9lives

Meer info omtrent iPhone 5

Meer info omtrent iPhone 5


14 July 2012 23:35 | Gerucht | LouGarou | 69 reacties

Volgens de nieuwste geruchten is de iPhone 5 eindelijk in productie gegaan, wat een release voor oktober meer en meer mogelijk maakt. Ook wist men te melden dat alle mogelijke afbeeldingen van iPhone 5-toestellen die er al werden verspreid, louter prototypes zijn. Wanneer de iPhone 5 zal lanceren, zal hij zeker een ander - tot nu toe ongezien - design hebben.

 

Apple kennende zal het nog eventjes duren vooraleer we de echte iPhone 5 samen met een releasedatum te zien zullen krijgen. Dat het toestel nu al zeer gewild is, wisten we echter al langer dan vandaag.

 

iPhone5

 
Pagina:
1 100% rep

Michster zegt op 14/07/2012 23:43   [?]

  Rating 9 16+ 16+
En op die dag dat de iPhone 5 uitkomt, zal iedereen met een iPhone 4(s) zich niet meer cool voelen...

J/k natuurlijk. Ik ben benieuwd of er echt iets ingrijpend veranderd is.
1.1 100% rep

a143290 zegt op 14/07/2012 23:52   [?]

  Rating 17 16+ 16+
Helaas geen j/k maar realiteit :')
1.2 100% rep

JohnnyricoMC zegt op 14/07/2012 23:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Meh, mijn volgende wordt toch een Nexus-androidtelefoon: officieel zegen van Google, geen geknoei met rooting ofzo nodig en altijd vanaf dag 1 al de updates. M'n iOS-apps enzo draai ik wel op een iPad.

Het enige wat ik van een iPhone5 verwacht is NFC, betere batterijduur, geen glazen backside meer (dat was idioot), een laagje op het scherm dat vingerafdrukken moet verhinderen en een verbeterde camera. Misschien is 't een unibody-ontwerp zoals de macbooks en ipads.
1.3 100% rep

LouGarou zegt op 14/07/2012 23:59   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Volgens de Belgische wet moet een toestel kunnen worden opengemaakt om de batterij te vervangen zonder daarbij de garantie te schenden. Dus een unibody zou tegenstrijdigheden opwekken...
1.4 100% rep

JohnnyricoMC zegt op 15/07/2012 0:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dan hebben flink wat fabrikanten een ernstig probleem: Acer maakt nu ultrabooks met unibody-ontwerp en Apple doet het al sinds de eerste iPhone.
1.5 100% rep

LouGarou zegt op 15/07/2012 0:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De eerste iPhone (2G) is hier nooit officieel verschenen. De 3G, 3GS, 4 en 4S kunnen allemaal opengevezen worden. Laptops zijn iets anders...
1.6 100% rep

JohnnyricoMC zegt op 15/07/2012 0:52   [?]

  Rating 1 16+ 16+
openvijzen mag nog altijd niet van hun garantiezever en ze maken het ook zo moeilijk mogelijk met die pentalobe-schroefjes die ze halverwege de iphone4-periode zijn beginnen gebruiken.
1.7 100% rep

kim gillissen zegt op 15/07/2012 1:19   [?]

  Rating -2 16+ 16+
@1: ik heb nog nooit een Iphone of Ipad gehad en ben even gelukkig, maar ben ik dan niet cool ofzo?

Ik dacht altijd dat een auto, moto, huis, kleding en vriendin uw status en coolheid bevestigde.... blijkbaar ben ik niet meer mee met m'n tijd zeker?
1.8 100% rep

mister__ID zegt op 15/07/2012 2:08   [?]

  Rating 17 16+ 16+
@1.7, moet je nu weeral zagen? Die kerel maakte maar een grapje en dat zei hij dan ook. Christ jong...
1.9 100% rep

StarZz5 zegt op 15/07/2012 9:46   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Als mijn iPhone 4S kapot is koop ik een windows phone. De iPhone is iets geweldig maar er zijn een paar vervelende dingen aan. Als ik een gsm voor dat geld koop moet hij perfect zijn voor mij!
1.10 100% rep

Kreative88 zegt op 15/07/2012 10:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@1.9
Perfectie bestaat niet, of je nu een Android, iPhone, Windows phone hebt er zullen altijd hickups zijn.
1.11 100% rep

Koachjurgen zegt op 15/07/2012 10:55   [?]

  Rating 1 16+ 16+
@JohnnyricoMC: ik bezit de samsung Galaxy Nexus en het is echt een top toestel en hem sins vrijdag android 4.1.1 en echt tis nog beter dan toen
1.12 100% rep

CosmicD zegt op 15/07/2012 11:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
boh, mijn iphone 3gs doet het nog altijd goed en ik weet waarom ik 'm gekocht heb en dat is niet voor het cool zijn. Ik heb altijd goed kunnen overgaan naar de nieuwe ios versies. Misschien zijn er een paar functies die ik niet heb maar het belangrijkste wat ik zag in die iPhone is niet verloren gegaan omdat er in tussen bijna 3 nieuwe versies zijn uitgekomen.
1.13 100% rep

StarZz5 zegt op 15/07/2012 12:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@1.10 Dat klopt, maar voor dat geld had ik iets verwacht dat korter bij perfectie staat. Maar je gaat idd overal wel ergens een probleem vinden.
1.14 100% rep

seynie zegt op 15/07/2012 14:31   [?]

  Rating -1 16+ 16+
@1.7 WOW wat ben jij cool! auto, moto, huis, vriendin, WOW zelf kleding, gij hebt kleding hoe cool is da niet!
kwou da ik een vriend kon zijn van u! Maja kheb enkel een vriendin dus jammer genoeg is mijn coolheids status nog nie zohoog als jou, ow wacht gij hebt net alle stereotypishe samenlevings dingen opgenoemd, dat iedereen moet hebben, hoe cool is dat niet.
kben ook geen iphone/ipad liefhebber maar wat jij zegt pffff brainfreeze.
1.15 100% rep

seynie zegt op 15/07/2012 14:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@1.5 nee dan hebn zoals Johny zegt veel frabrikanten een probleem, kijk maar naar de nokia lumia 800 en 900 en zo zijn er nog.
1.16 100% rep

CosmicD zegt op 15/07/2012 16:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
shit, dan ben ik de snob, ik heb dat allemaal niet hoor
2 100% rep

michiel6661 zegt op 14/07/2012 23:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De bekende fingerprint functie keer terug! HOERA!
3 100% rep

MinM zegt op 15/07/2012 2:55   [?]

  Rating 6 16+ 16+
Geen apple meer voor mij .... gorilla-glas mijn klote(excuses voor het taal gebruik). Heb een 4 gekocht en gebruik deze ook als gps met navigon houder voor in de auto. Na +- 2u gebruik(gps) gaf hij hitte waarschuwing nam toestel uit houder zet toestel af na 15 min afkoelen(was nog steeds warmm) zet ik hem terug op wil slide to unlock doen en hop barst in scherm .... Ik naar mobistar en alles verteld en geen garantie zeggen die mannen als ik hem laat herstellen zou dit mij 367€ kosten en heb ik nog maar 3 maanden garantie ipv 1.5 jaar ...
3.1 100% rep

Starbies zegt op 15/07/2012 6:36   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Apple is bekend om zijn slecht scherm. ze doen het expres zodat je later een nieuwe koopt moest hij kapot zijn. Ze kunnen er gemakkelijk een ander scherm van maken maar dat doen ze niet.
Zorg gwn dat hij nooit valt hé. En Iphone is geen gps...
3.2 100% rep

StarZz5 zegt op 15/07/2012 9:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Mijn iPhone 4S is al zeker 5 keer gevallen. Nix aan de hand! Het enige wat Apple expres doet is een slechte batterij. Mijn grootvader heeft een nieuwe gekregen omdat zijn eerste iPhone 4S na 1 week al na +-6 uur plat was. Zijn nieuwe moet hij elke dag 1x opladen.
De batterij van een iPhone is heel slecht naar mijn mening. Mijn BlackBerry moest ik om de 4 dagen opladen, ik weet, dat is hetzelfde niet maar toch.
3.3 100% rep

StanTem zegt op 15/07/2012 10:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb ook een iPhone 4S en doe er minstens 3 dagen mee.
Ik gebruik hem zeer regelmatig om te sms'en, surfen, games...
Nu ja, mijne vorige, neb 3GS, ging wel niet lang mee.
3.4 100% rep

Kreative88 zegt op 15/07/2012 10:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
3.1 Dat is zever in pakjes, de kwaliteit van de schermen is dik in orde als je het mij vraagt. Mijn iPhone zit dagelijks bij mijn sleutels, raakt af en toe eens de grond en ondergaat hevige tests als fietscomputer.

Ook mijn eerste iPhone die ondertussen een dikke 5 jaar oud is ziet er nog goed uit. Ik zou Apple eerder prijzen voor de kwaliteit van hun schermen.
3.5 100% rep

R3L4X zegt op 15/07/2012 11:29   [?]

  Rating 2 16+ 16+
@3.1 Dus je koopt een iPhone en zou graag deze ook gebruiken als GPS maar dat moet dan maar niet kunnen voor een toestel dat al snel 600 euro kost?

Ik blijf liever bij Android, veel goedkoper en als je ermee overweg kan een stuk beter dan iOS.
3.6 100% rep

Karre zegt op 15/07/2012 12:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@3.2: De batterij is net een sterk goed punt bij de iPhone's. Ik hoor mensen met andere high end toestellen van andere merken veel harder klagen van hun batterij. Het is en blijft een smartphone en die zuipen batterij. Maar slecht bij de iPhone? Zeker niet.
3.7 100% rep

StarZz5 zegt op 15/07/2012 12:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@3.3 raar, ik gebruik nu amper apps en hij gaat dus net een dag mee. Als ik apps gebruikt, tot de avond.
3.8 100% rep

Nochnoii zegt op 15/07/2012 16:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@3.7 raar, ik gebruik zeer regelmatig apps en hij gaat redelijk makkelijk 3 dagen mee. (sorry voor de flauwe copy-grap, maar 't is gene zwans )
3.9 100% rep

R3L4X zegt op 15/07/2012 20:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Android hier, 3 tot 5 dagen batterij, als je wat degelijk in Android kan werken kom je al een heel stuk vooruit .
3.10 100% rep

Wacko Santa zegt op 16/07/2012 1:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heeft dan ook niet altijd zoveel met Android te maken, maar wel met de batterij enzo..

Ik heb iPhone 4, Wifi aan, 3G aan, push mail (3 mailboxen). Kan ik goed anderhalve dag met doen (niet als ik de GPS-functie gebruik)
Moeder heeft Samsung Galaxy S II, wifi aan, geen 3g en geen push mail.. na 1 dag opgebruikt en te herladen.

Hangt echt af van model tot model. Dat maakt Android echt niet beter. Persoonlijk vind ik iOS een pak makkelijker en stabieler en gebruiksvriendelijker werken dan Android. Maar dat is dus kwestie van voorkeur..
3.11 100% rep

Martian zegt op 16/07/2012 9:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@3.1

Da is echt gezever ge kunt vanalles over nen Iphone zeggen (positief en negatief)
ma ni da da slecht glas is...
En waarom zoude ne nieuwe kopen alst glad kapot is?
Gewoon vervangen en hopla
3.12 100% rep

playforfun91 zegt op 18/07/2012 0:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@3.10 Dat is het net bij Android ... die stock UI (Touchwiz) maakt alles traag. Koop ns een Samsung Galaxy nexus prime zonder layer erover en je zal beseffen dat iPhone gewoon afzetterij is
4 100% rep

JasperCLA zegt op 15/07/2012 10:20   [?]

  Rating 6 16+ 16+
Laat iedereen die een iPhone 5 wil kopen gewoon doen anders. Al dat gezaag daar rond altijd :/
4.1 100% rep

Dekon7 zegt op 15/07/2012 13:27   [?]

  Rating 1 16+ 16+
De verstandigste post in héél de reeks zever hier.
5 100% rep

Koachjurgen zegt op 15/07/2012 10:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Samsung Gaxy Nexus is beste naar mijn mening
6 100% rep

tomsoetens223 zegt op 15/07/2012 11:47   [?]

  Rating 1 16+ 16+
ben ook meer voor de samsung galaxy serie dan die appel dingen
6.1 100% rep

Dhene zegt op 15/07/2012 12:09   [?]

  Rating 10 16+ 16+
Ik ben ook meer voor bananen dan voor appels
6.2 100% rep

ralleke zegt op 15/07/2012 18:57   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Ik eet graag pruimen
6.3 100% rep

waffel zegt op 15/07/2012 22:30   [?]

  Rating -1 16+ 16+
Da's pijnlijk he ralleke, als ge denkt grappig te zijn en geen enkele rep krijgt.
6.4 100% rep

ralleke zegt op 16/07/2012 10:23   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Er staat nen plus 1 achter mijne naam
7 100% rep

Atix zegt op 15/07/2012 12:20   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Galaxy S3, zaligheid en nooit meer apple voor mij (hoera voor customizen en compatibliteit)
8 100% rep

robkots zegt op 15/07/2012 12:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zoveel Apple producten op zo weinig tijd Jeez...
En echt perfect zijn die hun producten ook niet voor zo’n prijs. Ik houd me voorlopig weg bij Apple.
8.1 100% rep

Karre zegt op 15/07/2012 21:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Veel producten? Apple brengt bitter weinig uit in vergelijking met de concurrentie.
9 100% rep

CoBalT zegt op 15/07/2012 12:57   [?]

  Rating 1 16+ 16+
voor mij nooit geen apple meer..
iphone 4s en nog nooit zo'n brol gsm gekocht...

Om maar het 'domste' voorbeeld te geven.. je zet muziek op je telefoon en je wilt dit instellen als ringtone...

een gsm van 30 euro kan dit met gemak..
een iphone 620 euro? Begin maar met prutsen!
9.1 100% rep

Wacko Santa zegt op 16/07/2012 1:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Prutsen?..

Het is een beetje omslachtiger, dat is waar, maar ik heb tal eigen ringtones hoor. zowel voor SMS als Bellen. Je geeft dus idd het domste voorbeeld ..
10 100% rep

WuTangClan zegt op 15/07/2012 13:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Aight, dathet maar snel uitkomt, kzal kik wel weggaan me een 4ske aan helft van de prijs xD
11 100% rep

TijsD zegt op 15/07/2012 14:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Samsung Galaxy s2
11.1 100% rep

Koachjurgen zegt op 15/07/2012 15:25   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Samsung Galaxy s 2 ownt
12 100% rep

ravoc zegt op 15/07/2012 14:37   [?]

  Rating 2 16+ 16+
lol, kunnen de snobs weer bellen met het nieuwste shiny sardiendooske
12.1 100% rep

JasperCLA zegt op 15/07/2012 14:58   [?]

  Rating 1 16+ 16+
12.2 100% rep

Nochnoii zegt op 15/07/2012 16:07   [?]

  Rating 0 16+ 16+
13 100% rep

Moonbaby zegt op 15/07/2012 17:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het zal altijd overroepen blijven die Iphone zever.

GSM= Bellen+SMSSEN.
Dit heeft voor 10-15jaar gewerkt.
Werkt nu dus ook

Aan de andere kant: Laat ze hun prul maar maken, mijn basic-gsm word er alleen goedkoper op
13.1 100% rep

Sheldon Cooper zegt op 15/07/2012 18:09   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Yeah, welcome to the stone age. De tijd dat een GSM diende om te bellen en te smsen is helaas al heel lang voorbij. GSM = Bellen, SMS'en, mailen, Facebook'en, Twitteren, foto's maken, muziek luisteren, navigatie, spelletjes spelen, etc...
13.2 100% rep

Cr4zy_M0 zegt op 15/07/2012 20:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
kan je ook op pc, dus snap ik echt niet dat men verschillende toestellen nodig heeft voor dezelfde functie.
13.3 100% rep

Karre zegt op 15/07/2012 21:43   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Want bij een PC/laptop is dat natuurlijk even handig onderweg
13.4 100% rep

waffel zegt op 15/07/2012 22:33   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik ben zelf niet de grootste smartphone fan, maar wat Apple doet met hun Iphone doen ze goed. Mijn ma heeft er een, en dat ding werkt perfect, is simpel, doet wat je vraagt, en is handig onderweg. Fotoke trekken in een café, uploaden op fb, comment bijschrijven, bam on the go
13.5 100% rep

ralleke zegt op 16/07/2012 10:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Da ga ook perfect met nen windows phone.
13.6 100% rep

humpus zegt op 16/07/2012 18:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Facebook en Twitter op uw gsm is echt niet nodig. Voor onderweg? Ge zijt nooit 'onderweg', uw batterij gaat maar een dag mee.

90% van de tijd zit ge toch maar iets op uw smartphone te prutsen om te tijd om te krijgen, en de andere 10% zijt ge updates aant doen en apps aant installeren.

De gsm is 2012 is voor mij nog altijd bellen, sms'n en email. En da's echt geen stone age hoor, ge mist niks. En uw batterij gaat een week mee en ge loopt met 150 euro in uw zak rond, ipv 600-700.
14 100% rep

Koachjurgen zegt op 15/07/2012 19:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hehe ik lees graag de commentaar van de mensen die tegen appel zijn zoals ik samsung galaxy rulz
14.1 100% rep

Koachjurgen zegt op 15/07/2012 19:16   [?]

  Rating 2 16+ 16+
of beter gezegt ANDROID rulz
14.2 100% rep

Karre zegt op 15/07/2012 19:25   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Amai, jij bent tegen Apple?! Stoer
14.3 100% rep

Wacko Santa zegt op 16/07/2012 1:18   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Tough-guy Alert..

Ja jongens, tegen Apple zijn! de coolste jongens van de klas zeker?.

Ik verkies Apple-producten boven de Galaxy reeks, maar ik ben er niet tegen. Get a life
14.4 100% rep

shortwoodBE zegt op 16/07/2012 10:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Misschien toch eens een leven zoeken dan, of een hobby.
Ik ben pro Apple, maar ben zeker niet anti-derest.That's just sad.
15 100% rep

-Pinhead- zegt op 15/07/2012 19:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+