Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
    Member Jimz's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

Q: WoW verplaatsen ?

Q: Is het mogelijk van World of Warcraft (Reeds ge´nstaleerd) te verplaatsen naar een andere HDD Zonder het spel te moetten verwijderen/re´nstallen?
    Zoja, Hoe?

Dank bij voorbaat.

Member magaries's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja, gewoon slepen naar een andere HDD of copy en paste. Ik speel WoW al 2 jaar vanaf mijn externe hardeschijf, en kan die aan elke computer aansluiten en daar WoW op spelen.

Member Salasander's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Wow is portable dus je kan gewoon het mapje kopieren

Member
    iTrader
    0
    idd, zet'm op je hdd of ipod en meenemen naar school hebk ooit gedaan met Steam maar drivers waren niet up to date

iTrader
    3 (100%)
    Ik zal dat eens proberen. Bedankt

iTrader
    3 (100%)
    Ok wow verplaatsen is dus zeer slecht da vertraagd uw registry en na de patch had ik 0.8 fps met een nieuwe GTX460m dus... daar komt de reinstall Godver...

Member SavaB's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Dan hebt ge duidelijk iets fout gedaan, want dat slaat op niets...

Member Takashi's schermafbeelding
    iTrader
    25 (96%)
    Foefel wa met uw graphic settings, op wa hebt ge het verplaatst?

Approved 9-lifer SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimz Bekijk bericht
    Ok wow verplaatsen is dus zeer slecht da vertraagd uw registry en na de patch had ik 0.8 fps met een nieuwe GTX460m dus... daar komt de reinstall Godver...
    ehrrr... wat ? neen heeft niets met elkaar te maken

iTrader
    3 (100%)
    Ik had mijn wow verplaats van de c: schijf naar een iets grote d: schijf meer niet. ik heb heeel de folder gekopiers en dan geplakt.

Member
    iTrader
    5 (100%)
    wow installeert geen registry files daarom kan je Externe Hdd aan elke PC linken en het spel gewoon starten ....

iTrader
    3 (100%)