|
||||||
| World of Warcraft - Enter a world of honour, mystery and danger. Enter: The World of Warcraft |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
DK Lvling build?!
ik heb een lvl 72 DK en ben nu opzoek om een goede talent tree te zoeken en met nodige rotation als nodig.
ik ben nu blood ne ben er ook tevreden over. wil nu DK lvlen met blood en dan eind 79 - 80 overschakelen naar tank frost. alle tips voor lvling zijn handig ( en als het kan een goede tanking specc kan ook handig zijn )Grtz Wattoo |
||||
|
|||||
|
|
#4 (permalink) | ||||
|
Death Knight - Ensidia, en meer specifiek Death Knight - Part 2 - Tanking - Ensidia voor tanking.
Frost is sinds de laatste patch nogal wat generfed waardoor blood tanking de betere build is momenteel. Verder staan hier http://www.wowhead.com/?forums&topic=86973&p=944935 ook nog een aantal zeer nuttige topics. Succes ! |
||||
|
|||||
|
|
#7 (permalink) | ||||
|
Wel ja .. hangt een beetje af van wat je wil uiteraard hé. Speed levelen naar 80 door quests, of levelen naar 80 door instances en quests. Ik ben momenteel bezig met het laatste en doe mij quests dus in dezelfde spec blood tank spec. Gaat misschien iets trager maar dat stoort mij niet, zoveel zal het ook niet schelen.
Doel bij mij is ook om op 80 als tank verder te gaan, daarom dat ik nu al (atm lvl 72-74 instances) als tank zoveel mogelijk probeer te levelen in instances. Kwestie van de rotatie en instances als tank al gewoon te worden (main is dps) tegen dat ik 80 ben ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#16 (permalink) | ||||
|
Alhoewel ik zelf geen fan ben van Dancin Rune Weapon vind ik het wel bizar om 53 into Blood te gaan en dan toch den laatsten tier niet te nemen, zeker aangezien je 3 punten in Morbidity hebt.
Ik zou eerder opteren minder survivability te nemen en enkele andere leuke dingen in de plaats. Dodge is leuk, maar als je Blood bent kan je gerust wat incasseren en eindig je vrijwel elk gevecht op 100% Zelfs wanneer ik 6-7 of meer mobs van gelijke lvl neem kom ik er nog met 50% en meer uit. Nuja, bij DK kan je niet echt fout gaan denk ik. Als er 1 class is die neit onderhevig is aan het cookie-cutter systeem dan zal 't wel DK zijn denk ik. Dit is mijn build behalve dan de frost stuff aangezien ik nog geen 80 ben. 't Is geen tanking build obviously, 't is ook geen PvP build, maar 't is voor mij persoonlijk wel heel effectief in PvE. Op 63 zopas Cruel's Intentions solo gedaan, dat heb ik nooit tevoren gekund. |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|