Pagina 10 van 82 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 200 van 1635
    KO
    KO is offline
    Approved 9-lifer KO's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jexx
    vreemde lock :/

Member bounce\'s schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thrawn
    Wat vinden jullie van Deze priest build?

Het is om te levelen, als ik lvl 60 ben schakel ik waarschijnlijk wel over op iets anders om endgame instances te doen.

extra vraagje, hoe noodzakelijk is het om dwarf te spelen voor fear ward? Is dat echt een zwaar voordeel of is een human priest in de meeste situaties even nuttig?

puur om te lvle is blackout ni echt nodig imo, alleen handig als ge op lvl 60 als shadowpriest bijna niks anders doet als pvp

http://www.wowhead.com/talent/?bxMhoZbZxMgtftot

imp. fade en healing focus zitte erin als ge vrij veel instances doet (ik deed als priest vrij veel instances, puur voor exp/items/money ) maar als ge liever quest en af en toe is pvp't kunde imp. fade vervange door imp. vampiric embrace en healing focuse door martyrdom

Approved 9-lifer Phil's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bounce\
    puur om te lvle is blackout ni echt nodig imo, alleen handig als ge op lvl 60 als shadowpriest bijna niks anders doet als pvp

http://www.wowhead.com/talent/?bxMhoZbZxMgtftot

imp. fade en healing focus zitte erin als ge vrij veel instances doet (ik deed als priest vrij veel instances, puur voor exp/items/money ) maar als ge liever quest en af en toe is pvp't kunde imp. fade vervange door imp. vampiric embrace en healing focuse door martyrdom

Leg mij eens uit waarom ge in godsnaam Meditation zou laten laten vallen? Dat is 1 van de beste zaken van het hele priestzijn...

http://www.wowhead.com/talent/?rxMhsZbZEMMdctRt

deze build is superieur aan de uwe imo...

Imp fade hebt ge niet nodig... 1 keer fade moet genoeg zijn om aggro van u af te krijgen... (ge moet niet met complete debielen groepen...) Als ge damage doet, moet ge maar een beetje oppassen (ofwel voor een echte pve damage build gaan...)

Imp MB is niet nodig imo... Max 2 punten... (VE, MB, SW:P, MF, MF en dan is uw CD gedaan... Die 5 punten zijn enkel nuttig in een echte pvp build (haal dan 2 punten uit healing focus, die ge toch niet nodig hebt als pvp shadow priest, want ge gaat niet uit shadowform...)

(ik heb in mijn build 2 punten in imp MB gestoken, omdat dat imo wel handig is, maar die hoeven niet, die kunt ge in eender welk ander talent steken...)

En ofwel 5punten in Blackout, ofwel 5 punten in shadowfocus... hangt van uw smaak af. (persoonlijk steek ik ze liever in blackout, dat is een heel handig ding, zowel tijdens pve als pvp... )

(een grote IMO bij deze reply btw)
    Even though you were raised as a human being, you are not one of them. They can be great people, Kal-El. If they wish to be. They lack the light to show them the way. For this reason above all--their capacity for good--I have sent them you. . .my only son
    Jor-El

iTrader
    37 (100%)
    "VE, MB, SW:P, MF, MF" me shield dan aan veronderstel ik ? want zonder staat mob voor u als ge MF wilt use en dan word da toch direct interupt

imp fade was imo zeer handig instances voor lvl 55 zijn bijna altijd pug's, dus ge weet nooit ofda er noobs tss zitte of ni eh :/

bij mobs, ik deed meestal MB, SW:P, MF, MF en dan wand. VE gebruikte ik vrij weinig, assek dan is low HP had -> bandage. & door spirit tap was ik bijna nooit OOM, om de 10mobs water drinke dus kdenk ni echt da meditation daar veel aan zou verandere

als disc/holy priest is da natuurlek ne must, ma kdenk toch ni da da veel ga doen als shadowpriest om te lvle :/
    nTo*Apoq: NEE GEEN INSTA
    nTo*Apoq: dit is echt zon pannekoekenmod

Approved 9-lifer Phil's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    "VE, MB, SW:P, MF, MF" me shield dan aan veronderstel ik ? want zonder staat mob voor u als ge MF wilt use en dan word da toch direct interupt

imp fade was imo zeer handig instances voor lvl 55 zijn bijna altijd pug's, dus ge weet nooit ofda er noobs tss zitte of ni eh :/

bij mobs, ik deed meestal MB, SW:P, MF, MF en dan wand. VE gebruikte ik vrij weinig, assek dan is low HP had -> bandage. & door spirit tap was ik bijna nooit OOM, om de 10mobs water drinke dus kdenk ni echt da meditation daar veel aan zou verandere

als disc/holy priest is da natuurlek ne must, ma kdenk toch ni da da veel ga doen als shadowpriest om te lvle :/

Ge moet uw mobs op max distance aanvallen, (kzat beetje fout met mijn volgorde, sorry, dat is hoe ik het nu doe op 60 samen met mage vriend).
    MB, MF, MF, MB en duw daar ergens een sw bij (op max distance komt die mob net bij u aan na de 2de MF, of de 3de als blackout procced )... Geen shield nodig imo, mob is dood voordat ge teveel slaag krijgt (altijd Inner Fire op hebben staan...), en een shield kost veel te veel... Dankzij Spirit tap regenned ge ook wat hp tussen gevechten, en ge kunt altijd om de zoveel gevechten eens ff een VE opzetten...

Ik moest 1 keer om de 30 min drinken..., als ik mijn Power Word:Fortitude moest herbuffen...

(then again, ik grindde met m'n priest op mobs die 2 lvl's lager waren, niet hoger, gaat sneller imo...)

Member xephyr's schermafbeelding
    iTrader
    0
    atm twee builds in gedachten voor na de patch :

build 1
    build 2

'k peis da 't die tweede gaat worden.

Member
    iTrader
    0
    Ik ben op zoek naar een paladin retribution build (eigelijk een build met de meeste dps). Heb zelf al een paar pogingen gedaan om er een te maken, maar ik vind de talent trees van de pala echt wel een beetje fucked up (in vergelijking met de talent tree van men warlock toch)
    Zo lijkt holy shock wel nice, maar ik heb geen zin talent points in healing te gaan steken of ik word weer in de positie van healbot gedwongen (daar heb ik men druid wel voor)
    En repetance lijkt me vrij nutteloos imo

Grtz

Member Mithrandix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hevige spirit equip (300++)

http://www.wowhead.com/talent/?rxgus00oZfLt0cbVZx

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door malebolgia
    Ik ben op zoek naar een paladin retribution build (eigelijk een build met de meeste dps). Heb zelf al een paar pogingen gedaan om er een te maken, maar ik vind de talent trees van de pala echt wel een beetje fucked up (in vergelijking met de talent tree van men warlock toch)
    Zo lijkt holy shock wel nice, maar ik heb geen zin talent points in healing te gaan steken of ik word weer in de positie van healbot gedwongen (daar heb ik men druid wel voor)
    En repetance lijkt me vrij nutteloos imo

Grtz
    http://www.wowhead.com/talent/?sExzZZEfctMcq ?
    Laatst gewijzigd door Mithrandix; 8 juni 2006 om 22:12

Member Zero Wing's schermafbeelding
    iTrader
    0

Approved 9-lifer Sprits's schermafbeelding
    iTrader
    64 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandix

mental strengt is wel een must als priest vin ik!
    dees is mijnen build!
    fulled buffed heb ik me mijn gear ong een 340 spi!
    en ik heb +-8500 mana en +320 healing spells!

http://www.wowhead.com/talent/?dxg0cVVoZfxLcc0V

zelf vin ik imp ps ni de moeite waard om punte in te steke! meestal is ps toch weg me ene slag!

iTrader
    37 (100%)
    @ nibbler & @ phil:

Mental strength - too high in the tree. This gives some 800 mana maximally, which is great for emergencies. However, more efficient mana use seems more important - and to be able to use this I must put another 4 points in Discipline

Meditation for 15% mana regeneration during casting - seems nice, but actually gives only enough to cast 1 or 2 extra spells over 1.5 minute. That isn't much extra for 3 talent points - even when battles last long enough to have an advantage from this

check http://forums-en.wow-europe.com/thre...n&t=103681&p=8 , en kvin da em gelijk heeft (beetje naar onder scrolle) toch ast om 'high end raiding' gaat

Member t028909's schermafbeelding
    iTrader
    0
    weet iemand soms een goede PVE/PVP build voor shamans ??

Approved 9-lifer SeppaR's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Weet iemand soms een goede Level build voor Druids? Ben er totaal noob in

Member hazerd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SeppaR
    feral denk ik

Member Mithrandix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SeppaR
    http://www.wowhead.com/talent/?MzLVhoZxGMsfbdtV

Approved 9-lifer Sprits's schermafbeelding
    iTrader
    64 (100%)
    @ nibbler & @ phil:

Mental strength - too high in the tree. This gives some 800 mana maximally, which is great for emergencies. However, more efficient mana use seems more important - and to be able to use this I must put another 4 points in Discipline

Meditation for 15% mana regeneration during casting - seems nice, but actually gives only enough to cast 1 or 2 extra spells over 1.5 minute. That isn't much extra for 3 talent points - even when battles last long enough to have an advantage from this

check http://forums-en.wow-europe.com/thre...n&t=103681&p=8 , en kvin da em gelijk heeft (beetje naar onder scrolle) toch ast om 'high end raiding' gaat
    hij heeft gelijk da ze te diep in den tree zitte maar ik vin het wel de moeite waard om ze erin te steke.
    Fully buffed (hetgeen ge toch meestal zijt in de high-end instances) heb ik een snelle mana regen (ook door bow natuurlijk), dus nog wa extra mana regen is handig!
    hetzelfde voor mental strength! ik heb liever wa meer mana dan da ik mijn talent points moet steke in dinge die IK useless vin.

* Inspiration - ignore; a bonus on the chance crits, which doesnt seem to matter much to me.
    als MT healer is dees wel een must vin ik! de tank krijgt gewoon 25% extra armor en op diezelfde moment nog is een crit heal.

vergeet ook ni da iedere priest werkt op zijn manier he! ge hebt er die volledig gaan op mana regen, +healing, spirit of intellect he!
    ge hebt mense me ma 7000 mana en +500-600 healing. ge hebt mense me ma +100 healing ofzo maar die hebbe dan weer 9000+ mana
    Laatst gewijzigd door Sprits; 13 juni 2006 om 18:03

Member zweebee's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door t028909
    weet iemand soms een goede PVE/PVP build voor shamans ??
    ge zult moeten kiezen vrees ik

meppen en instaheal : http://www.wowhead.com/talent/?uZxVcdV0uxV0ex0bo
    manusje van alles : http://www.wowhead.com/talent/?hE0zZxVckmZV0ex0bo
    full pvp : http://www.wowhead.com/talent/?uE0zt0hoZxVcdV0ux

etc

Banned woody600's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Pvp buld veu ne lock

wat is een van de betere pvp builds voor een warlock, (ik zou graag snel lvl'en)

Member phxclan's schermafbeelding
    iTrader
    0

Member Tweek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    voor locks zijn de meest voorkomende builds :

MD/ruin zeer goed in pve , sac demons voor mana regen etc
    SM/ruin goed pvp build , vrij goede dmg en veel insta dots ^^
    conflag een van de betere pvp builds (mind dit voorbeeld is wel zwaar destro) vrij mana inefficient , maar killed wel snel
    SL/destro soul link , lange levenstijd , mindere dmg output
    DS/SM zelf nog niet getest , maar geeft wel hoogste dmg op spells : sac succubus voor 15% dmg +10% van shadow mastery.

er zijn natuurlijk nog vele andere mogelijkheden van het plaatsen van punten , maar de belangrijkste talents voor locks zijn imo toch : Bane,shadowburn,ruin,demonic embrace, demonic sacrifice,master demonologist, imp corruption , imp life tap ,nightfall , shadow mastery

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten