9lives

Minecraft-spelers hebben nog niet alle geheimen ontdekt

Minecraft-spelers hebben nog niet alle geheimen ontdekt


08 March 2012 15:45 | Nieuws | Michael.Cox | 17 reacties

Ondanks meer dan vijf miljoen verkochte spellen en de ontelbare uren dat de gemiddelde Minecraft-speler het spel speelt, is er nog steeds één geheim goed bewaard gebleven. Markus 'Notch' Persson, ontwikkelaar van Minecraft, verbaasde iedereen door tijdens een interview op GDC 2012 te stellen dat nog niet alles in Minecraft ontdekt is, maar hij wou geen extra tipje van de sluier lichten. Wel weten we in welke richting we moeten zoeken, want het kwam ter sprake toen er over de ambachten gesproken werdTijdens het interview vertelde Persson nog wat over de ontwikkeling van het spel. Zo heeft hij nu spijt dat er geen multiplayer gemaakt is en hij legde uit waarom er geen vrouwelijke model in het spel zit. Dit was omdat telkens ze er een probeerde te maken, het veel te sensueel oogde.

 

Minecraft heeft een actieve gemeenschap, die ondertussen al honderden mods uitgebracht heeft. Toch is er nog dat ene ding dat niemand gevonden heeft. Wat zou dat kunnen zijn...

 

Hogwarts Minecraft

Bron: IGNexterne link
 
1 100% rep

Fr33z zegt op 08/03/2012 16:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
een speciale seed, waar je vanalle rare dinge zult hebben zeker...
2 100% rep

Kalkan zegt op 08/03/2012 16:17   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Bovenste kasteel ?
3 100% rep

thetrax zegt op 08/03/2012 16:53   [?]

  Rating 9 16+ 16+
Een leven?
3.1 100% rep

Moonbaby zegt op 08/03/2012 19:18   [?]

  Rating 8 16+ 16+
Jij bent geen gamer?
Maar je zit wel op een Gaming-website?

Oops....
3.2 100% rep

thetrax zegt op 09/03/2012 4:00   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Jawel jawel, maar der zijn grenzen hé
3.3 100% rep

Aexis zegt op 09/03/2012 5:26   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Een gamer kent geen grenzen
3.4 100% rep

thetrax zegt op 09/03/2012 6:51   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Ok, ik geef toe...mijn pc kan deze game niet aan en ik ben stront jaloers
Krijg ik een hug ?
3.5 100% rep

tenpack zegt op 09/03/2012 15:21   [?]

  Rating 1 16+ 16+
@3.1 lol precies of elke gamer heeft geen leve, nerd.
3.6 100% rep

Moonbaby zegt op 09/03/2012 15:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als we dan toch persoonlijk gaan beginne aanvalle:

Het lijtk wel ofda ge ne mongool moet zijn om een bewegende avatar te mogen pakken
3.7 100% rep

axelx93 zegt op 09/03/2012 18:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zijn avatar is toch cooler dan u doos mora
4 100% rep

freshcloak zegt op 08/03/2012 18:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik denk eerder dat er ergens in de wereld een speciale bovengrondse plaats gegenereerd gaat worden...
Een soort gigantisch zwevend platform zou niet misstaan. Als 'secret place'
4.1 100% rep

Elojha zegt op 09/03/2012 10:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
was ik ook aant denken waarom gaan ze opeens alles verhogen in de wereld. We zullen zien...
5 100% rep

gillegun zegt op 09/03/2012 14:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
in iedere wereld die je creert in survival 'kan" je dit kasteel ergens terugvinden (al moet je hetzelf uitgraven)

vergezocht maar mss kan het wel
6 100% rep

RobinVdB zegt op 09/03/2012 21:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Moesten jullie het interview hebben gelezen zouden jullie hebben gezien dat het een recipe was! -_-
7 100% rep

ManVanMelle zegt op 09/03/2012 22:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Rastomov ?
8 100% rep

RobinVdB zegt op 10/03/2012 20:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Minceaft ftw! (En dit is geen typo!)
8.1 100% rep

Afotai zegt op 10/03/2012 20:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Eigenlijk wel, want het is Minceraft http://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/qqenq/minceraft_a_post_mortem/