Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
    Approved 9-lifer CosMiced's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

[VISA]BelgiŽ Blockt Blizzard

Visa keeps giving failed attempts. - Forums - World of Warcraft

I just got of the phone with Atos Worldonline (who manage Visa for Belgium) and they informed me of the following:
    Apparently they have seen an increase in fraud claims relating payments to Blizzard Entertainment since February this year. They decided to block Blizzard Entertainment from the list of payable companies (not entirely sure how I should envision this, but thats the translation of what they said in Dutch). The way they see it, there are 2 options: 1. Blizzard starts using PayPal to bypass the problem or 2. Blizzard fixes his security for online payments so that it meets the (new) minimum standards Visa has deployed since this week for Belgium.
    They also could not confirm that for monthly subscription fees there would or would not be the same issue

Member Sloth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Aha vandaar dat ik geen faction transfer kan doen.

Met blizzard gebeld, zij zeiden dat het aan de bank lag. Met Dexia gebeld en dan kreeg ik het antwoord "ja dit is een beveiligingsprobleem hier kan ik niets aan doen".

Approved 9-lifer WarBlade's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ah, vandaar! Damn, k'wil die nieuwe mount hebben!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WarBlade Bekijk bericht
    Ik wil de nieuwe mount kopen en mijn VISA-kaart werkt niet...

Daarnet getest op PayPal en een andere website en die nemen hem wel aan... Nog iemand die er problemen mee heeft?

Member Paddeh's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    heb gisteren toch via visa die nieuwe mount van de blizzard shop kunnen kopen

Member J3rry's schermafbeelding
    iTrader
    0
    oplossing: Citibank
    ik zit al bij fortis van toen het nog de generale bank noemde
    nu het laatste jaar niks dan problemen met betalingen met debetkaarten, visa etc...
    en tot vandaag zelfs stortingen die niet doorgevoerd worden

aangezien ik in het buitenland woon en werk maar nog steeds loon ontvang in belgie
    kan ik uit ervaring spreken dat de debetkaarten die alle banken buiten deutche bank & citibank geblokkeerd hebben buiten europa niet voor de veiligheid is maar gewoon nog meer kosten aan hun klanten aan te smeren

verder liet zelfs mijn visa het meermaals afweten tot enkele maanden geleden ik een citibank rekening opende

hun omzettingskosten van euro naar gelijk eerder welke munt liggen een heleboel lager dan gelijk welke bank

voorbeeld als ik 720000 peso afhaal staat dit gelijk aan 315 euro dat er van mijn rekening gaat (bij debetkaart)
    bij citibank kom ik op 280 euro uit
    en bij visa (fortis) komt daar nog eens 10 euro bovenop

ook, de bank zelfs is grotendeels verantwoordelijk want bij fortis hebben ze mij al dik belogen dat zij hier niets kunnen aan doen, bij citibank verloopt alles nettjes
    nuja ik ga mij niet uitspreken over de negatieve kanten van citibank ivm leningen en sparen, maar hun transacties via debet, visa en overschrijvingen werken teminste zoals het moet
    ik heb over een paar dagen mijn wow account terug geactiveerd en betaald met visa van citibank, geen probleem mijn fortis visa werkte niet

Approved 9-lifer Depresjon's schermafbeelding
    iTrader
    209 (100%)
    ligt niet aan de bank,ligt aan Atos,dus maakt niet uit welke bank je bij bent blijkbaar.
    Blizzard moet maar meerdere payment opties toevoegen imo.
    Ze hebben een gamecard,waarom geen betalingen voor transfers enz toevoegen met die kaart.

Approved 9-lifer tb-303's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Depresjon Bekijk bericht
    ligt niet aan de bank,ligt aan Atos,dus maakt niet uit welke bank je bij bent blijkbaar.
    Is ook niet algemeen he, mijn visa kaart via kbc werkt toch perfect om mijn betalingen bij blizzard te doen!

iTrader
    209 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tb-303 Bekijk bericht
    Is ook niet algemeen he, mijn visa kaart via kbc werkt toch perfect om mijn betalingen bij blizzard te doen!
    Wie is dan pinokio, bij dexia zeggen ze : Ligt niet aan ons en bij kbc werkt het dan wel.
    Ik had transfer gedaan,kreeg een mail van blizzard dat het gelukt was terwijl tijdens de transfer de website zei : payment failed.En character staat er nog.

edit : Volgens meldingen op bliz forum werkt KBC ook niet ^^
    Laatst gewijzigd door Depresjon; 3 juni 2011 om 12:53

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (97%)
    dus als je bij atos zit heb je het zweten? Ik heb ne mastercard van dexia en die werken ook met atos

iTrader
    209 (100%)
    idd,en zal nog wel even duren voor het gefixt is wss.

Member Avilis's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik had het ook voor met mijn mastercard. Betalen voor het maandelijkse abo bij WoW dat is geen probleem, maar ik wou online Starcraft 2 kopen en dan ging het niet en nog steeds niet. De support heeft mij verwezen naar deze topic: Visa keeps giving failed attempts. - Forums - World of Warcraft

iTrader
    209 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avilis Bekijk bericht
    Ik had het ook voor met mijn mastercard. Betalen voor het maandelijkse abo bij WoW dat is geen probleem, maar ik wou online Starcraft 2 kopen en dan ging het niet en nog steeds niet. De support heeft mij verwezen naar deze topic: Visa keeps giving failed attempts. - Forums - World of Warcraft
    En volgens de laatste updates aldaar zou het terug werken.

Member
    iTrader
    0
    Het werkt terug :-)

Member dmxtreme's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    iemand die faction change kan doen in ruil voor prepaid van 2 maanden ?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten