9lives

E3 2012: 9lives crew velt eindoordeel over deze E3

E3 2012: 9lives crew velt eindoordeel over deze E3


10 June 2012 11:30 | 9livesTV | Praga | 16 reacties

Het is gedaan. De E3 2012 zit erop en op dit moment vliegen Sam en Wimpie huiswaarts. Wat zij van de E3 2012 vonden kan je in onderstaand videoverslag rustig herbekijken.

 

 
1 100% rep

Drokz zegt op 10/06/2012 11:55   [?]

  Rating 12 16+ 16+
En een eindoordeel over de verslaggeving op 9-lives dit jaar: na jaren van geklungel op 9-lives en op gunktv indertijd eindelijk een goeie en overzichtelijke verslaggeving. Een zowaar werkende livestream, alle nieuws netjes verdeeld in de verschillende topics,enz. Waarvoor dank en proficiat !! Volhouden zou ik zo zeggen

Over E3 zelf zal ik kort zijn. Was een zéér geslaagde editie. Echt super goeie dingen gezien.
1.1 100% rep

Royal Belgium zegt op 10/06/2012 19:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
²nd that
2 100% rep

Feonores zegt op 10/06/2012 12:43   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Om eerlijk te zijn vond ik sony juist wel goed..
Samen met ubisoft toch de betere deze E3..
En niet te vergeten de samen werking tussen die twee.. Farcry 3 assasins creed 3..

En als je de poll bekeek waren veel mensen hier op 9lives het eens met ubisoft en sony
3 100% rep

filipo zegt op 10/06/2012 13:03   [?]

  Rating 1 16+ 16+
sony was de beste en zeker met de meeste exclusieve games die er aankomen .
4 100% rep

Quecera zegt op 10/06/2012 13:24   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Merci 9Lives voor al de E3 updates!
5 100% rep

CornholioX zegt op 10/06/2012 14:00   [?]

  Rating 1 16+ 16+
- Ik vond bij sony zeker goed, mooie exclusieve titels en sterke titels voor de PS Vita.
- Bij microsoft was de helft van pers conferentie over kinect.
- Nintendo was zwak. Geen hardware specs, prijs of release datum. Dat was het belangrijkst voor de klanten wat ze willen horen.
- Ubisoft was een van de goeie pers conferentie
- EA was ook minder. Battlefield premium is wel een mooi aankondiging maar veel te laat. Moest al vanaf de release uitkomen.
6 100% rep

owa zegt op 10/06/2012 14:26   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Eerst en vooral mooi werk 9-lives zoals al werd aangehaald.
Alles mooi gesorteerd in topics.
werkende livestreams.
Zeer Mooie verslaggeving en last but not least.
Het prijzenfestival!
Lang geleden dat er zoveel te winnen valt.
DANK JE 9-LIVES
7 100% rep

Mister DLicious zegt op 10/06/2012 14:45   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Zelfde hier.

Ubisoft was de sterkste, en vlak daarna volgt Sony. Dan EA, dan Microsoft en dan Nintendo.

En wat betreft de nieuwe consoles, ik ben net WEL tevreden dat die niet aangekondigd zijn. Ze kunnen nog gerust wat persen uit de consoles van vandaag (met de nadruk op de PS3). En die zever van "ze lopen hopeloos achter op de PC" interesseert me niet, dus kom daar niet mee af.
7.1 100% rep

DragoonXc zegt op 10/06/2012 16:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
graphics op ps 3 zijn al uitstekend
7.2 100% rep

Quecera zegt op 10/06/2012 18:21   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Waarde-O-Meter: [-----x-----] x = uitstekend? huehue
7.3 100% rep

Mister DLicious zegt op 11/06/2012 1:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Klopt, en ik dacht dat ze ook ver aan hun hoogtepunt zaten. Maar na Beyond moet ik toch die mening even herzien.

En hoe ze Watch Dogs ooit gaan krijgen naar de PS3, geen idee. Maar als het hen lukt, dan bewijst dat eens te meer dat er toch wat nog uit de consoles te halen valt.
8 100% rep

SHIGSY zegt op 10/06/2012 17:06   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Hoedje af voor Ubisoft. Zonder hun was het waarschijnlijk één van de flauwste E3's ooit geweest. Blijf zelf wat op mijn RPG-honger zitten maar met dat vorig jaar voor dit genre één van de beste E3's ooit was, knijpen we dit jaar een oogje toe.

Petje af voor de 9lives-nieuwscrew, prachtig werk.
9 100% rep

fcvrobineh zegt op 10/06/2012 18:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hoedje af voor beide Sony en Ubisoft , Hier worden de hardcore gamers beloond!
10 100% rep

thibi-game zegt op 10/06/2012 18:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
thx 9lives voor de goede E3 informatie. Jullie zorgden voor de broodnodige pauze tijdens mijn examens
11 100% rep

Picknick21 zegt op 10/06/2012 19:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Great job 9lives!
12 100% rep

halovision zegt op 10/06/2012 23:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Sony & Ubisoft hadden imho de beste line-ups.

Great job also 9Lives