9lives

Kickstarter-project Ouya afgelopen

Kickstarter-project Ouya afgelopen


09 August 2012 8:44 | Nieuws | Wimpie | 15 reacties

Het zit er helemaal op, "Shut up and take my money" kan je niet meer roepen want sinds vanochtend is het niet meer mogelijk om geld te doneren aan het Kickstarter-project OUYA. De hackbare Android-console werd slechts een maand geleden voorgesteld op de fundraising site en toen hoopte de ontwikkelaar om 950.000 dollar bijeen te krijgen. Na minder dan acht uur stond de teller al op één miljoen dollar en dat cijfer is alleen maar blijven stijgen.

Nu is het afgelopen en de makers hebben $8,596,376 ingezameld, wat betekent dat er meer dan genoeg geld is om de console op de markt te brengen. Maar liefst 63,300 mensen hebben geld gedoneerd en zij kunnen snel met de console aan de slag gaan. De developers edition moet in december beschikbaar zijn terwijl de meeste donateurs hun console in maart 2013 krijgen. Als jij geen geld hebt gestort of de afgelopen dertig dagen onder een steen leefde en nog nooit van Ouya hebt gehoord, niet getreurd. De makers zijn van plan om binnenkort pre-orders te accepteren en die units moeten vanaf april beschikbaar zijn.


Wij zijn wel benieuwd naar wie er hier op 9lives het Kickstarter-project gesteund heeft. Laat het ons weten in de comments.

Bron: Endgadgetexterne link
 
1 100% rep

grifter zegt op 09/08/2012 9:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik niet.... Ben het eingelijk een beetje vergeten...
2 100% rep

Proto zegt op 09/08/2012 9:25   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Dit gaat tegenvallen denk ik!
3 100% rep

Andy91 zegt op 09/08/2012 9:28   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Gisterenavond toch maar eentje besteld, met 2 controllers. XMBC en Plex ondersteuning hebben de doorslag gegeven. Tevens ideaal om oude emulators erop te zetten. De voornaamste reden is natuurlijk games.. Ik hoop dat dit HET platform word voor indie's.. Het kost handen van geld om games te verkopen op Xbox live, waardoor er veel games niet realiseerbaar zijn. Daarnaast heeft PSN niet echt een groot aanbod aan indie titels. Dit terwijl er vette games zijn zoals Super Meat Boy en Fuz.. Ik heb hoop dat die titels en dergelijke meer op de Ouya komen, ik zie het er wel in zolang er geen Steam Box komt. Maar die zal dan wel geen 99 dollar kosten..
3.1 100% rep

Drez zegt op 09/08/2012 9:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik wilde via me mobiel bestellen, maar iedere keer klapte ik er uit. (had gisteravond geen pc bij de hand)
Had er al eerder aan gedacht om te bestellen, maar twijfelde steeds. Ontzettend stom natuurlijk, ik had gewoon moeten backen.
3.2 100% rep

preciousss zegt op 09/08/2012 10:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Overschot van gelijk. Benieuwd welke impact dit soort ontwikkelingen heeft/gaat hebben op de volgende generatie consoles.
3.3 100% rep

Andy91 zegt op 09/08/2012 10:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Deze morgen kon je nog gewoon nog bestellingen doen via kickstarter (99 usd). Anders pre-orderen op www.ouya.tv, dan hebt ge 'm in april.
3.4 100% rep

RobinJ zegt op 09/08/2012 15:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik hoop op Nexuiz, BIT.TRIP Runner en Voxatron
4 100% rep

Brenttouza zegt op 09/08/2012 10:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Eerst zien en dan geloven. Als het goe meevalt dan koop ik er misschien ene, anders nie.
5 100% rep

Groopy zegt op 09/08/2012 10:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb er 1 besteld met 2 controllers. Ze gaan tot 4 controllers ondersteunen.

Ik hoop idd zoals Andy91 er veel emulaters te kunnen opzetten! En daarnaast als multimedia/streaming box te kunnen inzetten...

Looking Forward :-)
6 100% rep

robkots zegt op 09/08/2012 10:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nope ik kan men geld beter gebruiken...
7 100% rep

napke zegt op 09/08/2012 11:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
heb de Special edition (bruine) gekocht
Ook voor mij heeft Plex de doorslag gegeven!

Ben echt benieuwd naar de games die er voor uitkomen. Dat ze het hele platform open houden voor hackers, is ook een groot pluspunt. Zo ben ik er haast zeker van dat er verschillende emulators op zullen verschijnen
8 100% rep

michael1989 zegt op 09/08/2012 12:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik wou wel maar heb geen visa of dergelijke.
9 100% rep

mister__ID zegt op 09/08/2012 12:46   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Hopelijk komen die ook in enkele winkels in België. Dingen online kopen doe ik niet graag :/
10 100% rep

m3sa zegt op 09/08/2012 13:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
"Deep down, you know your best gaming memories happened in the living room."

No, they didn't

Voor de rest spreekt hun visie me wel aan.

Source: http://www.kickstarter.com/projects/ouya/ouya-a-new-kind-of-video-game-console
11 100% rep

Mclaeys zegt op 09/08/2012 17:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb tot de laatste minuut zitten twijfelen maar teveel zaken hielden me uiteindelijk tegen. Zaken als garantie en het feit dat je heel lang op voorhand betaald voor een product waarvan je nog niet weet of de eerste generatie niet giga fouten heeft.