9lives

Probeer te overleven in Human Element

Probeer te overleven in Human Element


02 June 2012 19:33 | Nieuws | cpt nice | 11 reacties

Er is geen gebrek aan zombiegames, maar in de meeste van deze games is er ook geen gebrek aan wapens, kogels en medkits. Robert Bowling wil met zijn nieuwste project, Human element, terug een echte survivalgame maken, waarin angst de drijfveer is.

 

In plaats van games zoals Left 4 Dead, waar de focus op combat ligt, kan je in Human Element zelf kiezen wat voor een speelstijl je aanneemt. In het begin van het spel zal je kunnen kiezen tussen drie classes: Action, Intelligence en Stealth. Ook zal je kunnen kiezen of je alleen wilt reizen of met een partner of een jong kind. "Je startsituatie bepaalt welke situaties je voorgeschoteld zal krijgen en hoe je deze kan aanpakken".

 

Het ziet er naar uit dat deze zombiegame wel eens de meest realistische ervaring tot nu toe zal kunnen bieden. We zullen echter een tijdje moeten wachten, want Human Element verschijnt pas in 2015 op de next-gen consoles, pc en mobiele platformen.

 

Bron: VG247externe link
 
1 100% rep

driezzy zegt op 02/06/2012 20:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
bedwelmend!
2 100% rep

Madmaarten zegt op 02/06/2012 20:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zombiegame - realistische ervaring

2.1 100% rep

uberdevil1 zegt op 02/06/2012 20:22   [?]

  Rating 4 16+ 16+
"Man eats face and doesn't stop after multiple gunshots" artikel nog niet gelezen?

Mwa bij dead island waren er ook niet echt wapens in overvloed, in het begin toch allesinds niet..
2.2 100% rep

cpt nice zegt op 02/06/2012 20:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dan ligt het aan mij, ik vond het toch echt maar een makkelijk spel :/ Veel te weinig survival-elementen
2.3 100% rep

DragoonXc zegt op 03/06/2012 0:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
mischien eens proberen op hogere difficulty level? lol
2.4 100% rep

KaGe[47] zegt op 04/06/2012 8:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nog erger...

http://www.examiner.com/article/zombie-apocalypse-more-bizarre-gruesome-incidents-reported?cid=PROG-redesign-bottom-dontmiss-4-ExaminerArticle-MiamiZombie
3 100% rep

Y@nnick. zegt op 02/06/2012 20:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Meh, Robert Bowling. Eerst maar eens in beweging zien vooraleer we te hard van stapel lopen.
3.1 100% rep

mister__ID zegt op 03/06/2012 1:22   [?]

  Rating 1 16+ 16+
In een CoD kruipt maar een jaar werk, Human Element zou pas ergens in 2015 verschijnen. Je kan veel zeggen over CoD, maar ik vind niet dat Bowling zo'n slechte is.
4 100% rep

DragoonXc zegt op 03/06/2012 0:01   [?]

  Rating 1 16+ 16+
"Er is geen gebrek aan zombiegames"

zombiegames niet, maar goeie zombiegames wel
5 100% rep

thelordofpee zegt op 03/06/2012 13:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik wacht toch nog op The Dead Linger...
6 100% rep

Hayrus zegt op 03/06/2012 13:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ziet er wel goed uit.