Het feit dat de meeste guilds zo veeleisend zijn geworden...Zeker de grotere,bij zo een guilds is er geen plaats voor casual players,ze verwachten enkel maar mensen die 24/7 kunnen raiden...
En het feit dat ik tot nu toe nog geen enkele chance heb gehad met guilds ook
Ik laat me steeds vangen door het"friendly and helpfull".Als je dan vraagt achter grotere bags die er met hopen zijn in de guildbank krijg je de reactie"grind mobs,er zullen er wel droppen"...
Valt te zien éhBen onlangs een prot warrior begonnen op een nieuwe server waardoor ik dus geen toegang heb tot mijn oude heirlooms. Kom ik op lvl 17 in DM terecht met amper 5 abilities (taunt, rend, TC, SS & HS) waardoor ik voortdurend aggro verlies tegen een groep vol met 'looms.
Doordaat al hun TPS zo hoog lag (incl. voortdurend ninjapulling/verkeerde targetting en andere zever) kreeg ik weinig hits waardoor ik weinig rage verkrijg en mijn TPS zowiezo weer zakt. Goed, op bosses kon ik net genoeg mijn ding doen. Ik had eerder het gevoel dat ik een DPS'er was ipv een tank)
Windows7 64 - check
Alle windows updates - duh - check
AVG free - check
Zonealarm free - check
Firefox met noscript en adblock - dikke vette check
Nog nooit iets meegemaakt. Ik ga naar alle mogelijke site's, test nieuwe addons enzo..
0 problemen.
Krijg ook nooit verdachte mails enzo.
Het blijft me verbazen dat mensen hunne account kwijt zijn.
Het kan ni anders of jullie kopen gold, installeren iets verdacht of proberen op een ander manier te foefelen.
Moeilijk te geloven dat ik al al die jaren hoerenchance heb gehad.
al zoveel gezegd, pakt u nen authenticator en voila ge zit 99,9% safe. nog nooit miserie gehad
Wat een dwaze opmerking man. Een Druid met 1 taunt, 2 single-target dmg skills en een AoE AP Debuff en die moet dan aggro houden van een mage die weigert te sheepen, intussen alles behalve mijn target kiezend, een hunter die zijn rotation blindelings afwerkt en zo zelfs groepen ninjapulled of een healer die zit mee te DPSen en ik ben diegene die moet L2P? Al die kerels hebben trouwens heirlooms.
In principe zouden heirlooms een indicatie van skill moeten zijn want deze alts werden dus gesponsord door een main... een main waarvan je verwacht dat hij intussen wel geleerd heeft hoe hij in groep moet functioneren. Niet dus.
Ik heb pre-cata zowel een 80 Pala als een 80 DK gespeeld en deze uitsluitend gelvled via de dungeon finder als tanks. Mijn DK kon zowat elke Heroic aan zonder healer. Bedankt voor de L2P tip dus, maar daar zal het zeker niet aan liggen.
En mensen blijven de Æro troll feeden![]()
srsly mensen het is een beetje zoals de seizoenen die cyclus.
Æro begint terug met wow met de woorden "ik weet niet waarom want de community/spel suckt" - Æro verklaart hier dat x of y hem frustreert - mensen vertellen hem dat het nu eenmaal zo is - Æro noemt hen exponenten van de fucked up wow community en zegt er nu compleet genoeg van te hebben en te stoppen.
rinse and repeat.
Gebruik ik dan die 10 dagen Trial om cataclysm eens te proberen, wordt ik nog gehacked ook.. Vanavond eens ticket aanmaken, hopelijk duurt het niet te lang. Geld van mijn bankchar en nog een paar andere is ook weg ..
Met zo een ticket duurt het al wat langer. Beste is bellen, dan lossen ze het onmiddellijk op.
weet ge , mensen vinden rap iemand een troll imo ,idem op die officieele forums ..
en meestal zijn degene die andere mensen trolls noemen degene die hun eigen zo waaaaanzinnig interesant vinden
het spel suckt ni
pugs sucken
ego's sucken
andere zullen vinden da men NL sucked
/care
Rins and repeat
Proficiat, je hebt me erop betrapt dat ik het spel wel degelijk goed vind. Je hebt me erop betrapt dat ik de community tegenvallen vind. Je hebt me er ook op betrapt dat ik bepaalde aspecten vrij hatelijk vind.
Nu moet je me enkel nog uitleggen waarom het ok zou zijn voor u om hier te komen wenen, maar neit voor mij. Mijn oprechte excuses dat ik uw geliefde spelletje niet voor de volle 100% aangenaam vind.
Oh, en wie trouwens op een volwassen manier een discussie aangaat zal ik nooit van eender wat verwijten. Wel ga ik u en al die andere onnozelaars verwijten die nog steeds niet beseffen dat ze hun itchy-trigger-finger laten clicken hebben op een blijtthread -een thread dus alwaar mensen komen blijten- om daar dan in te pikken op het geblijt waarna ze zelf overgaan tot datzelfde geblijt waaraan ze zich storen.
Lijd je soms aan één of andere vorm van obsessief, compulsieve stoornissen? Nogmaals; waarom blijten over blijters in een blijtthread? Ik hou het tenminste beperkt tot deze thread, kon dat van u en menig ander maar gezegd worden.
Ik had een ticket open en tegelijk een nieuw topic gemaakt op hun customer forum. Een half uur later had ik een GM in-game en die heeft dat diezelfde dag nog opgelost, terwijl ik hoorde dat de wachttijd minstens drie dagen was
Wat ambeteren helpt dus duidelijk wel![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)