Snoekers, kan je nu ook nog tegen mij?
Snoekers, kan je nu ook nog tegen mij?
Vanavond redelijk laat of morgenavond.
wie uit de groep van Arsenal kan vanavond?
Kan niet vandaag, ik ga morgen alles updaten!
devine skilzy, wanneer kanje?
tits, Costa; deze (late) namiddag/vanavond kan ik.
Ai, ik weet niet of ik met dit bbqweer nog veel thuis ga zijn vandaag. Hm.
ja idd... ik zal wel mijn matchkes kunnen spelen dit weekend maar zou het zeker verstaan als andere er geen goesting in hebben met dit weer![]()
napoli - barcelona 1-1
hamsik
messi
good game ! toch het gevoel dat er meer in zat .....
4-0 messi en villa 2x
barcelona - bayern
wtf, nu lig ik er wel op een heel onnozele manier uit
Als je het zo ziet is dat onderlinge duels systeem toch maar dwaas, iedereen heeft 4 punten en ik heb bijvoorbeeld gewonnen tegen marseille en gelijk gespeeld tegen barcelona, maar 'k lig er uit omdat bayern een slechter doelsaldo heeft dan marseille en ik heb verloren tegen bayern. 'K heb het tweede beste doelsaldo en net zoveel gewonnen en gelijk gespeeld als de rest en 'k lig eruit, ziet er maar een beetje raar uit. Extra bitter omdat ik veel meer verdiende tegen bayern natuurlijk![]()
Laatst gewijzigd door mojojojo; 27 mei 2012 om 11:19
Ik denk dat mojojojo gelijk heeft. Onderlinge duels zijn nutteloos in dit geval omdat we alle vier met gelijke punten geëindigd zijn. Barcelona kan niet 1e staan, want daar heb ik met Marseille van gewonnen. Napoli kan niet 1e staan, want Bayern heeft er van gewonnen, etc. Dus moeten we naar doelsaldo kijken, en in dat geval is de stand 1. Barcelona, 2. Napoli, 3. Marseille en 4. Bayern München.
vandaag iemand tegen Arsenal?
sorry dat ik niet zo vaak kan spelen (examens komen eraan + grote gip...)
ok is goed! Je moet maar een pm ofzo sturen wanneer je op xbox gaat. Zal dan bericht krijgen dat ik pm heb gekregen, zit toch paar uur op pc te werken voor school.
Benfica - Chelsea 0-3
Drogba (33'/60') en Lampard (70')
Score kon veel hoger gelegen hebben, 4 keer het doelkader geraakt.
Wel een goede match, duidelijk de betere.
En ik denk dat ik weet wie topscorer wordt.
Ongeloofelijke slechte match van mij, na 4 a 5 dagen mijn xbox niet aangezet te hebben leek het alsof ik een noob was. De match werd beslist met een cornergoal () en een DIKKE fout van de keeper (filmpje ga ik zo meteen hier neer zetten). Resultaat was overdreven.Maar toch goodgame, goede speler.Laat dat duidelijk zijn.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)