Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Makkelijkste PVP

Approved 9-lifer Lifen's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)

Makkelijkste PVP

Ik zou nog eens opnieuw gametime willen kopen, en me eens bezig houden met PVP. Maar 'k wil nu eens niet constant ingemaakt worden () daarom zoek ik een server/bg waar het pvp niveau niet te hoog ligt, maar waar er toch een leuke playerbase is en het niet vol steekt met finnen/bulgaren/...

Approved 9-lifer Lode's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    PVE/PVP Servers maakt allemaal niet zoveel meer uit.

Member smau9y's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Toch wel, ik zit bijvoorbeeld op Wildhammer (EU), waar zo goed als geen PvP plaatsvindt (op 2v2cap na dan). Denk dat er op deze server in totaal zo'n 2 horde guilds zijn die rated bg's doen, maar beide guilds zijn momenteel inactief (D3 release, persoonlijke omstandigheden). Dit in tegenstelling tot bv. Stormscale of Outland, waar trade constant geflood wordt met berichten ivm 2v2/3v3/RBGs/raids, etc..

Dus ik zou toch eerst eens wat rondneuzen tussen de realms, vooraleer je opnieuw begint!

Approved 9-lifer Lifen's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Hmm, ik ga sevens waarschijnlijk een maand gametime kopen.
    'k Ga een undead warrior maken. 'k Zou deze echter graag met heirlooms maken.. Helaas ben ik dan gebonden aan Kilrogg, waar mijn high leveled chars zijn.

Weet iemand of Kilrogg nog actief is?
    En is Stormscale of Outland moeilijk? Ga ik daar niet verpletterd worden door enerzijds het gearverschil en anderzijds het skillverschil? Want ik ben niet zo geweldig in pvp.

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Stormscale en Outland is redelijk ''pro'' in PvP termen, tis te zeggen men zal rapper commentaar hebben op uw gear, achievements vragen, of zelfs u gwn ignoren ( vooral true op Outland en PvP )

als het voor easy wins in BG's is, check Alliance sides op realms in de Cyclone battlegroup, welke realms daarin zitten kan je terugvinden in sticky topics op de eu.battle.net/wow forums van de betreffende battlegroups

Eindredacteur Michael.Cox's schermafbeelding
    iTrader
    19 (95%)
    Je kan crossrealm arena en rbg doen, dus ook al level je op Killrog, nog steeds kan je teamen met spelers van andere servers.

Gearen voor pvp is altijd een lijdensweg, het is pas met full pvp gear dat je kan zien of je skilled bent of niet, veel oefenen is de enige manier om beter te worden.

Member smau9y's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik dacht dat enkel rbg's cross-realm konden? Zijt ge zeker dat dit ook voor arena het geval is?

zaj
    zaj is offline
    Member zaj's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    vindication worst BG eu ken genoeg noobs die daar al free gladiator gehaalt hebben en op stormscale vastzitten op 1800 rating

Member callig's schermafbeelding
    iTrader
    0
    glutstorm/emberstorm ook vermijden. Is samengesteld uit pve en pvp realms en het zijn steeds engelse pve realms tegen duitse pvp realms.

De engelse servers zijn redelijk casual pvp wise terwijl die duitsers veel beter zijn. Het is niet abnormaal om op die engelse realms een negatieve W/L ratio te hebben , zelfs al ben je echt goed.

KBE
    KBE is offline
    Member KBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    vindication worst BG eu ken genoeg noobs die daar al free gladiator gehaalt hebben en op stormscale vastzitten op 1800 rating
    Dan moet het niveau daar dan wel heel hoog liggen ? Velen die ik ken geraken amper op 1.2k rating op vindication , laat staan moesten ze eens op stormscale spelen.

zaj
    zaj is offline
    Member zaj's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Dan moet het niveau daar dan wel heel hoog liggen ? Velen die ik ken geraken amper op 1.2k rating op vindication , laat staan moesten ze eens op stormscale spelen.
    ik heb season 3 tot 5 warlock op reckoning gespeeld, elke keer gladiator gehaald in meerdere brackets met een win/los ratio van 75-80% ofzo

ben sinds ik herstart ben met spelen naar stormscale getransfert ( dit seizoen dus) en een beetje te bouncen tussen de 2100 en 2400 rating met 50-60% win loss toch al een heel stuk lager en moeilijker..(gladiator is 2500 nu ofzo?)

meeste top spelers zijn getransfert of rerolled naar stormscale/outland(cyclone) he.

t niveau is ongeveer zo :

cyclone

misery
    engelstalige battlegroups
    battlegroups met frans/duits/spaans/..

emberstorm

vindication
    Laatst gewijzigd door zaj; 14 juni 2012 om 03:24

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten