Pagina 4 van 62 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 1230

Discussie: rage a whole page

Member De SkeEvN's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    5 euro per minuut

Approved 9-lifer Ampie's schermafbeelding
    iTrader
    99 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De SkeEvN Bekijk bericht
    5 euro per minuut
    Right... Zelf een 0900 lijn is zo duur niet..

Member stagepotato's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinoken Bekijk bericht
    ik heb echt al spijt dat ik het gekocht heb, de wereld op zich is niet slecht of zo he. Maar mijn server is gewoon zo outbalanced, je kan geen minuut rondlopen zonder geganked te worden, en dat mag je maar al te letterlijk nemen. Of een hele guild hordes die bij een questNPC zit te kampen of gewoon corpscampen, 3 uur aan een stuk gewoon om andermans plezier af te pakken. serieus , daarvoor heb ik het spel echt niet gekocht.

Ik had al lang 83-84 kunnen zijn maar intussen ben ik nog altijd 81.... stomme kuthordes , sterven is te mild voor hen. Ganken in real life dat zouden ze ermee moeten doen.
    U MAD???

Lol, komt ervan als je alliance speelt op een server waar de ratio 1:50 is voor horde
    Ik speel zelf op TN en ik heb toen ik levelde van 80-85 hoogstens 15 alliance spelers gezien.
    Kan wel begrijpen dat het irritant is, zeker op TN waar horde zoveel meer spelers heeft maar Blizzard kennende gaat daar echt niets aan gebeuren, kan alleen maar aanraden om gewoon te faction changen naar horde dan.

Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Kdoe net die 'Pebble' quest, kan ik gvd geen rewards selecteren en dus geen quest completen.
    Al een paar keer wow opnieuw gestart en interface+wtf folder eruit gehaald, helpt natuurlijk niks....

Server restart in 10 minuten, hopelijk is die bug dan ineens opgelost.

Zelfs normals puggen blijkt een no-go te zijn.

Wil je caster mobs uit LoS pullen begint de DPS massaal aoe te spammen en loopt de DK richting de groep van mobs terwijl hij er nog een DnD en deathgrip uitgooit, natuurlijk aggro'ed hij 2 andere packs.
    Soit, AoE taunt en cooldowns poppen dan...nuken die pippos natuurlijk net niet die Stonecore Rift Conjurer's waardoor er een massa imps op de healers beginnen nuken. Op interrupts moest ik natuurlijk ook niet rekenen...alles zelf gaan interrupten en proberen die imps the aggro'en.
    Kijk ik achter me en zie ik die idioten nog altijd doodleuk de andere mobs nuken.

Had die DK gewoon een DnD op die imps gegooid en de summons geinterrupt met een deathgrip en strangulate dan was er niks aan de hand geweest, maar ja daar denkt ie dan natuurlijk niet aan...
    Liever 3k dps doen ipv de groep recht te houden, ik deed 2x zoveel als tank.
    Laatst gewijzigd door Katoom; 11 december 2010 om 06:04
    Always remember, if it's got tires or tits, you're gonna have trouble with it.
    The KTM really likes being ridden hard. If you never ride like a dumbass,
    and have no intention of ever riding like a dumbass, KTM probably doesn't make a bike for you.

Approved 9-lifer tokke_1's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    achja... hoe vaak komt ge ni spelers tegen die da o zo epic in gear zijn... ma de skills missen om er iets mee te kunnen. Hoe vaak ik niet ben uitgelachen als pala healer omdat mijn gear wat achter stond tov andere healers. En dan nog eindigen als first-healer. Tja...

Vele gaan voor hun scores/dps/... das dom

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ampie Bekijk bericht
    Leuk, geraakte dan binnen via telefoon lijn, estimated wait time 11min.

Hang ondertussen al meer of 30min aan de lijn. Wat kost die 022 nummer? :S
    Mja en da deuntje, echt het irritantste ever ofzo? Vooral als ge daar 1 uur moet heen luisteren. Wel ik weet eiglijk ni waarom gij naar die 022 nummer belde, want daar sta ook ne 0800 nummer en die is wel gratis, daar moete misschien enkel verbindingskosten van de gsm betalen. maar daar hangde ook uren aan de lijn ze

Approved 9-lifer Ampie's schermafbeelding
    iTrader
    99 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Cat Bekijk bericht
    Mja en da deuntje, echt het irritantste ever ofzo? Vooral als ge daar 1 uur moet heen luisteren. Wel ik weet eiglijk ni waarom gij naar die 022 nummer belde, want daar sta ook ne 0800 nummer en die is wel gratis, daar moete misschien enkel verbindingskosten van de gsm betalen. maar daar hangde ook uren aan de lijn ze
    Ik geraakte niet binnen op de 0800.. verbinding werd meteen verbroken. Heb trouwens +- een uur moeten wachten om binnen te geraken.

Member Master S's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    T11 armor sets (PvE) en Season 9 armor sets (PvP) zien er echt lelijk uit en ze lijken allemaal op elkaar

Die armor sets worden keer op keer lelijker, hebben die echt geen inspiratie meer ofzo ? Waar is den tijd van vanilla WOW, da waren tenminste mooie armor sets.

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Ik geraakte niet binnen op de 0800.. verbinding werd meteen verbroken. Heb trouwens +- een uur moeten wachten om binnen te geraken.
    Mja da ken ik ook. Maar ik heb daar toen heen blijven proberen ^^
    Want ik wist dat die wachttijden altijd kei lang waren aan de telefoon. Als je dan een uur betalend aan de lijn moet hangen :S
    Het zal nogal geweldig zijn.
    Mja hoplijk voor jouw is het dan nu opgelost en hoef je niet meer te bellen!
    Want ik moest toen nog eens terugbellen van hun >< Tegen dat je dan klaar bent ><

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    heb ik ook eens voorgehad, die kerel was zo vriendelijk van zelf terug te bellen

Member Fr3aK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Master S Bekijk bericht
    T11 armor sets (PvE) en Season 9 armor sets (PvP) zien er echt lelijk uit en ze lijken allemaal op elkaar

Die armor sets worden keer op keer lelijker, hebben die echt geen inspiratie meer ofzo ? Waar is den tijd van vanilla WOW, da waren tenminste mooie armor sets.
    Excuseer, allemaal hetzelfde, tijd voor lenzen of nen bril, dat ge ze lelijk vind is persoonlijke smaak maar dat ze er allemaal hetzelfde uitzien

Member Brek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Master S Bekijk bericht

Bloodfang

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk bericht
    Ik heb gelezen dat vanaf lvl 83 BrC en TotT normal niet meer in de random queue zitten. En dat ge daarom dus niet meer kunt queuen. Lijkt me nogal ongeloofwaardig, maar bon kan iemand dat bevestigen/ontkrachten?
    ik had ook dat probleem, toen ik stonecore ontdekt had kon ik weer random qeueeneneen, geen idee aan wat het ligt.

iTrader
    100 (100%)
    weeral request gehad om password te resetten terwijl ik dit niet heb gedaan -_- begint men kloten uit te hangen

Member Master S's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr3aK Bekijk bericht
    Excuseer, allemaal hetzelfde, tijd voor lenzen of nen bril, dat ge ze lelijk vind is persoonlijke smaak maar dat ze er allemaal hetzelfde uitzien
    Mja oké T11 ziet er nog deftig uit ma die arena gear is echt lelijk en inspiratieloos.

Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk bericht
    Ik heb gelezen dat vanaf lvl 83 BrC en TotT normal niet meer in de random queue zitten. En dat ge daarom dus niet meer kunt queuen. Lijkt me nogal ongeloofwaardig, maar bon kan iemand dat bevestigen/ontkrachten?
    Ik kan niet meer queue'n voor BrC of TotT sinds lvl 83. Net zoals je niet meer kan queue'n voor RFC, WC, etc eens je te hoog bent voor de lvl range van die instance.

Beetje belachelijk wel, als iemand te hoog is voor die lvl range kan je niet meer queue'n om samen met hem een instance te doen. Dus toen ik met een vriend BrC wilde doen kon ik niet queue'n omdat hij al lvl 84 was.

Member DEEPEESSS's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb net dien T11 ne keer bekeken en ik hoop echt dat er nog iets degelijk uit de bus komt..
    Want daar ik eigelijk ni altijd op zitte te kijken

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr3aK Bekijk bericht
    ksnap wel wat hij bedoelt hoor, mage en lock trekt wel serieus op mekaar.
    en ToV wotlk kan je deze sets wel als "lelijk" beschouwen vind ik ook.

Member Telrunya's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Faction change da weer uren duurt -_-
    En kmoet dan nog ne Server transfer doen..

FUUUUUUU

iTrader
    100 (100%)
    defending the rift die compleet gebugged is -_-

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten