ist weer van da ja ????? ZALIG !
ist weer van da ja ????? ZALIG !
kvind maar belachelijk eigenlijk dat ze het na 2 weken nog ni kunnen fixen
goh mss ist wel zo bedoeld.... kzou het nie erg vinden alst nog paar weke duurt, kmoet nog 2 T10 stukken hebben en kheb atm 1 badge![]()
Samen met ne maat aan het levelen, hij een NE druid terwijl ik een NE priest heb. Raar maar waar heb ik het levelen altijd al het leukste aspect van WoW gevonden, vanaf ik op het hoogste level ben begint het mij te vervelen.
ik dacht da in patchnotes stond da weekly nu gwn elke woensdag me de maintenace ging resetten?
verklaard ook dattem vandaag terug gereset is.
heb het ook gelezen idd
verklaart ook da iemand zei dat het gisteren razorscale was en vandaag malygos .... vorige week was het 2x hetzelfde
haha das dan 3 dagen na elkaar dat ik de weekly raid doe :o![]()
ik 4 keer op 2 dagen , met mn beide chars xD was ulduar al redelijk beu![]()
Eindelijk terug kunnen raiden als fire
En Heroic Dislodged foreign object gekregen (y)
Ja, nog altijd, heel de guild getransfered met die FMC eind januari naar Bladefist, toen we daar aankwamen niemand te zien in dala en een week later was het al terug even bevolkt als FM
maar teveel slackers atm, vanaf we aan LK25 kwamen zijn er een hoop mensen gestopt en niet meer komen opdagen enal, suckt wel want de nieuwe recruits bakken er een pak minder van, meeste spelers hebben precies alleen maar experience van de eerste wing en daar blijft het precies bij ...
Swift Horde Wolf :-D
(van ToGC10 insanity)
Khad al sinds oktober geen ToGC10 meer gedaan (meeste pugs failen toch).. Begin oktober hadk Mad Skill met 3% wipe op anub voor insanity
Kort daarna wask gestopt met wow.. Nu gisteren met ne "pug" (waren al paar die insanity hadden) man, die bosses vlogen neer xD op 40min hebben we het cleared.
Dan nog een trophy voor mn shadow gear ofzo ^^
edit: er is ne nieuwe guild op de realm ontstaan uit verschillende x-realm spelers ... ken er paar van, echt goeie spelers... ze raiden maar 3 dagen en hebben vorige week LK 25 down en zitten nu op 6/12 heroic (op een week).. zoiets trekt mijn aandacht wel ;-D
wish me luck met mn app.. ze 'zoeken' iig geen priests maar je weet nooit ;p
Laatst gewijzigd door Affinity; 26 maart 2010 om 10:18
PC Specs:
core i7-3770k, Corsair 16GB, Corsair 750AX, GeForce GTX680, SSD 256GB -- BenQ XL2420T
Denk dat één van mijn toffe momenten puur het feit was om met mijn eigen guild + guildmembers en vrienden te raiden. Altijd lol op ventrilo en natuurlijk blijdschap wanneer er een baas neer ging voor de eerste keer.
Good old days![]()
Gisterenavond stond Sindragosa en LK 10man op de planning. Sindragosa ging neer binnen het uur (normaal gezien wipen we daar een hele nacht op -_-), dus we hadden de hele nacht om hem verder dan 27% te krijgen. Ik was niet echt hoopvol, want er zaten 2 nieuwe leden in de raid, en vele mensen die het nog nooit gedaan hadden.
Maar hij is neer! Woot!
Als we nu nog wat meer 25man progression krijgen, dan blijf ik misschien nog xD Verdomde slacksigns -_-
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)