuster van jewelste.
6 100% rep

plmuo zegt op 12/04/2012 16:02   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Volgens mij 24 april geen vrijdag maar een dinsdag
6.1 100% rep

mister__ID zegt op 12/04/2012 16:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Is idd een dinsdag.
6.2 100% rep

BelgianTerror zegt op 12/04/2012 16:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
7 100% rep

Getaway07 zegt op 12/04/2012 16:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Stuur maar op
8 100% rep

Apocalypt0 zegt op 12/04/2012 16:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
deze wil ik wel winnen
9 100% rep

Muscleduck zegt op 12/04/2012 18:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
'k Zou mee doen moest het een vrijdag of zo zijn. Ik heb de vroege die week
10 100% rep

thibi-game zegt op 12/04/2012 19:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
idd, moest het in het weekend of op een vrijdag zijn direct ! maar tja
11 100% rep

maxweL zegt op 12/04/2012 21:34   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zo hard naar uitgekeken naar die film. Me gusta!
12 100% rep

Edenian zegt op 12/04/2012 23:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Deze wil ik zo hard gaan zien! Al aan het wachten sinds het einde van Iron Man. Hopelijk win ik, succes iedereen!
13 100% rep

DjYoda zegt op 13/04/2012 7:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Fingers crossed
14 100% rep

sharkmen zegt op 13/04/2012 11:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
alleen voor scarlett johansson moet ge de film al gaan kijken
15 100% rep

ELBEASTADOR zegt op 13/04/2012 12:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Op deze film zit ik al lang te wachten, i'm in FTW!!!