|
||||||
| Zwammeuh - Intellectuele absurditeiten in een grappige doos (beware of crazy moderators)! |
| Bekijk resultaten enquête: wie kreeg jou "stem" moest je die hebben | |||
| Barack Obama |
|
11 | 31,43% |
| Mitt Romney |
|
2 | 5,71% |
| Bloemzak met gezichtje erop getekend |
|
22 | 62,86% |
| Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
wie wordt de nieuwe president van amerika, en.. what do i care?
(Ik zou het in het politieke deel van 9lives gepost hebben maar ik heb daarvoor geen toegang..)
Ik vraag mij dat al even af, maar wat ik mij vooral afvraag.. maakt het allemaal wat uit. Wat kan 1 man doen in 4 jaartjes.. Vooral geen risico's nemen want hij wil toch wel graag nog een 2e termijn van 4 jaar doen. En laten we eerlijk zijn; degene die het geld beheren, die controleert alles.. of zal op zijn minst druk uitoefenen om zijn zin te krijgen. (meer geld) Dus in hoeverre kan zo een president zijn programma uitvoeren? Verder wordt de media bijna uitsluitend gebruikt om de massa (lees; schapen) te beïnvloeden.. Hoeveel percent van de stemmen gaat zo niet "verloren". Jammer genoeg is het grootste deel van de amerikanen "niet bijster slim". Degene die echt baat hebben bij een goede keuze die gaan niet stemmen of stemmen op die manier verkeerd. Om maar een voorbeeld te geven zei er iemand; Ik zal op Mitt Romney stemmen omdat hij de 1ige is die Barack Obama kan verslaan.. omg!? Wie betaald die mannen hun campange? en waarom denk je? pure investering.. meer niet Persoonlijk denk ik dat er vandaag de dag weinig of geen democratie meer bestaat en degene die uiteindelijk achter het stuurwiel komt te zitten, kon net zo goed een bloemzak met een gezichtje op getekend zijn. Kijk maar naar belgië.. wij gaan allemaal kiezen en krijgen de illusie dat we iets te zeggen hebben.. Uiteindelijk zitten ze een jaar op hun gat, en doen daarna gewoon hun goesting.. De amerikaanse ambassadeur vatte het vorige week mooi samen. "Nu er een nieuwe regering is moet ik met al die ministers gaan praten, gelukkig ken ik ze bijna allemaal.. het zijn dezelfde, enkel op een ander kabinet." Laatst gewijzigd door mrpatton; 11 februari 2012 om 09:35 |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|