Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 67891011121314 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 150 van 202
    Approved 9-lifer StaR's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    De deadline wordt verschoven naar 16/06.
    Ik doe dit maar 1x

Member c0sta's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Real Madrid vs Arsenal 3-2

WAT een match! Godlike scoorde in de 3e minuut al een vroeg doelpunt met Robin van Persie niet veel later scoorde hij de 0-2 met een kopballetje. Ik werd gek maar probeerde toch rustig te bouwen en concentreerde me nog op een doelpunt voor rust, die kreeg ik ook wel nog met een doorsteekbal door het centrum aanval gegeven naar de flank schiet Di Maria tegen zijn keeper en in de rebound kopt Higuain hem binnen. 1-2 en de spelers gaan thee drinken :P De 2de helft scoorde Christiano Ronaldo de 2-2 binnen met een rebound kopballetje! Niet veel later kreeg Real Madrid een strafschop door een fout van sagna op Kaka, niet te geloven maar de Arsenal keeper stopt de bal! Daarna door een actie via de flank snijdt C Ronaldo naar binnen kapt hij 2 verdedigers uit en plaats hij de bal mooi in de hoek, 3-2 en Dit was dan ook de eindscore! Goed gespeeld GodLike BE was leuk voetbal!

2 Cristiano Ronaldo
    1 Higuain
    Laatst gewijzigd door c0sta; 10 juni 2012 om 15:29

Banned
    iTrader
    28 (100%)
    Waren allebei leuke matchkes inderdaad

Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mojojojo Bekijk bericht
    'k zal pas ten vroegste volgende week kunnen spelen, momenteel drukke examenperiode etc.
    Al enig idee wanneer je kan? Ik kan de meeste dagen van 12-2, rond 5u en vanaf 23u.
    XBL:Cyanide BE / Steam ID: Runkle - Last.fm - Chelsea FC - Mumford and sons

Member Riki's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Milan-Marseille 2-1 (J. Ayew, Pato, Ibrahimovic)

Weinig op te zeggen, verloren van een tegenstander die gewoon beter was. Verdedigend heb ik mij nog wel weten te verweren, maar aanvallend kwam ik er gewoon totaal niet uit.

iTrader
    30 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riki Bekijk bericht
    Milan-Marseille 2-1 (J. Ayew, Pato, Ibrahimovic)

Weinig op te zeggen, verloren van een tegenstander die gewoon beter was. Verdedigend heb ik mij nog wel weten te verweren, maar aanvallend kwam ik er gewoon totaal niet uit.
    GG, Zuur voor jou dat ik in de 85ste minuut scoorde.

Member mojojojo's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    @ snoeckers, hopelijk morgen of anders ten laatste overmorgen. 'k zal ook 's middags of later op de avond online zijn

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door valdemaniak Bekijk bericht
    oh, één trukske is niet onsportief, twee ook niet, maar Ibra als een Michael Jackson in het kwadraat over het veld zien dansen?

Soit, zoals ik al zei: mijn mening en die van jou zullen elkaar hierin niet vinden. En op een niveau ver boven dat van mij zal Fifa ongetwijfeld zo gespeeld worden. Maar dat is niet wat ik in een voetbalspel (ik had al bijna voetbalsim getypt, haha) zoek... en al helemaal niet in een tornooitje onder forumleden. Maar inderdaad: dat is meer mijn probleem dan dat van jou

oh, en nogmaals: dash-rage-quit van mij had daarom idd niet gehoeven. Was witheet over het hele spel Fifa, niet per sé enkel wat me stoorde aan de trukjes, en kon me niet houden. But shouldn't have happened.
    Trukskes? Wat is er daar nu mis mee? Het is normaal dat je technische spelers gaat gebruiken om techniek te gebruiken! Als star een trukske doet hou uw linker trigger dan ingedrukt dan stop je hem wel af... Het is niet wat je in een voetbalspel zoekt, maar in real life is het toch ook zo dat een messi plots gaat versnellen en een overstapje maakt. Ik ben het met niemand van jullie eens maar je moet niet gaan huilen over iemand zijn speelstijl. Iedereen heeft een unieke stijl en reageert anders op bepaalde situaties in het spel! Lame dat je dashboarde en dat je het niet sportief gehouden hebt en dat je nog eens over zijn speelstijl komt huilen, kan ik helemaal niet inkomen! Sorry voor mijn mening had hier eigenlijk buiten moeten blijven maar goed dat je al toegaf dat je niet mocht gaan rage-quiten... aan de andere kant, wil aub iemand StaR verslaan op dit tournooi? :P

Member valdemaniak's schermafbeelding
    iTrader
    117 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0sta Bekijk bericht
    ... had hier eigenlijk buiten moeten blijven maar goed dat je al toegaf dat je niet mocht gaan rage-quiten...
    inderdaad, dat had je moeten doen
    en maar goed dat ik dat al toegaf? Sterk bezig... Ik heb me geëxcuseerd, en gij komt u nu nog wat moeien? Lol allé, bonne chance
    Battalion: Antwerp Death Metal - join our facebook page!
    STEAM: valdemaniak PSN: valdemaniak
    Xbox Live: valdemaniak
    Sever the head... of the undead!

iTrader
    30 (100%)
    Wie ziet het zitten om een nieuw toernooi te organiseren?
    De 2 toernooien die momenteel aan de gang zijn zijn ofwel in hun halve finales , ofwel bijna in de halve finales.Of is dit te vroeg?
    Ik zou deze keer 16 teams willen proberen te halen.

iTrader
    59 (100%)
    Ik denk dat we best nog even wachten met een nieuw te organiseren tot als de examens + EK + de andere 2 toernooien gedaan zijn.
    En 16 teams zal moeilijk worden.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoeckers Bekijk bericht
    Ik denk dat we best nog even wachten met een nieuw te organiseren tot als de examens + EK + de andere 2 toernooien gedaan zijn.
    En 16 teams zal moeilijk worden.
    Mijn broer zou hem alvast inschrijven, en je kan maar beter worden door te spelen ook hé

@ Valdemaniak: Jij komt hier op een tournooi inschrijven, in de regels staat duidelijk -> Dashboard = Diskwalificatie... en jij gaat dan nog eens dashboarden... Onsportief! Je kan een discussie aangaan, daarvoor dienen forums. Wou het maar even duidelijk maken. Verder in de toekomst, hou gelieve gewoon aan de regels.

iTrader
    16 (100%)
    Vandaag kan ik spelen snoeckers, wanneer past het best voor u?

iTrader
    59 (100%)
    Vanavond na de match kan ik.

iTrader
    16 (100%)
    Na de eerste of tweede match?

Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 67891011121314 LaatsteLaatste

Regels voor berichten