Tis maar wat je dood noemt natuurlijk. 10 miljoen is niet niets, wetende dat er nu geen kloot te beleven valt. Moest het echt dood zijn zou het nu wel dalen tot aan MoP
Tis maar wat je dood noemt natuurlijk. 10 miljoen is niet niets, wetende dat er nu geen kloot te beleven valt. Moest het echt dood zijn zou het nu wel dalen tot aan MoP
Raven lord mount first try ^^
ondertussen crusader enchant voor m'n ench main gefarmed, en daarna nog 'ns het recipe...van 6k gold naar 7,9 op enkele dagen...shuffle gaat tof zijn als ik een paar 85's heb met full prof, maar eerst deze maar ns maxen tot 85, en dan zien we wel
In comes the QQThe Black Market has finally been enabled! It allows players to bid on special items that are not normally sold by NPCs. For example, Mei Francis normally sells mounts in Dalaran, but in this case he is auctioning Ashes of Al'ar!![]()
Alleen idioten gaan daar over QQ'n.
Juist een Crimson Deathcharger voor maar 35k gekocht... terwijl ze voor 80-100k gaan nu xD
+
Eindelijk klaar met 25k gold aan ores te verwerken. damn das veel
edit!: de mount uit stonecore is na 15ish tries gedropt voor men DK ( account wide in mop dus )
Eindelijk een deftig 2e wapen voor fury.
Al sinds begin Cata zat ik vast met een gurthalak raid finder, en een 378 axe.
Week na week LFR en geen 2e gurthalak, gisteren eens wat hc's met guild gedaan, en meteen een HC wapenExperimental Specimen Slicer - Game Guide - World of Warcraft
Ik heb sinds gisteren ook een HC wapen op m'n shaman.
Morningstar of Heroic Will - Item - World of Warcraft
Iets beter dan LFR versie van no'kaled die ik nog had, deathwing wil geen 2e droppen op normal & heroic heb ik nog niet eens gezien![]()
Die stats. Ziet er gewoon raar uit als je tbc/wotlk gewend bent.
de opening van de dark portal heel lang geleden op ghostlands alliance versus horde heel de tijd t'lagen daar 'n stuk of 1000000 corpses xD
Spectral tiger gekocht voor 430k !
zijn er hunter pets die kunnen healen ?
meuh..
Ik ga terug een gamecard kopen voor WoW.
Het is gewoon belachelijk hoe goed WoW is kwa het weergeven van een deftig mmorpg gevoel.
Ik d8 dat swtor het zelfde kon doen, blijkbaar niet: lege servers, geen chat, geen deftige AH, ...
Eens m'n shamen en paladin naar 85 doen, daarna een druid.
Enig idee wat de voordelen zullen zijn van de 'panda race' in MOP?
(en welk classes het beste voor dat ras zullen dienen?)
http://i.imgur.com/OCMiK.png
This made me giggle...
Mount van heroic Madness mogen looten gisteren!
Joepie, Fox Kit eindelijk gedropt van die Baradin Foxes. Heb er mss 2k gedood...
http://i.imgur.com/FWmt0.jpg
150 mounts![]()
Waar sea turtle gevangen?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)