Pagina 10 van 63 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 200 van 1251

Discussie: rage a whole page

Member Royco's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misterblort Bekijk bericht
    agree met heirlooms in bg's tot tot lvl 60 ofzo. Ma in nen dungeon moeje toch gewoon aggro kunnen houden ook al zijn er van die "beefed-out heirloom pussies" Da zorgt gewoon voor meer dps en dus rappere dungeon run? Ge zou gvd blij moete zijn xD
    Idd, als ge geen agro kunt houden van die mannen doet ge gewoon iets fout

Member soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het feit dat de meeste guilds zo veeleisend zijn geworden...Zeker de grotere,bij zo een guilds is er geen plaats voor casual players,ze verwachten enkel maar mensen die 24/7 kunnen raiden...

En het feit dat ik tot nu toe nog geen enkele chance heb gehad met guilds ook

Ik laat me steeds vangen door het"friendly and helpfull".Als je dan vraagt achter grotere bags die er met hopen zijn in de guildbank krijg je de reactie"grind mobs,er zullen er wel droppen"...

Member Raan║│'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Royco Bekijk bericht
    Idd, als ge geen agro kunt houden van die mannen doet ge gewoon iets fout
    Valt te zien Úh Ben onlangs een prot warrior begonnen op een nieuwe server waardoor ik dus geen toegang heb tot mijn oude heirlooms. Kom ik op lvl 17 in DM terecht met amper 5 abilities (taunt, rend, TC, SS & HS) waardoor ik voortdurend aggro verlies tegen een groep vol met 'looms.

Doordaat al hun TPS zo hoog lag (incl. voortdurend ninjapulling/verkeerde targetting en andere zever) kreeg ik weinig hits waardoor ik weinig rage verkrijg en mijn TPS zowiezo weer zakt. Goed, op bosses kon ik net genoeg mijn ding doen. Ik had eerder het gevoel dat ik een DPS'er was ipv een tank )

Member sure's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caretaker Bekijk bericht
    *zucht*
    Official Windows Vista 64 - check
    Recommended Windows Updates - check
    Avast (anti virus) - check
    Avast daily updates - check
    Latest Firefox update - check
    Windows7 64 - check
    Alle windows updates - duh - check
    AVG free - check
    Zonealarm free - check
    Firefox met noscript en adblock - dikke vette check

Nog nooit iets meegemaakt. Ik ga naar alle mogelijke site's, test nieuwe addons enzo..
    0 problemen.
    Krijg ook nooit verdachte mails enzo.
    Het blijft me verbazen dat mensen hunne account kwijt zijn.
    Het kan ni anders of jullie kopen gold, installeren iets verdacht of proberen op een ander manier te foefelen.
    Moeilijk te geloven dat ik al al die jaren hoerenchance heb gehad.

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (97%)
    al zoveel gezegd, pakt u nen authenticator en voila ge zit 99,9% safe. nog nooit miserie gehad

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sure Bekijk bericht
    Windows7 64 - check
    Alle windows updates - duh - check
    AVG free - check
    Zonealarm free - check
    Firefox met noscript en adblock - dikke vette check

Nog nooit iets meegemaakt. Ik ga naar alle mogelijke site's, test nieuwe addons enzo..
    0 problemen.
    Krijg ook nooit verdachte mails enzo.
    Het blijft me verbazen dat mensen hunne account kwijt zijn.
    Het kan ni anders of jullie kopen gold, installeren iets verdacht of proberen op een ander manier te foefelen.
    Moeilijk te geloven dat ik al al die jaren hoerenchance heb gehad.
    hoerenchance hebt gij! man sinds wow realese speelek bijna zonder addons, ook alles check en toch ook al 2x gepakt geweest ookal bekijk ik geen e-mails niemeer. Hoe ze het doen, kzou het nie weten wel al eens ingelogt op nen andere PC maybe daarmeee......

Approved 9-lifer fordjah's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caretaker Bekijk bericht
    .....
    http://www.techdigest.tv/assets_c/20...x222-88485.jpg

?

Member Ăro's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Royco Bekijk bericht
    sorry ze maar L2P he
    Wat een dwaze opmerking man. Een Druid met 1 taunt, 2 single-target dmg skills en een AoE AP Debuff en die moet dan aggro houden van een mage die weigert te sheepen, intussen alles behalve mijn target kiezend, een hunter die zijn rotation blindelings afwerkt en zo zelfs groepen ninjapulled of een healer die zit mee te DPSen en ik ben diegene die moet L2P? Al die kerels hebben trouwens heirlooms.
    In principe zouden heirlooms een indicatie van skill moeten zijn want deze alts werden dus gesponsord door een main... een main waarvan je verwacht dat hij intussen wel geleerd heeft hoe hij in groep moet functioneren. Niet dus.

Ik heb pre-cata zowel een 80 Pala als een 80 DK gespeeld en deze uitsluitend gelvled via de dungeon finder als tanks. Mijn DK kon zowat elke Heroic aan zonder healer. Bedankt voor de L2P tip dus, maar daar zal het zeker niet aan liggen.

Member Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ăro Bekijk bericht
    Wat een dwaze opmerking man. Een Druid met 1 taunt, 2 single-target dmg skills en een AoE AP Debuff en die moet dan aggro houden van een mage die weigert te sheepen, intussen alles behalve mijn target kiezend, een hunter die zijn rotation blindelings afwerkt en zo zelfs groepen ninjapulled of een healer die zit mee te DPSen en ik ben diegene die moet L2P? Al die kerels hebben trouwens heirlooms.
    In principe zouden heirlooms een indicatie van skill moeten zijn want deze alts werden dus gesponsord door een main... een main waarvan je verwacht dat hij intussen wel geleerd heeft hoe hij in groep moet functioneren. Niet dus.

Ik heb pre-cata zowel een 80 Pala als een 80 DK gespeeld en deze uitsluitend gelvled via de dungeon finder als tanks. Mijn DK kon zowat elke Heroic aan zonder healer. Bedankt voor de L2P tip dus, maar daar zal het zeker niet aan liggen.
    what he says .

Member zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    En mensen blijven de Ăro troll feeden

srsly mensen het is een beetje zoals de seizoenen die cyclus.

Ăro begint terug met wow met de woorden "ik weet niet waarom want de community/spel suckt" - Ăro verklaart hier dat x of y hem frustreert - mensen vertellen hem dat het nu eenmaal zo is - Ăro noemt hen exponenten van de fucked up wow community en zegt er nu compleet genoeg van te hebben en te stoppen.

rinse and repeat.

Member Foezjie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Gebruik ik dan die 10 dagen Trial om cataclysm eens te proberen, wordt ik nog gehacked ook.. Vanavond eens ticket aanmaken, hopelijk duurt het niet te lang. Geld van mijn bankchar en nog een paar andere is ook weg ..

Member N3X4S6's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foezjie Bekijk bericht
    Gebruik ik dan die 10 dagen Trial om cataclysm eens te proberen, wordt ik nog gehacked ook.. Vanavond eens ticket aanmaken, hopelijk duurt het niet te lang. Geld van mijn bankchar en nog een paar andere is ook weg ..
    Trial account...

nvm die paar gold

Member Foezjie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N3X4S6 Bekijk bericht
    Trial account...

nvm die paar gold
    Ik heb het over een 10 dagen trial voor cataclysm dus met mijn normale acc. In totaal zo'n 5k gold kwijt, al mijn gear,... Het gebruikelijke dus

iTrader
    0
    Ik heb het over een 10 dagen trial voor cataclysm dus met mijn normale acc. In totaal zo'n 5k gold kwijt, al mijn gear,... Het gebruikelijke dus

pasword rest vragen op battlenet, en nieuwe pasword invoeren.
    en blizzard helplijn bellen 080081066 met de vermelding dat je gehacked bent, of ingame ticket maken na je nieuwe pasword ingave.

veel succes.

Member Tiediiee's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Met zo een ticket duurt het al wat langer. Beste is bellen, dan lossen ze het onmiddellijk op.

Member Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht

Ăro begint terug met wow met de woorden "ik weet niet waarom want de community/spel suckt" - Ăro verklaart hier dat x of y hem frustreert - mensen vertellen hem dat het nu eenmaal zo is - Ăro noemt hen exponenten van de fucked up wow community en zegt er nu compleet genoeg van te hebben en te stoppen.

rinse and repeat.
    weet ge , mensen vinden rap iemand een troll imo ,idem op die officieele forums ..
    en meestal zijn degene die andere mensen trolls noemen degene die hun eigen zo waaaaanzinnig interesant vinden

het spel suckt ni
    pugs sucken
    ego's sucken
    andere zullen vinden da men NL sucked
    /care

Rins and repeat

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht

rinse and repeat.
    Proficiat, je hebt me erop betrapt dat ik het spel wel degelijk goed vind. Je hebt me erop betrapt dat ik de community tegenvallen vind. Je hebt me er ook op betrapt dat ik bepaalde aspecten vrij hatelijk vind.

Nu moet je me enkel nog uitleggen waarom het ok zou zijn voor u om hier te komen wenen, maar neit voor mij. Mijn oprechte excuses dat ik uw geliefde spelletje niet voor de volle 100% aangenaam vind.

Oh, en wie trouwens op een volwassen manier een discussie aangaat zal ik nooit van eender wat verwijten. Wel ga ik u en al die andere onnozelaars verwijten die nog steeds niet beseffen dat ze hun itchy-trigger-finger laten clicken hebben op een blijtthread -een thread dus alwaar mensen komen blijten- om daar dan in te pikken op het geblijt waarna ze zelf overgaan tot datzelfde geblijt waaraan ze zich storen.
    Lijd je soms aan ÚÚn of andere vorm van obsessief, compulsieve stoornissen? Nogmaals; waarom blijten over blijters in een blijtthread? Ik hou het tenminste beperkt tot deze thread, kon dat van u en menig ander maar gezegd worden.

iTrader
    1 (100%)
    Bellen. Vergeet die web forms, vergeet ingame contact met GMs (via vrienden), vergeet al wat men u probeert wijs te maken. Een telefoontje is snel gepleegd en dan kan je er zeker van zijn dat je geholpen wordt. Het enige probleem is binnen raken...

Member Fliblit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    2
    Ik had een ticket open en tegelijk een nieuw topic gemaakt op hun customer forum. Een half uur later had ik een GM in-game en die heeft dat diezelfde dag nog opgelost, terwijl ik hoorde dat de wachttijd minstens drie dagen was

Wat ambeteren helpt dus duidelijk wel

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    weet ge , mensen vinden rap iemand een troll imo ,idem op die officieele forums ..
    en meestal zijn degene die andere mensen trolls noemen degene die hun eigen zo waaaaanzinnig interesant vinden

het spel suckt ni
    pugs sucken
    ego's sucken
    andere zullen vinden da men NL sucked
    /care

Rins and repeat

Ik stoor mij aan uw NL miljaardedju!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten