Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: DK vs Resto shammy

Member
    iTrader
    35 (100%)

DK vs Resto shammy

Kan een DK een Resto shammy neer krijgen in pvp? zoja hoe?
    Ik heb in 2vs2's de grootste moeite om ook maar iets damage te doen op een shammy... (ben dan ook wel een noob maar toch)
    Moet ik zorgen dat men pet de totems elke keer neer legt? Of moet mijn partner hiervoor zorgen? (holy pally) Al de rest lukt vrij goed, maar teams met een shaman in zijn a pain in the..

En wss de enige rede dat ik momenteel Druids nog gemakkelijk neer krijg is omdat op onze rating nog niet veel resilience is , zijn nog volop aan het leren..

Alvast bedankt voor de hulp

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Bij mijn weten kan dk zo wat alles neer krijgen =D
    Ik heb zelf niet echt veel ervaring met DK in pvp, maar hoe ik het zou aanpakken:
    IK zou zorgen dat je de sham in het open krijgt, zodat hij niet elke keer kan los gaan en pillar humpen.
    Dan zou ik gewoon alles er op geven, in begin effe niks interupten zodat hij denkt dat je noob bent en hij stopt met fake casten.
    Dan eens je hem zonder interupten aan de 75% krijgt pally stun er op, en dan zwaar nuken en focussen op interupten, eventueel chain of ice als hij probeert weg te komen.

Als unholly Dk zou dit normaal geen probleem zijn, natuurlijk is dit helemaal zen arena m8 buiten beschouwing gelaten.

Onze tactics vs shammys is meestal ze in het open halen en hun nuken, hun team m8 cc'e en eens die zen cd's popt swap naar team m8 en shammy cc'e.
    Dit werkt tot hiertoe goed in elke combo ik al gedaan heb in cata.

Maar inderdaad hun totems kunnen wel echt een pain zijn =D
    Bij elemental shams ook, die searing totem, dam da hit veel.

Anyways
    GL

Cheers
    Copy

Member
    iTrader
    35 (100%)
    Ik denk dat cleansing totem mij vooral nekt...
    Want het probleem is niet zozeer de cc, maar vooral mijn damage
    Gebruikt gij een macro om uw pet op totems te zetten?