kan je met overschrijvingen je acc betalen zo die 10-15€ per maand ?
of welke betalings methodes zijn er ?
grtz Arne
kan je met overschrijvingen je acc betalen zo die 10-15€ per maand ?
of welke betalings methodes zijn er ?
grtz Arne
Visa
Mastercard
en hopelijk als ze het voorbeeld van Horizons volgen
Betalingen met overschrijving
Betalingen via uw computersoftware (dexia, ing, kbc)
khoop in ieder geval mee overschrijving, of ik koop het niet... heb geen visa of mastercardOorspronkelijk geplaatst door KN-StrideR
mja mss paypall
ikgebruik visa van lief hare pahopen da het nie afgeraakt
![]()
ik zo tegen men ma: mama mag ik een creditcard?
mama: sgoe, hoe kunt ge er aan geraken?![]()
Ik betaal daoc nu met ne maat zen creditcard, maar denk ni da die het ga blijven doen vo WoW :P
ik ben 18+ zenne ma me gewone cc gaat da nie zenne
Will there be multiple methods of payment besides just credit cards?
Yes, we plan to support a range of payment methods. However, we are still working out our business model, so the specifics on which payment methods will be available have not been finalized.
dit staat er in de FAQ, dus we zullen moeten afw8en...
ge kunt betalen met iedere cckaart, gewoon niet met je bankkaart ...Oorspronkelijk geplaatst door crazy_soy
+ 18+ zijn heeft er nix mee te maken of ge een visa krijgt of ni, ge moet gewoon een maandelijks inkomen hebben (bij de fortis is dit toch zo)
visa is gratis voor jongeren tussen 18-26 bij dexia DENK! ikOorspronkelijk geplaatst door crazy_soy
tkan ook een andere bank zijn, is rondhoren kan nooit kwaad
hmm, khem maandelijks inkomen, zal is horen bij de bank hoe dat zitdan moetek mijn pa nietmeer lastigvallen
i doubt thatOorspronkelijk geplaatst door Caretaker
da banken zomaar een kaart gaan geven aan mensen waarmee ze 5000 € kunnen afhalen
1250€ Jongeman... :-)
die van 5000€ is een Gold card da zullen ze NOOIT geven aan ne jongere
Ge moe daarvoor gewoon kredietwaardig zijn en minstens een inkomen hebben van 1100€ (bij ING dan toch)Oorspronkelijk geplaatst door Dark Endless
Ik raad u ook aan, indien mogelijk op een flexis visa aan te gaan, vele veiliger! (ben er paar maand geleden een gaan aanvragen)
Laatst gewijzigd door KN-StrideR; 26 augustus 2004 om 09:11
mene pa heeft visa dus zal die wel moge gebruike, nu hope da et nie tege de 20€ wordt :\
sorry dat ik het zo cru zeg, maar... bullshit!Oorspronkelijk geplaatst door Jersy
Onder de 18 kan je géén kredietkaart krijgen. Bij fortis (waar ik dus ook bij zit) kan je vanaf je 18 jaar een Visa/MasterCard/AmEx krijgen. Visa en Mastercard zijn voor jongeren het eerste jaar gratis, American Express niet. Over dat vast inkomen heb je wss wel gelijk, want ja, je moet je kosten kunnen terugbetalen he![]()
ik vind het echt kut van blizzard dat het maandelijks dokken zal zijn sorry voor de taal maar het is gewoon dom ze zullen veel fans hebben die het spel niet zullen kunnen spelen ik zal het ook nie doen ik ben nog nie ff zot om rond de 15euro per maand uit te geven om een spel te spelen ik zal me we goed kunnen amuseren met rome total war en warhammer 40000 battle for middle earth zie ik ook wel zitten moet de filmpjes eens bekijken op de site van ea games zien er echt de max uit de moeite waart
darn, je was me voorOorspronkelijk geplaatst door kil911ler
Het blijft me verbazen hoeveel erover die kosten geklaagd word, hoewel de helf nog niet eens weet wáárom ze moeten betalen...
awel ga dan die spelekes spelen he n/o zenne maOorspronkelijk geplaatst door warhammer123
![]()
da geld dient om hun servers te onderhouden en nieuwe content toe tevoegen. don't like it speel dan geen mmorpgs he ...Oorspronkelijk geplaatst door warhammer123
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)