Quote één van de berichten van mij waarin zo'n tabel staat, dan krijgt ge in uw postscherm de code voor die tabellen.
Quote één van de berichten van mij waarin zo'n tabel staat, dan krijgt ge in uw postscherm de code voor die tabellen.
Dat wordt een moeilijke opgave![]()
Ik vrees dat ik zwaar op mijn doos ga krijgenNet wat oefenmatchjes gespeeld met Zenit. En dat ging niet al te vlot
![]()
ik denk dat iedereen wel had gehoopt op een team als Barca en RealHeb het zelf niet slecht getroffen met Arsenal! Kan het voetbal brengen wat ik het liefst speel: Aanvallend, goede combinaties,...
kan iemand, die tegen Zenit moet, binnen tien minuten een match spelen?
Zenit - Inter 4-0
Zenit kwam nogal snel op voorsprong via Kerzhakov die door de buitenspelval glipte. Na 3 minuten stond het 1-0. Toen werd de partij evenwichtiger met kansen aan beide zijde. Er werd veel gemist tot Zenit op een 2-0 voorsprong kwam. Inter verdiende wel een doelpunt, maar het kwam er niet uit. naar het einde toe kreeg Zenit nog de meeste kansen en diepte de score uit tot 4-0.
Ik denk dat de doelpunten makers de volgende waren :
Kerzhakov 2*
Lazovic 1*
Zyryanov 1*
napoli - bayern munchen 2-3
cavani
cavani
muller
gomez
gomez
fuckin' hell m'n goesting voor dit tornooi is toch serieus geslonken na deze match, had wel 4 goals kunnen en moeten maken in de eerste helft, kan echt maar moeilijk verklaren hoe ik verloren heb..
Het was een kakmatch, heeft niks met u te maken, maar ik ben die fifagoalen met altijd een afvallende bal na een blok of een redding van de keeper KOTSbeu. En hoe komt dat een ploeg als Zenit 2x zo snel is als Inter?
Eerste goal was ik zeker nog aan t slapenMaar gelijk die 2e of 3e, dat gefrommel aan de doellijn met die kopbal in de kruising. Be-la-che-lijk. Vanaf dat moment hoeft het ook niet meer voor mij.
Ik heb me ingeschreven en zal m'n matchkes afwerken, maar het is niet meer van harte. Hopelijk heeft FIFA13 verbeteringen op vlak van physics en afvallende bal doelpunten.
Again, nothing personal en verdiend gewonnen. Maar de fun is er een beetje af na enkele dagen online niks anders als van dat mee te maken.
AC Milan 5-0 Zenit
Ibrahimovic
Ibrahimovic
Ibrahimovic
Alexandre Pato
Alexandre Pato
Goodgame![]()
Zenit (Zeefit) - Milan : 0-5
Zenit had geen antwoord tegen Zlatan Ibrahimovic. Na 16 min Stond het al 0-3. Milan Speelde Zenit kompleet zoek. De score kon nog hoger zijn opgelopen. Zenit heeft mss 1 keer op milans doel geschoten. Overduidelijke en verdiende overwinning van Milan
Goals :
3* Ibrahimovic
2* Pato
je had idd verdiend om te winnen, je speelde me soms compleet zoek. BM heeft wel een goede verdediging, maar in de matchen dat ik voordien speelde met hen, kon ik geen enkele goede kans afdwingen en scoorde ik slechts 1 maal in 3 matchen. Ik was dus enkel tevreden dat ik deze keer 3x kon scoren, maar zoals gezegd verdiende jij meer dan die 2 goals...
Iemand die toevallig mijn plek wil overnemen? Als er geen kandidaat is doe ik uiteraard voort.
Wel frappant dat bij de randomkeuze van teams toevallig de 3 clanleden de beste 3 ploegen gekregen hebben en elkaar allemaal ontlopen.;p No offence zu, want ik maak toch geen kans.
Ik begrijp wel wat hij bedoelt maar het zou mij verbazen moest ge dat doen. Het is nu niet dat er hier iets mee te winnen is eh.
Benfica - real
1 - 1
Aimar
Ozil
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)