9lives

Gaat het Counter-Strike-team van Moscow5 uit elkaar?

Gaat het Counter-Strike-team van Moscow5 uit elkaar?


11 August 2012 15:28 | eSports | Thermos | 10 reacties

De geruchten gaan de ronde dat er een einde komt aan het Counter-Strike-team van het Russische eSportteam Moscow 5. Nadat hun manager vorige maand werd opgepakt voor fraude in Nederland kwam het team in een dipje terecht.

 

De eerste klanken van ontbinding kwamen er nadat het team aan GameGune meedeed onder een andere clantag (tp.Usports). De teloorgang gaat verder nu drie van de teamleden een testmatch gaan spelen in het team Place2Play. Het is afwachten wat er nu nog verder gaat gebeuren. Wat wel duidelijk is dat terwijl het League of Legends-team van Moscow5 het voortreffelijk doet, het einde nadert voor het Counter-Strike-team.

 

Bron: GreatFragexterne link
 
1 100% rep

WaterRatj zegt op 11/08/2012 17:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
is dit tegenwoordig ook al nieuws? ...
1.1 100% rep

Michael.Cox zegt op 11/08/2012 17:34   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Zeker wel, aangezien er een eSports-team is.
1.2 100% rep

WaterRatj zegt op 11/08/2012 17:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
bedoel wel om vermeld te worden op 9lives lol
1.3 100% rep

Michael.Cox zegt op 11/08/2012 18:16   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik ook. Er zijn redacteurs die zich focussen op de gebeurtenissen in de eSports-wereld. Er verschijnen al langer dan vandaag updates over teams, wedstrijden, etc.
1.4 100% rep

Thermos zegt op 11/08/2012 18:53   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Je moet het niet lezen eh
Maar inderdaad, zoals Rasto zei, er zijn eSportsfans op 9lives.
1.5 100% rep

FurtiveDuck zegt op 13/08/2012 14:33   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Durf wedden dat er meer volk is die hierin geïnteresseerd is dan bijvoorbeeld "Francis is kwaad op Blizzard en eet authenticator op." Dit is echt nieuws. Francis kan voor mij de boom in.
2 100% rep

Dreamforce zegt op 11/08/2012 19:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hebben ze de zon ontdekt?
3 100% rep

Wostmetvoeten zegt op 11/08/2012 20:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
word dat nog gespeeld DAMN !
3.1 100% rep

maartendq zegt op 11/08/2012 20:47   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Nog steeds 2e meest gespeelde game op Steam, na Counter-Strike Source.. met andere woorden: een spel van 12 jaar oud is nog steeds een van de populairste.
3.2 100% rep

FurtiveDuck zegt op 13/08/2012 14:34   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En 't leukste!