9lives

Win downloadcodes voor De Maxx - Long Player 23

Win downloadcodes voor De Maxx - Long Player 23


19 April 2012 8:58 | Nieuws | Praga | 8 reacties

Muziekliefhebbers met een goede smaak weten al langer dan vandaag dat Stu Bru's verzamelaar De Maxx - Long Player 23 verplichte kost is. Ook wij weten dat en om dat gevoel met jullie te delen mogen wij van platenmaatschappij N.E.W.S.-records vijf downloadcodes wegschenken aan onze lezers.

 

Studio Brussel en La Musique Fait La Force presenteren met trots De Maxx Long Player 23. Deze topcompilatie, genoemd naar het gelijknamige programma op Studio Brussel combineert telkens
weer het beste uit de laatste nieuwe dance en niet te missen klassiekers. Het thema is deze keer retro house, dus de tweede schijf blaast je zo terug naar de jaren '90! Op de eerste schijf vind je dan weer de toppers van het moment zoals Nero, Netsky, Die Antwoord, Kavinsky, Redlight, Kraantje Pappie, Mumbai Science en meer.

 

Hoe kan je deze downloadcodes winnen? Surf naar onze wedstrijdpagina en geef het antwoord op de volgende vraag. Op welke vijf locaties kan je Kraantje Pappie eventueel vinden?

 

Ben je niet bij de winnaars en wil je De Maxx Longplayer 23 toch in huis halen, dan kan dat via deze iTunes-link

 

Wil je alvast een voorsmaakje, check dan onderstaande teaser.

 

 
1 100% rep

GianniK zegt op 13/04/2012 9:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Meegedaan Leuke vraag!
2 100% rep

?therapy? zegt op 13/04/2012 10:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Muziekliefhebbers met een goede smaak weten al langer dan vandaag dat Stu Bru's verzamelaar De Maxx - Long Player 23 verplichte kost is.

Kzou dit niet op het music gedeelte van het forum zetten.
2.1 100% rep

Shades29A zegt op 13/04/2012 10:55   [?]

  Rating 6 16+ 16+
muziekliefhebbers met goede smaak luisteren niet meer naar StuBru
2.2 100% rep

humpus zegt op 13/04/2012 12:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En welke zender op de gewone radio zou dan wel beter zijn?
2.3 100% rep

mister__ID zegt op 13/04/2012 13:01   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Klara...
2.4 100% rep

mattjaskap zegt op 17/04/2012 18:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Iedereen heeft zijn eigen smaak, of het nu commercieel is of gewoon leuke onbekende muziek!

Ik vind dat stu bru een groot gamma heeft van verschillende genre's, in tegenstelling van andere zenders.
3 100% rep

halovision zegt op 16/04/2012 16:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Topradio 4 the win en StuBru komt bij mij op de 2de plek als het om radiozenders gaat. Hou wel niet van al die commercial verzamelaars.

Ben een progressive trance / house liefhebber, dus luister eigenlijk liever naar friskyradio en Transitions van John Digweed online.
4 100% rep

JC-1 zegt op 16/04/2012 21:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Geef mij maar RGR