Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
    Member Jimz's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

Q: WoW verplaatsen ?

Q: Is het mogelijk van World of Warcraft (Reeds ge´nstaleerd) te verplaatsen naar een andere HDD Zonder het spel te moetten verwijderen/re´nstallen?
    Zoja, Hoe?

Dank bij voorbaat.

Member magaries's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja, gewoon slepen naar een andere HDD of copy en paste. Ik speel WoW al 2 jaar vanaf mijn externe hardeschijf, en kan die aan elke computer aansluiten en daar WoW op spelen.

Member Salasander's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Wow is portable dus je kan gewoon het mapje kopieren

Member
    iTrader
    0
    idd, zet'm op je hdd of ipod en meenemen naar school hebk ooit gedaan met Steam maar drivers waren niet up to date

iTrader
    3 (100%)
    Ik zal dat eens proberen. Bedankt

iTrader
    3 (100%)
    Ok wow verplaatsen is dus zeer slecht da vertraagd uw registry en na de patch had ik 0.8 fps met een nieuwe GTX460m dus... daar komt de reinstall Godver...

Member SavaB's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Dan hebt ge duidelijk iets fout gedaan, want dat slaat op niets...

Member Takashi's schermafbeelding
    iTrader
    25 (96%)
    Foefel wa met uw graphic settings, op wa hebt ge het verplaatst?

Approved 9-lifer SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimz Bekijk bericht
    Ok wow verplaatsen is dus zeer slecht da vertraagd uw registry en na de patch had ik 0.8 fps met een nieuwe GTX460m dus... daar komt de reinstall Godver...
    ehrrr... wat ? neen heeft niets met elkaar te maken

iTrader
    3 (100%)
    Ik had mijn wow verplaats van de c: schijf naar een iets grote d: schijf meer niet. ik heb heeel de folder gekopiers en dan geplakt.

Member
    iTrader
    5 (100%)
    wow installeert geen registry files daarom kan je Externe Hdd aan elke PC linken en het spel gewoon starten ....

iTrader
    3 (100%)
    heb nu de gehele folder gewoon gebackupd voor als ik het nog een keer nodig heb . instaleer ik Classic +tbc van de cd en dan copier ik die folder erover. aangezien ge wotlk en cata cd toch nooit nodig heb gehad. ik denk dat dit de beste keuze is?

iTrader
    3 (100%)
    Heb blijkbaar het probleem raar maar waar gevonden. Na de re-install speelde ik weer alles op dx11 ultra res. schitterende fps van +100. Na mijn laptop ff op verplaatsing te hebben genomen sluit ik hem hier weer aan en ja alles gaat in slowmotion. ik zie msn frame per frame vanuit men startbalk oprijzen naar men scherm en zo gaat het met ALLE programma's. door een kwade stomme move verplaats ik mijn 'stroom-kabel' en ik zie alles op normaal Tempo werken. Dus wat doe ik start wow weer. zorg dat de stekker goed insteekt en ik speel op Perfecte snelheid Fps zit goed en niets (buiten draadlooze lags) problemen. Dus het robleem was gewoon de stroomkabel die voor de helft instak...

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimz Bekijk bericht
    Heb blijkbaar het probleem raar maar waar gevonden. Na de re-install speelde ik weer alles op dx11 ultra res. schitterende fps van +100. Na mijn laptop ff op verplaatsing te hebben genomen sluit ik hem hier weer aan en ja alles gaat in slowmotion. ik zie msn frame per frame vanuit men startbalk oprijzen naar men scherm en zo gaat het met ALLE programma's. door een kwade stomme move verplaats ik mijn 'stroom-kabel' en ik zie alles op normaal Tempo werken. Dus wat doe ik start wow weer. zorg dat de stekker goed insteekt en ik speel op Perfecte snelheid Fps zit goed en niets (buiten draadlooze lags) problemen. Dus het robleem was gewoon de stroomkabel die voor de helft instak...
    Laptops schakelen meestal over op een 'besparend energie plan' als ze niet aangesloten zijn, zal dus zeker daar aan liggen. =D

Member shadowstep0705's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Ik ga da ook op nen HDD zette

Approved 9-lifer thelordofpee's schermafbeelding
    iTrader
    10 (82%)
    Ik wou hiervoor geen nieuwe thread aan maken, en omdat er al een was:

Elke keer als ik WoW wil kopiŰren komt er een foutmelding bij Expansion 2. Heb "Alleen Lezen" al weggevinkt, maar toch blijft het probleem optreden. Ik heb zeker nog genoeg plaats, het is een 1TB harde schijf waar nog niets opstaat. Ik ben nu alle bestanden in de WoW map apart aan het kopiŰren, hopelijk dat dat werkt.

EDIT: Het komt er weer op. Er staat: "Kan expansion2 niet kopiŰren. Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)"

EDIT: Nvm, opgelost. Gewoon alle mappen buiten Data gekopiŰrd, dan een nieuwe map aangemaakt op HDD met als naam Data, daar alle bestanden buiten expansion2 ingestoken, en dan Launcher gestart, die automatisch expansion2 op de HDD downloade
    Laatst gewijzigd door thelordofpee; 10 juli 2011 om 16:01

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten