U bent hier: Home > Forum
9lives | internet

Populair: Diablo III | StarCraft 2 | Tekken 6 | Assassin's Creed 2
9Lives - rss - contact - nieuwsbrief - sitemap

9Lives - next generation gaming Log in of Registreer

Paswoord vergeten?

Ga terug   9lives - Games Forum > Games > RPG - MMORPG > World of Warcraft

World of Warcraft - Enter a world of honour, mystery and danger. Enter: The World of Warcraft

Reageren

LinkBack Discussietools Discussie waarderen
Oud 6 mei 2009, 12:10   #1  
Æro is offline Æro
Æro's schermafbeelding
Member
[3/19] Æro just joined
Doomkin dps rotation pre-80.

Hey,

sinds een paar weken terug begonnen met WoW. Dacht mijn druid van onder het stof te halen, maar die heeft eigenlijk niets meer gedaan sinds Zul Garub en staat dus al sinds pre-TBC on hold (was toen resto). Nu join ik onze alt-guild waar we dus samen alles pre-Naxx samen farmen om dan binnenkort Heroics te gaan farmen alvorens de main guild te joinen. Nu is mijn druid echter nog maar 71 en willen ze dus dat ik 1200 dps haal als doomkin (zoniet 100g boete voor guild bank ).

Aangezien ik dus enkel Outland greenies/blues heb haal ik iets van een 700 terwijl mijn broer zijn Shaman die slechts 72 is 1700dps haalt (met nil nada noppes epic en slechts een paar blues).
Me needs decent dps rotation! Ik dacht iets in de zin van Insect Swarm > Moonfire > Starfire tot Eclipse procced om dan Wrath te chainen. Da's althans wat ik voorlopig doe.
Maar ik push dus nowhere near 1200, laat staan 1700. Spam ik beter Wrath om dan na Eclipse Starfire te spammen? Laat ik Insect Swarm vallen? Misschien Moonfire vervangen door een extra Wrath?

Alvast bedankt.

Oh, zo staan mijn talents atm en mijn gera is vooral +int/spi/SP/crit. Weinig tot geen haste/hit dus.
Met citaat reageren

Oud 6 mei 2009, 12:23   #2 (permalink)  
tb-303 is offline tb-303 Stuur een bericht via MSN naar tb-303
tb-303's schermafbeelding
Approved 9-lifer
tb-303 heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Zat in dezelfde situatie als u over een paar maand, ook oude eerste char weer opgehaald en beginne mee spelen na 2 jaar non actief en zul gurub als laaste instance

Als ge praat over heroics, die kan je toch maar doen op level 80 , dus ge kunt u toch equippen voor die level cap??!!

Uwen rotation is niet slecht maar ik heb liever en doe meer damage met
wrath na moonfire tot eclipse proct, dan starfire spammen tot en met de cooldown van eclipse!!
Doe daar met starfire spam tussen de 9000-13.000 hits, veel hangt of course af van u crit.
Ik heb wel een dubbele boomkin spec, een voor 5 mans en een voor raid, want dat maakt enorm verschil!

En uwen hit maakt veel verschil op bosses, de mijnen is ook veel te laag en daar werk ik nu aan.
Want meeste hit haal je best van items , dus geen enchants of hit gems, u gems ALLEMAAL opvullen met spellpower, toch op 80!
Probleem is dat het meer cloth is die +hit heeft en dan krijg je of course gezaag van cloth users bij het rollen... dus ik rol enkel nog op cloth met betere stats in guild runs.
Haste is idd ook belangerijk want dan kan je meer spammen tijdens u eclipse.

Heb hele goede sites waar alles gedetailleerder opstaat dan dat ik heir veel te snel
probeer neer te poten! Maar zit op werk, zal ze hier deze avond neerpoten.

Mijn armory en talent:
The World of Warcraft Armory
Met citaat reageren
Oud 6 mei 2009, 13:28   #3 (permalink)  
Æro is offline Æro
Æro's schermafbeelding
Member
[3/19] Æro just joined
Bedankt, voorlopig ben ik wel nog maar 79% into 72 dus veel +hit ben ik nog niet tegengekomen. Vanavond zit ik op 't werk, goei moment om die sites eens na te lezen dus
Met citaat reageren
Oud 6 mei 2009, 19:54   #4 (permalink)  
Approved 9-lifer
Mijn favorite sites:

Nerf this druid: Ways to deal with the 3.1 mana regen nerf.

Gray Matter

Laser Chicken

World of Warcraft Moonkin Blog & WoW Forums

Have fun
Met citaat reageren
Oud 7 mei 2009, 07:33   #5 (permalink)  
Garnaalkroket is offline Garnaalkroket
Garnaalkroket's schermafbeelding
Member
Garnaalkroket heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tb-303 Bekijk bericht
Zat in dezelfde situatie als u over een paar maand, ook oude eerste char weer opgehaald en beginne mee spelen na 2 jaar non actief en zul gurub als laaste instance

Als ge praat over heroics, die kan je toch maar doen op level 80 , dus ge kunt u toch equippen voor die level cap??!!

Uwen rotation is niet slecht maar ik heb liever en doe meer damage met
wrath na moonfire tot eclipse proct, dan starfire spammen tot en met de cooldown van eclipse!!
Doe daar met starfire spam tussen de 9000-13.000 hits, veel hangt of course af van u crit.
Ik heb wel een dubbele boomkin spec, een voor 5 mans en een voor raid, want dat maakt enorm verschil!

En uwen hit maakt veel verschil op bosses, de mijnen is ook veel te laag en daar werk ik nu aan.
Want meeste hit haal je best van items , dus geen enchants of hit gems, u gems ALLEMAAL opvullen met spellpower, toch op 80!
Probleem is dat het meer cloth is die +hit heeft en dan krijg je of course gezaag van cloth users bij het rollen... dus ik rol enkel nog op cloth met betere stats in guild runs.
Haste is idd ook belangerijk want dan kan je meer spammen tijdens u eclipse.

Heb hele goede sites waar alles gedetailleerder opstaat dan dat ik heir veel te snel
probeer neer te poten! Maar zit op werk, zal ze hier deze avond neerpoten.

Mijn armory en talent:
The World of Warcraft Armory
da is idd wel heel weinig hit hebt ge niet veel misses in raids? da kan toch bijna niet anders Ik gebruik dezelfde rotation als gij trouwens. Hoewel sinds wrath eclipse gebuffed is, durf ik wel eens ne wratheclipse er tusse te gooite, toch ook 8k-9k crits voor een 0.9sec cast spell als de trinkets wa meewerke Nadeel aan boomkin he, er is geen optimale rotation, iedereen doet da wa anders. Ik zit single target wel maar rind de 4k en heb er al gezien die met ongeveer zelfde gear aan 5k zitte, dus ik zal wel iets fout doen

BTW 1.2k op lv 71-72 met een boomkin in greenies = yea right. Zou ik niet op hopen hoor, maak u daar maar niet te druk in. En vergelijk u zeker niet met een elemental shammy. Gewoon wat experimentere met rotations op ne target dummy en kijk wat meeste oplevert. NAdeel is dat boomkin nogal proc-afhankelijk is en ge niet echt één optimale rotatie kunt opstellen. Wel superleuke class imho en de AoE in raids is echt wel top
Oud 7 mei 2009, 08:55   #6 (permalink)  
GammaGamer is offline GammaGamer Stuur een bericht via MSN naar GammaGamer
GammaGamer's schermafbeelding
Approved 9-lifer
[2/27] GammaGamer just joined
1 pro hint:"If you cant Hit, you cant Crit"

idd, hit is belangrijk, vele mense (waaronder 99% van mijn guild...) onderschatten Hitrating

Zelfs als je tegen monsters van je lvl vecht (wat je zeker niet doet in Heroics)
Met citaat reageren
Oud 7 mei 2009, 12:14   #7 (permalink)  
Æro is offline Æro
Æro's schermafbeelding
Member
[3/19] Æro just joined
Mja, 1200 niet realistisch, maar onze DK tank haalt met gemak de 1.2K (is wel 74 Tauren), onze 71 rogue zwengelt wat rond de 1K en ik als Doomkin bengel onderaan met 700-800 om nog maar te zwijgen over de 1.7-1.8K van onze 72 Ele Shaman. Da's best wel een groot verschil.

Nuja, 't is een alt guild met enkel irl friends, dus zagen doen ze er niet voor, maar 'k had toch graag de 1K gehaald. Zou feral hier beter toe in staat zijn?
Alvast bedankt voor de replies.
Met citaat reageren
Oud 7 mei 2009, 14:27   #8 (permalink)  
straatloper is offline straatloper Stuur een bericht via MSN naar straatloper
straatloper's schermafbeelding
Approved 9-lifer
iTrader: 10 (100%)
[0/11] straatloper just joined
Rotatie als feral is één van de "moeilijkste" (voor zover wow nog moeilijk is ) rotaties van alle classes. Maar je moet nu echt nog niet naar dps beginnen kijken. Dit begint maar belangrijk te worden op lvl 80.

En dunno maar van doomkin heb ik nog nooit gehoord. Mij noemen ze altijd ne Boomkin.
Met citaat reageren
Oud 7 mei 2009, 15:28   #9 (permalink)  
Draego is offline Draego Stuur een bericht via MSN naar Draego Stuur een bericht via Skype™ naar Draego
Draego's schermafbeelding
Crew Member
iTrader: 1 (100%)
Weblogartikelen: 1
[0/138] Draego is very helpfulDraego is very helpful
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straatloper Bekijk bericht
Rotatie als feral is één van de "moeilijkste" (voor zover wow nog moeilijk is ) rotaties van alle classes. Maar je moet nu echt nog niet naar dps beginnen kijken. Dit begint maar belangrijk te worden op lvl 80.

En dunno maar van doomkin heb ik nog nooit gehoord. Mij noemen ze altijd ne Boomkin.
Of Oomkin vroeger! Wat is tegenwoordig de hit cap voor casters btw? En hoeveel met draenei buff? Sorry voor nooby vraagje!
Met citaat reageren
Oud 7 mei 2009, 16:14   #10 (permalink)  
Approved 9-lifer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Draego Bekijk bericht
Of Oomkin vroeger! Wat is tegenwoordig de hit cap voor casters btw? En hoeveel met draenei buff? Sorry voor nooby vraagje!
Hangt af van welke caster he

Boomkin is tussen de 263 en 341 hit rating om niet meer te missen!
(afhankelijk van an verschillende factoren)
Moonkin Hit Cap | Moonkin | World of Warcraft Blog & WoW Tips
Met citaat reageren
Oud 7 mei 2009, 17:56   #11 (permalink)  
Draego is offline Draego Stuur een bericht via MSN naar Draego Stuur een bericht via Skype™ naar Draego
Draego's schermafbeelding
Crew Member
iTrader: 1 (100%)
Weblogartikelen: 1
[0/138] Draego is very helpfulDraego is very helpful
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tb-303 Bekijk bericht
Hangt af van welke caster he

Boomkin is tussen de 263 en 341 hit rating om niet meer te missen!
(afhankelijk van an verschillende factoren)
Moonkin Hit Cap | Moonkin | World of Warcraft Blog & WoW Tips
Elemental shaman en dacht dat het voor alle casters zelfde cap was.
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten