|
|
#4401 | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#4404 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Kon toch mee in de HoT heroics terwijl ik vooral blue gear had,stond ik toch altijd 1ste of 2de. |
|||||
|
||||||
|
|
#4405 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Mijne is http://us.battle.net/wow/en/characte...mashy/advanced |
|||||
|
||||||
|
|
#4409 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#4410 (permalink) | |||||
|
Citaat:
om te beginnen mag je alleen gems gebruiken met agility en dan ook zoveel mogelijk 40 agi gems, 10 agi bonus is ook in de meeste gevallen niet goed genoeg met reforgen moet je zeker de expertise & hit caps halen, je zit redelijk ver onder expertise cap en ook een stuk onder hit cap als je dan nog eens geen enchants hebt is het normaal dat je dps laag is |
|||||
|
||||||
|
|
#4411 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#4412 (permalink) | ||||
|
En dan zijn mensen er die verbaasd zijn dat gekicked worden in lfd groepen
![]() Niet dat ik iemand zou kicken puur omdat zijn gear niet enchanted is, maar als ze crappy dps doen ik zou vragen waarom het niet enchanted is en ge krijgt dan die uitleg.. tja ^^ Ge kunt capped zijn met ilvl 360 gear dus meh |
||||
|
|||||
|
|
#4415 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik doelde er gewoon op dat mijn dps aan de lage kan is tegenover andere classes met hetzelfde of lager niveau van gear. |
|||||
|
||||||
|
|
#4416 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#4420 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Een deel van mijn gear is trouwens ook unenchanted, buiten wat LFD en LFR heb ik toch geen tijd meer voor pve. ![]() Willen raiden en niet je gear niet enchanten is een duidelijk teken dat het je gewoon niet boeit. |
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| ilvl404umad?, nerdrage, wow>real life |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (1 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|