Pagina 56 van 251 EersteEerste ... 64652535455565758596066106156 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.101 t/m 1.120 van 5002
    Approved 9-lifer Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kb3n Bekijk bericht
    In ICC 10 zitte we nu me 1 groep op lich H. Gisteren EINDELIJK sindragosa H neer ...

Mocht het u iets zegge. Wij kunnen denkik nog wel ne priest healer gebruike (zelf week gelede rerolled naar priest omda we er geen meer hadde).
    4x raide (3 aanwezig) 19.30 invs - 00.00.
    Heb PM gestuurd.

Ff over mn ICC10 pug:
    Had al hele week ne groep zitten samenstellen, uiteindelijk komen er 2 nie opdagen en ging er ene weg voor we begonnen... Ne andere die gene spot kreeg heeft dan uiteindelijk wel zijne spot gehad als resto (em had vlug badge gear gekocht en moest da nog enchanten / gemmen, kapotlachen..)

Uiteindelijk begonnen, alles oneshot tot aan putricide, ene wipe op 3% ofzo xD daarna gekilled, dan blood prince council ook 2shot..
    Twas vrij easy, ne goeie groep ook, alleen spijtig da er 2 wegmoesten naar ne BBQ ...

Was wel verdacht diene shaman (dieje da uiteindelijk als resto meemocht), in ne VoA25 pug deed em zot veel dmg ... em is guildless, em zei da em in flare gezeten heeft (nr1 guild vd realm).. Raar manneke, veel praten enzo, en zo zagen over zijn resto gear toen ik de groep aant samenstellen was, dak eerst keer moest kijken ofdat goe genoeg was en dan begon em te vragen over hoe em moest gemmen... kzeg fuck das nen ebay ofzo he... Daarna eeft em ons toch weer zwaar impressed
    Laatst gewijzigd door Affinity; 8 maart 2010 om 10:42
    PC Specs:
    core i7-3770k, Corsair 16GB, Corsair 750AX, GeForce GTX680, SSD 256GB -- BenQ XL2420T

Member Fatalix's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Met paar pro gasten nieuwe guild begonnen op totaal nieuwe realm, blijkt dat er meerdere mensen en irl buddies interesse hebben, zitten we ineens met 26 ultra pro gasten in een guild.
    Oh yeah!

Approved 9-lifer jens_vc's schermafbeelding
    iTrader
    0
    eindelijk terug een casual guildje gevonden op mijn server, die maar 1 a 2 dagen per week raiden. ze hadden 8/12 van ICC al gecleared. Tis wel strict 10 man da ze doen maar ze maken ook elke week een fixed 25man groep. Vrijdag eerste keer mee gegaan en het was echt super twas wel wa slacky begonnen..

19h begon de invites en tegen 20h waren we pas bezig maar op goed uurtje waren de 4 eerste bazen toch neer en nadien toch nog de andere 4 neer gekregen zonder veel problemen alleen paar keer wipe op putri (die hadden ze nog ni neer). En nu hebben ze zondag voort gedaan (kon ik spijtig genoeg ni mee) maar zijn ze toch tot aan de LK geraakt.

Daar zijn ze wel ma tot aan de eerste overgangs fase geraakt (ze ware vergete da het platform naar benede valt als phase 2 begint ) maar volgende week zal hem wel neer gaan wrs.

Member
    iTrader
    0
    Account loopt morgen af, gedaan ermee minstens tot Cataclysm en wie weet nog langer ook

Member stagepotato's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    sindragosa down (25 man), na tweetal weken op zitten wipen toch wel een epic moment op vent nu zien hoe dat het met de LK ga verlopen.

Banned Starrk's schermafbeelding
    iTrader
    33 (97%)
    Na 20 lvls heb ik door dat seals een halfuur duren en niet verdwijnen bij een judgement

Nog nooit naar gekeken

Member Fr3aK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Apply gemaakt bij een top 150 guild, hopelijk geraak ik erin en kan ik eens wat 25m HMs zien ^^

iTrader
    1 (100%)
    2 ++ upgrades die ik kan hebben door te puggen ...

Wordt er bij jullie soms iets "reserved"? Bij ons gebeurt het regelmatig ... "lfm toc25, solace/andere caster of meleetrinket reserved" xD

Nuja tis beter dan ninja'en... Zo ga ik het trouwens doen want begin het beu te worden dak die item nog steeds nie heb ..
    Caster wand van ToGC10 beasts... en solace of the fallen de normale versie van jaraxxus.. (de heroic hebbek, die 2 samen = most likely BiS)

Hopelijk droppen ze deze week wel eens !
    Ergste is dat ik die wand al zoveel zien droppen heb maar nooit gewonnen... Mss nog erger ne maat die hoger rolt dan mij en hem nie gebruikt :@

Die Primordials staan wel duur .... 1200g ;[ ben met mn alt ook emblems aant farmen om daar Primordial mee te kopen en op mn main houwek er ook mn badges/gold aan nekeer ik genoeg heb... T10 is echt waardeloos als priest....

iTrader
    33 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arylia Bekijk bericht
    Die Primordials staan wel duur .... 1200g ;[ ben met mn alt ook emblems aant farmen om daar Primordial mee te kopen en op mn main houwek er ook mn badges/gold aan nekeer ik genoeg heb... T10 is echt waardeloos als priest....
    Duur? Hier verkoop ik ze al weken aan 2k.

Member Caretaker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Op aggramar gaan ze tussen de 1800-2200 momenteel (pr saro)

Member sluysen's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    op bronzebeard is het ook rond de 1.7k nu..
    twas beter in het begin toen ze aan 4-5k stonden nu hang ik er mijn frosts voorlopig niet aan

iTrader
    33 (97%)
    Heerlijke WSG met mijn L16 pala. 2 Returns en 3 caps

Member stagepotato's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sluysen Bekijk bericht
    op bronzebeard is het ook rond de 1.7k nu..
    twas beter in het begin toen ze aan 4-5k stonden nu hang ik er mijn frosts voorlopig niet aan
    4-5k, wtf??
    Bij ons werden die vanaf dag 1 aan 2k maximum verkocht, nu mag je blij zijn als je er vanaf geraakt voor 1200-1400g ..

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Protection Paladin levellen mbv de dungeon finder

Member Fatalix's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Crap dat je hier geen recruitmentthreads mag openen. Kan daar is ni naar gekeken worden? Aparte sectie ofzo?

Approved 9-lifer Ymel's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)

Op Terenas gaan ze rond de 1.6k nu.

Gisteren Festergut neergehaald op 25man, eindelijk al men qstitems voor Shadow's Edge!
    Nu gold farmen voor primordials te kopen, nog 9 te gaan van de 25.

iTrader
    1 (100%)
    pff dilemma bij mij ;-D

ofwel gold/badges gebruiken voor primordials en zo mn boots of consecration te craften (ilvl264 voor mn holy priest)
    ofwel badges houden voor mn shadow gear.........

iTrader
    33 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fatalix Bekijk bericht
    Crap dat je hier geen recruitmentthreads mag openen. Kan daar is ni naar gekeken worden? Aparte sectie ofzo?
    Voor die 5 guilds die hier in deze vreselijk beperkte pool aan mogelijke applicants gaan recruiten?

Dit is gewoon geen goed platform daarvoor.

Approved 9-lifer Shotterke's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    pff dilemma bij mij ;-D

ofwel gold/badges gebruiken voor primordials en zo mn boots of consecration te craften (ilvl264 voor mn holy priest)
    ofwel badges houden voor mn shadow gear.........
    Hangt ervan af hoe dikwijls je raid als shadowpriest.

OT: Nog 15 frost badges en ik kan beginnen met offspec gear te kopen.

iTrader
    1 (100%)
    ik raid niet voor de moment, en alsek terug ga beginne ga ik 90% holy zijn..

kzal ze gewoon ff sparen en dan zie ik wel xD

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten