|
|
#1 | ||||
|
Jouw WoW toffe momenten
Het tegenovergestelde van m'n andere topic!
Ik hem vandaag eindelijk m'n Chef title gehaald. Kdenk dak een maand de Shattrah cooking daily gedaan heb voor het Kibler's Bits recipe. vandaag ist eindelijk gedropt. i R happy ^^ |
||||
|
|||||
|
|
#7 (permalink) | ||||
|
mijn eerste dungeon datk ooit binnen ging (als boost weliswaar) was stockade
vond dat wel leuk om te zien en vooral dat die persoon echt de hele gang voor m'n voeten legde 1 van de eerste toffe momenten in wow voor mijvolgende zal misschien flying mount zijn, can't wait ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#15 (permalink) | ||||
|
Atm m'n hunter weer eens aant voortlevellen, kzit in Nagrand en in General vraagt ene hulp om Halaa terug te pakken. Ik ga helpen en ie typt "WTB ally's for Halaa, let's kill sum!". Toen dak zei dak weg moest om te gaan raiden (op m'n main) lachte hij en zei em da raiden voor noobs was. PVP was het coolste van WoW.
|
||||
|
|||||
|
|
#17 (permalink) | |||||
|
Citaat:
hij is lvl 80 maar dps trekt op niveel ook had hij vorige keer 2 goud en hij kon zelfs zijn repair niet betalen.. maarja daily's doet hij niet, een profession heeft hij ook niet dusja, logisch dat em geen goud heeft ![]() ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#18 (permalink) | ||||
|
Onze eerste C'Thun kill in classic. Good times ^^
|
||||
|
|||||
|
|
#19 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik zat toen in "The Evil Monkeys", ook nog een goede raid guild (Gigamo, meer screens van vroeger aub - ben al de mijne kwijt )On topic: toffe momenten in wow, hmmm... Ik was ongeveer level 20 met mijn eerste char & dan pas had ik door dat je moest repairen, we hebben daar nog lang mee gelachen (in de guild)! - Eerste keer dat we de eerste boss in BWL killden was ook wel een super moment! En hakkar in ZG, aah ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| ilvl404umad?, nerdrage, wow>real life |
| Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (1 leden en 2 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|