http://www.madshrimps.be/forums/show...&threadid=8162
het spelleke begint bij de MMRPG's ook al zo te zien![]()
http://www.madshrimps.be/forums/show...&threadid=8162
het spelleke begint bij de MMRPG's ook al zo te zien![]()
so what? het draait dan goe op ati, maar beter op nvidia.. waaaw
ik begrijp echt die zever rond die grakas ni...
Hopelijk heeft niemand die link door die op die site vermeld staat *grin*
Anyway: het heeft geen een keer onder de 60 fps gedraait op men PC, dus ik klaag zeker nie met men ATI kaartje ^_^
Geloof je nu echt dat ontwikkelaars hun spel op 1 type kaart beter willen laten spelen?
Geloof je nu echt dat ze het spel minder intensief op compatibiliteit zullen testen bij ATI-producten?
Welkom in de wereld van de reclame!
Laatst gewijzigd door Camilleke; 14 september 2004 om 18:19
gewoon partnership & publiciteit, zulke dingen komen nu eenmaal voor in de zakenwereld.
that's all
alle graka's zullen worden ondersteund. Blizzard kan zich niet veroorloven om ATI-gebruikers uit te sluiten.
Doom 3?
Half Life 2?
Far Cry???
de bedragen die ATI en Nvidia achter die partnerships aansmijten leveren heel wat meer op als dat wat ze verliezen door die paar mensen die het spel niet kopen.
En iedereen is toch zo hyped over WoW dat het hun gewoon niet kan schelen.
oei en nu hem ik schrik da da spel nie goe ga bollen bij mij![]()
Idd , allemaal reclame. Heeft geen invloed op de compatibiliteit.Oorspronkelijk geplaatst door kristos
enige waarvoor ge schrik moogt hebbe is da er extra logo op scherm komt bij opstarten van het spel da ge moet wegklikken![]()
#care , zoals viper al zei, enige dat je kan vrezen is het logo.. Ze gaan mensen die ATI ofzo hebben niet benadelen ofzo hoor.. zou vrij dom zijn![]()
Och wees toch niet zo kortzichtig.
Natuurlijk gaat ge die spellekes met alle 2 goed kunnen spelen... ze gaan gewoon hard hun best doen om ervoor te zorgen dat die van Nvidia het beter doen.
En daar wringt het schoentje bij mij. Het is niet "gewoon" nogeen introke bij, het ligt em er gewoon aan dat er niet meer wordt voor gezorgd dat het spelleke goed draait op eender welke hardware. Dat de mensen met een Nvidia een voorkeursbehandeling krijgen. En zelfs daar gaat het niet om. Het gaat er om dat Nvidia (in dit geval, ATI is geen haar beter)de mensen die een nieuwe kaart willen kopen op een valse manier beïnvloeden. Partnerships, "driver optimizations", driver cheats, het gaat de verkeerde richting uit, en geen klein beetje.
Dat het je geen zier kan schelen, tja, mooi voor jouw maar ontken daarom de feiten niet hé
"Een logotje erbij" yeah right![]()
Mmmh, Kortzichtigheid tov goedgelovigheid. Dit wordt een leuke discutie.
Situatieschets: hoe komt het dat mijn buurman "jaloers" is omdat op mijn Ati-systeem een aantal games die in Nvidia's "The Way It's Meant To Be Played"-project zitten, beter draaien dan op zijn Nvidia's-systeem?
Over welke videokaarten en welke spellekes gaat het hier...
Games: COD, splintercell PT, UnrealTournament
Graca: 9800XT & 5950U
.
Laatst gewijzigd door Camilleke; 16 september 2004 om 16:32
MMORPG..Oorspronkelijk geplaatst door kristos
![]()
mierenneukerOorspronkelijk geplaatst door kil911ler
![]()
gewoon een typo ffs, ik weet ook wel dat het mmorpg is hé
dan vraag ik me soms af waarom we hier een edit-button hebbe...Oorspronkelijk geplaatst door kristos
Het is u wellicht in uw kinderlijke onschuld compleet ontgaan maar een post van een paar dagen oud valt niet meer te editten... (of dat is bij mij toch het geval, edit button is er dan gewoon niet meer)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)