9lives

The Elder Scrolls Online aangekondigd

The Elder Scrolls Online aangekondigd


03 May 2012 18:44 | Nieuws | Y@nnick. | 31 reacties

In 2013 mogen Skyrim-fans alvast hun sociaal leven gedag zeggen, want dan komt er een pc- en Mac-MMO uit van The Elder Scrolls.

 

Volgens GameInformer's onthulling speelt de game zich af 1000 jaar voor de gebeurtenissen van Skyrim. Molag Bal probeert dan Tamriel in zijn demonische rijk te incorporeren.

 

Het is het eerste project van Zenimax Online Studios met Matt Firor aan het hoofd. Firor was eerder producer bij Mythic Entertainment, die op hun beurt verantwoordelijk waren voor Dark Age of Camelot.

 

Concrete informatie over het project is nog niet bekendgemaakt. Het enige wat we weten is dat The Elder Scrolls Online de traditionele Elder Scrolls-exploratie zal combineren met typische MMO-elementen. Er zal ook PvP aanwezig zijn waarin drie facties elkaar te lijf gaan om de controle over de Cyrodiil-provincie te winnen en de troon van de 'Emperor' te veroveren.

 

"Het doet veel deugd om eindelijk te onthullen waar we de laatste jaren mee bezig zijn geweest." aldus Firor. "Het hele team is erop gesteld de beste MMO aller tijden te maken en eentje dat The Elder Scrolls-reeks waardig is!"

 

Bron: Eurogamerexterne link
 
Pagina:
1 100% rep

Thysios zegt op 03/05/2012 18:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
1.1 100% rep

Kreative88 zegt op 03/05/2012 22:51   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Van slecht nieuws gesproken
2 100% rep

Rook zegt op 03/05/2012 18:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
3 100% rep

SHIGSY zegt op 03/05/2012 18:52   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Laat maar komen!

Topicje in RPG-sectie:
http://www.9lives.be/forum/rpg-mmorpg/859526-elder-scrolls-online.html
3.1 100% rep

kim gillissen zegt op 04/05/2012 5:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Mja, ik heb er m'n twijfels over hoor.
Ik wil zowiezo de FPS en combat system behouden zien blijven, maar ik vraag me af hoe ze de maps, dungeons,... gaan doen + ze gaan dan een enorm aantal extra content erin moeten steken (zeker driedubbel aantal aan armors, items en wapens) en als laatste punt: de meeste MMO's struikelen enorm over het end-game concept, net zoals Age of Conan en The Old Republic, dus dat gaat ook een stuk beter moeten zijn in deze (niet dat het enkel om lvlen draait).

Tbh vond ik TES juist altijd leuk omdat de mods zoveel meer plezier en herspeelbaarheid gaven, dus als de content niet groot genoeg is doe ik er niet mee
3.2 100% rep

RorreTNaigleB zegt op 04/05/2012 7:31   [?]

Show comment Rating -4 16+ 16+
amai kim ge kunt toch zagen

ik ben blij da ge zo vroeg wakker bent, kheb mn blauwe zakke al voor u buiten gezet

wild kim fainted!
what? sandshrew is evolving?
3.3 100% rep

Misterblort zegt op 04/05/2012 8:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Er is idd meer content van nodig ma Skyrim en Oblivion zones en morrowind hebben ze eigenlijk al en ze zijn er al 5jaar aan bezig dus.. kan toch?
4 100% rep

Misterblort zegt op 03/05/2012 18:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Laat idd maar komen :-)
5 100% rep

Bruno001 zegt op 03/05/2012 18:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
6 100% rep

agrash zegt op 03/05/2012 19:02   [?]

  Rating 8 16+ 16+
damn, van mijn ergste vrezen is uitgekomen..
7 100% rep

PAC zegt op 03/05/2012 19:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nice!!!
8 100% rep

mp4me zegt op 03/05/2012 19:10   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Hopelijk ook met hetzelfde vecht systeem,dat zou zalig zijn.
9 100% rep

Bart Religion zegt op 03/05/2012 19:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als het even goed is als Old Republic laat maar komen
9.1 100% rep

?therapy? zegt op 03/05/2012 20:57   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Toch liever een pak beter
10 100% rep

u4ea zegt op 03/05/2012 19:32   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Khoop da het ~ op dezelfde manier ga zijn als hun andere games, fps, ...
11 100% rep

CurrY zegt op 03/05/2012 19:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ben wel is benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken.
Het zal alleszins de sfeer van de vorige games moeten behouden lijkt mij maar tegelijk er toch voor zorgen dat er een soort endgame content is die de moeite is.

12 100% rep

Frieza zegt op 03/05/2012 19:42   [?]

  Rating 5 16+ 16+
Zolang ze single player elder scrolls blijven uitbrengen vind ik het ok, anders vind ik het zwaar kut.
13 100% rep

badgun999 zegt op 03/05/2012 19:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
wat is een mmo precies?
13.1 100% rep

CurrY zegt op 03/05/2012 20:08   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Not sure if serious...

http://en.wikipedia.org/wiki/Massively_multiplayer_online_game
14 100% rep

Jughead zegt op 03/05/2012 20:47   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Niet helemaal zeker of ik hier blij mee moet zijn. Voor MMO's heb ik alleszins geen tijd. Als er geen ander team op de SP games gezet wordt, trek ik aan het kortste eind.
15 100% rep

mitman zegt op 03/05/2012 21:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Kan nog goed worden teminste als het niet zo word als de meeste MMOG's, blijf nog altijd een sp-gamer