Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Member RaptorFan's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Xbox Live/Microsoft Points in het buitenland

Dag iedereen,

Uiteraard heb ik de vraag eerst gegoogled, maar helaas geen volledig antwoord op mijn vraag gevonden. Ik studeer nu een jaar in Lyon, en zou daar eventueel wel een Xbox Live account willen aanmaken. Nu, ik ben van plan mijn "adres" in te stellen als "Leuven, BelgiŽ". Volgens dit artikel GMR Online Blog Archive Microsoft werpt grenzen op zou ik dan enkel en alleen Belgische Points kunnen gebruiken (buitenlandse codes worden dan blijkbaar niet geaccepteerd). Weet er toevallig iemand of dit nog steeds het geval is? Ik vind het alleszins een vrij belachelijke regeling.

Ik vroeg het gewoon om te weten of ik nu hier in BelgiŽ een voorraadje Points moet kopen, of dat ik dat gewoon in Frankrijk zou kunnen doen

Alvast bedankt!!
    Blue Jays - Maple Leafs - Raptors - Olympique Lyonnais - FC Barcelona - RSC Anderlecht

Member kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    114 (100%)
    overal in europa werken deze ... amerikaanse en japanse dan soms weer niet ...
    heb mijn al besteld op gamehubs 40 euro vor 4200 punten en ze werken maar heb geen gedacht v waar deze komen..

Stille Donder Silent Thunder's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    149
    Als ik op Play.com (UK) MS Points bestel, zullen die dan werken op mijn Belgische Xbox Live-account?

Zou leuk zijn, want ze zijn daar goedkoper dan hier in de winkel...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten