9lives

Eenzame gamer maakt virtuele vriendin

Eenzame gamer maakt virtuele vriendin


11 July 2012 7:52 | Film | Wimpie | 18 reacties

In het land van de rijzende zon leeft een eenzame gamer zonder vriendin. Op zich is dat niet zo abnormaal en er zullen wel meerdere eenzame gamers rondlopen, maar deze jongen heeft er iets aan gedaan: hij heeft met behulp van een gehackte kinect een virtuele vriendin gemaakt die hij overal met zich mee kan nemen.

Onderstaande video is aanvankelijk gewoonweg eng, maar als je even verder kijkt dan merk je dat de Japanner toch indrukwekkende dingen met Kinect doet. Hij heeft het apparaat aan een bril bevestigd waardoor hij overal via augmented reality zijn vriendin kan zien rondlopen. Het meisje is trouwens gebaseerd op Hatsune Miku, een populaire virtuele popster in Japan.

De relatie tussen de Japanner en zijn virtuele vriendin ziet er hoe dan ook erg vreemd uit: ze volgt hem op enge manier overal naartoe en giechelt als de Japanner haar zachtjes op het hoofd klopt (2"05). Toch is er duidelijk van haar kant weinig affectie, dit bewijst ze door kwaad te reageren wanneer de Japanner haar op intieme plaatsen probeert aan te raken aan het einde van de video.

 

Bron: Dailymailexterne link
 
1 100% rep

Nexus24 zegt op 11/07/2012 8:11   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Is wel goed gedaan.Das waarschijnllijk de toekomst.
2 100% rep

Wolverine__1 zegt op 11/07/2012 8:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Damn Leuk projectje, dat wel. Maar een VR vriendin??? Gekke Jappaner . Ik ga het toch met men vriendin van vlees en bloed houden.
3 100% rep

-=]*Triple-X*[=- zegt op 11/07/2012 9:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Knap gedaan!

Sowieso dat die kerel dat niet meent hé; van dat hij haar echt als zijn vriendin beschouwd.
3.1 100% rep

pinoken zegt op 11/07/2012 9:51   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Zou ik niet van verschieten eerlijk gezegd.
4 100% rep

callig zegt op 11/07/2012 9:12   [?]

  Rating 5 16+ 16+
en direct al partnergeweld :o
4.1 100% rep

Veruca zegt op 11/07/2012 12:22   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Haha, wou het ook zeggen. Say no to domestic violence, pull the plug!
5 100% rep

CosmicD zegt op 11/07/2012 9:22   [?]

  Rating 1 16+ 16+
toch maar een real doll dan als ge tussen de 2 moet kiezen, dit is niets "tastbaars" :P
5.1 100% rep

Bl3ssTheFall zegt op 11/07/2012 16:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ge kunt er uw spel nie insteken
5.2 100% rep

CosmicD zegt op 12/07/2012 11:20   [?]

  Rating 1 16+ 16+
jawel das daar speciaal voor gemaakt en die worden ook als lijk gebruikt in films :P (ok, dag reputatie)
6 100% rep

pinoken zegt op 11/07/2012 9:54   [?]

  Rating 5 16+ 16+
Op zich verdient die gast best wel een medaille. Ik heb nog nooit dat niveau van virtual reality gezien (it could just be me ).

Ik vond het meest opmerkelijke dat als hij rond die boom wandelt en zij staat er achter dat ze dan tijdelijk verdwijnt ipv op de boom geprojecteerd te worden.
7 100% rep

kloon zegt op 11/07/2012 10:07   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Die kan beter is na de hoeren gaan en een echte poes pakken zenne
8 100% rep

GXGOW zegt op 11/07/2012 10:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Forever alone!
8.1 100% rep

Unnamed zegt op 11/07/2012 12:57   [?]

  Rating 5 16+ 16+
Behalve als hij het patenteert en verkoopt

Dan forever rich + money buys love.
9 100% rep

mister__ID zegt op 11/07/2012 10:34   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Ik zou wel een filmpje willen zien van hoe die kerel in het niets staat te zwaaien
10 100% rep

Nt_Turon zegt op 11/07/2012 12:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Toen ik de titel zag, wist ik gewoon dat het in Japan was xD

En forever alone lvl: over 9000!
11 100% rep

Pokereye zegt op 11/07/2012 15:32   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Hij had beter eentje gemaakt dat zijne afwas kon doen !
12 100% rep

The Monopoly Guy zegt op 11/07/2012 16:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En nu een met Gumi
13 100% rep