Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 23

Discussie: is het nog wat?

Member
    iTrader
    0

is het nog wat?

ik heb vroeger aan en uit WoW gespeeld: burning crusade, wrath en zelfs een maandje cataclysm(hier wel niet de end game gespeeld)

Ik vroeg me gewoon af of het nog wel leuk is voor ik er geld aan geef.
    Zijn de dungeons/raids/pvp/market/cheaters (aziatische farmers)/... allemaal nog te doen?

Approved 9-lifer
    iTrader
    16 (100%)
    Goh, er is zeker nog wat te doen in WoW, maar of het zo is zoals je misschien gewoon bent van burning crusade is een andere vraag.

Hetgeen ik vooral ook merk is dat die dingen zoals verkopen van bepaalde stuff nog altijd bezig is, zoals wow gold maar ook pvp titels.

Of de raids en dungeons nog meevallen zal veel afhangen van hoe je ze gaat doen, Looking for Raid of Looking for Dungeon zijn eigenlijk amper leuk als je groep tegenvalt. Looking for raid is net zoals Looking for dungeon alleen doen de mensen nog stommer, soms kunnen ze goed meevallen zoals in looking for dungeon, maar de kans is kleiner

Als je dan weer in een goede guild zit, zijn die dingen eingelijk nog wel redelijk leuk om te doen, maar dat hangt dan weer van je guild af vindt ik persoonlijk.

Zelf doe ik PvP en ik heb echt een fijne guild gehad, maar spijtig genoeg leven de pvpguilds op mijn server niet zo lang dus zijn die ondertussen ook al gedisbanned. Maar als je er zelf wat van wil maken, en je zit in een leuke guild, ga je zeker nog fun hebben!
      /l、
    ゙(゚、 。 7
     l、゙ ~ヽ
     じしf_, )ノ MEOW!

Member MJ!'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Dungeons en raids zijn nog leuk (tenzij je niet gestopt bent, dan zijn ze gewoon saai, iedereen wacht op de uitbreiding...). PVP is nog steeds wat het vroeger was, you either like it or you don't. Goldselling enzo zal er altijd zijn, gewoon afblijven en je zal weinig problemen ondervinden.

Momenteel zijn de server minder actief dan vroeger, mede door Diablo III en het feit dat we ondertussen toch al wel een hele tijd met dezelfde patch bezig zijn. Zelfs op Bloodscalp Hordeside ligt Deathwing HC neer, dat wil echt wel zeggen dat het tijd is voor nieuwe content

Anyway, ik speel zelf minder momenteel maar vind het spel zeker nog de moeite. Bring on MoP!
    Nizlopi: lvl 90 Troll Hunter
    Server: Bloodscalp
    Guild: Dreadlord Legion

Member
    iTrader
    0
    WoW is nog steeds de beste en meest polished game op de MMO markt als je het mij vraagt, kijk even naar alle releases die de afgelopen jaren zijn geweest in MMO land, telkens weer flopt het, Warhammer, Rift, SWTOR enzovoort... WoW is still going strong
    Als dalijk de hype van D3 over is en pandaria uitkomt dan vloeit het spel weer vol met terugkerende maar ook nieuwe spelers en vooral omdat 1.1 miljoen mensen over de hele wereld de annual pass hebben gekocht dus die keren ook zeker terug na D3
    Laatst gewijzigd door Granaatappel; 31 mei 2012 om 19:14

Eindredacteur
    iTrader
    23 (96%)
    Ik amuseer me nog dagelijks, er is zo veel te doen in de wereld van Warcraft!
    ASUS P8Z77-V LX|i7 3770k 3.5Ghz|Ati Radeon 7970 3GB
    Twitter & PSN: MCox_1989 | Origin: Michael_Cox1989 | Raptr: MCox_1989
    WoW --> Rastov, DK op Bronzebeard.
    Twitch-livestream. PM voor livestreamvoorstellen.

Approved 9-lifer
    iTrader
    10 (82%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Granaatappel Bekijk bericht
    WoW is nog steeds de beste en meest polished game op de MMO markt als je het mij vraagt, kijk even naar alle releases die de afgelopen jaren zijn geweest in MMO land, telkens weer flopt het, Warhammer, Rift, SWTOR enzovoort... WoW is still going strong
    Als dalijk de hype van D3 over is en pandaria uitkomt dan vloeit het spel weer vol met terugkerende maar ook nieuwe spelers en vooral omdat 1.1 miljoen mensen over de hele wereld de annual pass hebben gekocht dus die keren ook zeker terug na D3
    Rift en SWToR geflopt? Beiden zijn nog bezig hoor... Ja, ze kennen niet hetzelfde succes als WoW, maar daarom zijn ze nog niet geflopt
    Leer en zoek naar het geluk in je leven en trek je geen kloten van de rest aan. Want er bestaat geen erger gevoel dan te beseffen dat je het allemaal vergooid hebt en er veel meer had kunnen uithalen. Had ik maar een tweede kans, ik zou het weten. Dus go and live it~ Spade VI + 23/01'/12

Eindredacteur
    iTrader
    23 (96%)
    Dat klopt wel. Ik speel heel af en toe een beetje Rift, nog genoeg spelers om het leuk te houden.

Member
    iTrader
    0
    Het is geflopt als je het bencht met wat de developers verwachtten aan subs, het hadden twee wow killers moeten worden, maar er zijn heel erg veel subs van die twee games weggevallen, desalniettemin kun je je nog goed amuseren in rift en swtor maar de verwachtingen lagen veel te hoog.
    Ik denk zelf dat mensen liever de standaard classes als mage, warrior, rogue, paladin, priest etc. willen spelen dan een of andere hybrid met eigen souls kiezen zoals in Rift, of de classes in swtor

Eindredacteur
    iTrader
    23 (96%)
    Voor velen waren de souls in Rift te ingewikkeld, denk ik.

Anders wel heel goed uitgevonden!

Member
    iTrader
    0
    dan ga ik maar eens beginnen patchen en hopen dat ik men account nog terug kan krijgen.
    voor een of andere reden klopt er niet veel meer. (had het ook wel verwacht na al die tijd haha)

Approved 9-lifer
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Granaatappel Bekijk bericht
    Het is geflopt als je het bencht met wat de developers verwachtten aan subs, het hadden twee wow killers moeten worden, maar er zijn heel erg veel subs van die twee games weggevallen, desalniettemin kun je je nog goed amuseren in rift en swtor maar de verwachtingen lagen veel te hoog.
    Ik denk zelf dat mensen liever de standaard classes als mage, warrior, rogue, paladin, priest etc. willen spelen dan een of andere hybrid met eigen souls kiezen zoals in Rift, of de classes in swtor

De enige die er WoW-killers van maken zijn de communities van die games. De kans dat er ooit nog een mmo gaat komen met zoveel subs als WoW is gewoon zeer klein. Daarbij komt ook nog eens dat je geen miljoenen subs nodig hebt om succesvol te zijn. Als je ziet dat Trion 110mil revenue heeft gehaald en 85mil extra funds heeft gekregen dan kan je moeilijk zeggen dat het geflopt is.

Rift is imo de beste mmo die er atm is. Als je ziet aan welke snelheid Trion patches released en hoeveel content ze in hun expansion steken dan kan je je eigenlijk maar concluderen dat Blizzard enorm lui is. Als je op 1 jaar 8 content patches released en zo'n goeie communicatie hebt met je community dan zijde goed bezig denk ik.

Maar nu on-topic:
    WoW is zeker nog de moeite. Wanneer je op een low pop server zit zal deze wrs niet echt actief meer zijn met de D3 release en MoP die in aantocht is Dungeons en raids zal wel geen probleem zijn en je kan zelf DS volledig doen via de LFR-tool.
    Steam: shotterke
    PSN: Shotterke_BE

Member
    iTrader
    14 (94%)
    Heb het sinds de beta gespeeld en toch bij een 3 tal top guilds gezeten zowel pvp als pve,maar echt sinds cata is er geen zak meer aan voor me hou het nog geen 30 min meer uit om ingelogd te blijven,
    chat is een ramp precies een creche.met lfg en raid finder kom je de meest idiote en lompste spelers tegen,pve challenge is ook al zo goed als zero als je in een goed geleide guild zit.om nu voor achievements titels te gaan spelen daar voel ik me ook wat te oud voor alle wat levert dat nu op dat je een titel krijgt om een hoop pets te gaan verzamelen...nu dit is bekeken vanuit een hardcore raider zijn standpunt die raids vroeger clearde voor de nerfs.

Als nieuwkomer zal er waarschijnlijk na zoveel jaren wel geen betere mmorpg zijn dan wow om nu mee te starten,zelf ben ik voor de moment fan van swtor is de eerste mmorpg in jaren waarmee ik dat aangename belevingsgevoel weer mee krijg zoals de eerste 2/3 jaar met wow,
    heb soms het gevoel met swtor dat ze daar verder hebben gebouwd waar wow is blijven stilstaan.
    Laatst gewijzigd door jabo; 2 juni 2012 om 12:56

Approved 9-lifer
    iTrader
    36 (97%)
    heb identiek dezelfde ervaring als jabo.
    lang hardcore geraid in WoW.
    DW neergehaalt enzo.
    sinds een 4 tal maand gestopt en SWTOR beginnen spellen.
    WoW is inderdaad blijven stil staan vind ik ook.
    daar is niets meer te ontdekken en te beleven voor mij.
    Wheelgap is like a vagina. The more fingers you get in, the worse it is.
    Freude Am Fahren

Member
    iTrader
    18 (100%)
    Swtor geflopt? Het is niet dat half Vlaanderen elke dag naar thuis en familie ligt te gapen, dat het goede series zijn :P

Subs zeggen weinig over een spel imo. Heb laatst wow ook eens opnieuw geprobeerd (heb een tijd gespeeld met TBC). Het was zeker niet slecht, maar er is toch echt beter spul te vinden op de markt atm. Gloriedagen van Vanilla en TBC zijn al lang voorbij helaas.
    “We learn from history that we do not learn from history”
    ― Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Member
    iTrader
    0
    nuja grootste probleem van ToR is het te veel aan servers , goed bij de launch , slecht na de eerste 3 maand. Mensen stoppen met spelen omdat hun gratis maand of hun gametime eindigt en servers zitten minder vol, je krijgt dan een normaal aantal mensen verspreid over een te groot aantal servers, dat zorgt ervoor dat nog meer mensen leaven. Ook het systeem van flashpoints enzo is niet handig, puggen duurt uren , en je kan het alleen in die basis , dus je kan tussendoor niets doen. Als ze die LFD vroeger in het spel gestoken hebben en de server hadden gehalveerd ofzo dan hadden ze zeker meer mensen kunnen houden.

Verhaal en lvling in ToR is beter dan WoW, combat van WoW is beter en vloeiender.

Rift is dan weer een kloon van alles en nog wat, maar geven dan weer veel content patches.

Elke WoW killer heeft wel een aspect waar het beter is , maar overall en op alle gebieden is WoW goed. Terwijl de andere op sommige gameplay aspecten wat steken laten vallen.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straatloper Bekijk bericht

De enige die er WoW-killers van maken zijn de communities van die games. De kans dat er ooit nog een mmo gaat komen met zoveel subs als WoW is gewoon zeer klein.
    Uitzondering: Guild Wars 2, daar hebben ze zelf gezegd ( en ik citeer) 'With Guild Wars 1 we had the second most succesful mmo behind wow, with Guild Wars 2 we won't be happy until we take first place'

Ik ben benieuwd

on topic: Als je de raids nog niet gedaan hebt is er genoeg te doen.

Mensen zoals ik die full BiS ( op die stomme ring en boots na >.<) zijn hebben er op dit moment niet veel fun meer aan uiteraard. Maar goed ik heb geen probleem met een break van een paar maanden om er dan weer in te vliegen
    *** Also sprach Zarathustra ***

Member Drakinus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Uitzondering: Guild Wars 2, daar hebben ze zelf gezegd ( en ik citeer) 'With Guild Wars 1 we had the second most succesful mmo behind wow, with Guild Wars 2 we won't be happy until we take first place'

Ik ben benieuwd

on topic: Als je de raids nog niet gedaan hebt is er genoeg te doen.

Mensen zoals ik die full BiS ( op die stomme ring en boots na >.<) zijn hebben er op dit moment niet veel fun meer aan uiteraard. Maar goed ik heb geen probleem met een break van een paar maanden om er dan weer in te vliegen

Omdat guildwars zijn technische kant van de combat ook helemaal anders ligt. De meeste veronderstelde "WoW-killers" zijn dan ook WoW-clones. (En ze falen allemaal in dat killen van WoW)

Ik heb bijvoorbeeld Guild wars 1 gespeeld ongeveer 5 jaar terug, en vond het maar niets, ik heb naar guild wars 2 beta footage gekeken, en ik vind het nog steeds niets. Maar dat is persoonlijke mening. Begrijp me niet verkeerd, het spel mag er gerust wezen en heel wat succes hebben. De 2 spelen mogen eigenlijk niet vergeleken worden.
    ┌─┐
    ┴─┴

_ರೃ
    -"I find your statement quite silly, good Sir."
    + Vaarwel Zwam, het ga je goed. + Erkend lid van Off-topic. Never Forget.

Approved 9-lifer -goro-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drakinus Bekijk bericht

Omdat guildwars zijn technische kant van de combat ook helemaal anders ligt. De meeste veronderstelde "WoW-killers" zijn dan ook WoW-clones. (En ze falen allemaal in dat killen van WoW)

Ik heb bijvoorbeeld Guild wars 1 gespeeld ongeveer 5 jaar terug, en vond het maar niets, ik heb naar guild wars 2 beta footage gekeken, en ik vind het nog steeds niets. Maar dat is persoonlijke mening. Begrijp me niet verkeerd, het spel mag er gerust wezen en heel wat succes hebben. De 2 spelen mogen eigenlijk niet vergeleken worden.
    Waarom zouden GW2 en WoW niet vergeleken mogen worden? imo lijkt GW2 nog meer op WoW dan GW1... Ok Gameplay is anders ma een Fantasy mmo vs een Fantasy mmo lijkt me toch logisch dat men dit vergelijkt?
    Bmw Power

Member
    iTrader
    0
    GW2 is geen WoW killer omdat mensen GW2 kunnen spelen naast hun sub bij WoW
    Mensen zullen mss in het begin van GW2 wat minder WoW spelen maar de subs blijven doorgaan

Member Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Draai het of keer het , wow is gewoon OP DIT MOMENT een simple mmo . ( de fanboys, check de caps )
    het levellen is simpel , gear halen is een lachertje .
    ik speel al sinds vanilla en heb elke mmo al geprobeerd en kom toch terug weer naar wow
    Waarom ? Pvp is gewoon lachen vind ik
    mijne nummer 1 zal altijd DAOC blijven en met de GW2 betas (2 meegedaan) kreeg trug Mass pvp flashbacks
    /crossfinger
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...d/Klets/simple
    RSCA 4 Ever !

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten