Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 23
    Approved 9-lifer Arne's schermafbeelding
    iTrader
    144 (99%)

Complete PVP Arena beginner (Shadowpriest), graag strategie en tips!

Dus

Ik heb WoW recent terug vanonder het stof gehaald. Nu ben ik van plan om met een vriend ons te verdiepen in de Arena.

Hij is een warlock, ik ben een shadowpriest. Nu het grootste probleem is dat we geen van beiden ervaring hebben met pvp. We hebben we al wat battlegrounds gespeeld maar das toch nog iets anders... Uiteraard gaan we in 't begin op ons doos krijgen, maar tgaat er vooral om dat we toch min of meer weten wat te doen.

Daarom: kan er iemand mij wat uitleggen hoe ik best 'open'? Ik bedoel: de arena-match begint: wat dan? Wat cast ik eerst, wat doe ik wanneer, etc.

Heb al wat sites bezocht maar buiten builds en andere informatie vind ik nergens echt een rotation ofzo.

Hopelijk kan er iemand mij helpen

Merci!
    Only the mediocre are always at their best.

Member
    iTrader
    82 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arneeuh Bekijk bericht
    Dus

Ik heb WoW recent terug vanonder het stof gehaald. Nu ben ik van plan om met een vriend ons te verdiepen in de Arena.

Hij is een warlock, ik ben een shadowpriest. Nu het grootste probleem is dat we geen van beiden ervaring hebben met pvp. We hebben we al wat battlegrounds gespeeld maar das toch nog iets anders... Uiteraard gaan we in 't begin op ons doos krijgen, maar tgaat er vooral om dat we toch min of meer weten wat te doen.

Daarom: kan er iemand mij wat uitleggen hoe ik best 'open'? Ik bedoel: de arena-match begint: wat dan? Wat cast ik eerst, wat doe ik wanneer, etc.

Heb al wat sites bezocht maar buiten builds en andere informatie vind ik nergens echt een rotation ofzo.

Hopelijk kan er iemand mij helpen

Merci!
    Hangt er vanaf tegen welke combo ge speelt. Ik zou gewoon arena doen en al gaande leren, ge stijgt snel in rating int begin als ge wint en als ge verliest gaat er niks of toch weinig van uw rating af. Dus zelf een beetje zoeken en eens wat strategies lezen opt internet en dan zulde dikke fun hebben. Dees is denk ik de beste pvp site: Arena Junkies - World of Warcraft PvP Strategy and Discussion
    "There’s a thin line between being a hero and being a memory." Optimus Prime - Transformers

Member
    iTrader
    0
    Duels doen 1v1 of tegen u maat. Wat kan je doen in arena. Als je sp blijft is het beste voor als het een healer is meteen alle 2 op de healer gaan. fear sparen voor de dps. Opening goh ik open met mijn dots. vamp is zeker 1 dat je moet casten. Voor de rest mind spike x 2 of 3 dan mind blast. Mind flay 2 x en dan archangel gaat poppen. Krijg je vleugels. Vooral letten dat je dots blijft zetten. Sp / Lock hun dps hangt meer af van dots. Voor de rest kijken voor goeie glyphs. Power word : shield dacht ik is zeker een glyph dat ik gebruik. Absord 20% meer dmg. En als het mogelijk is mana burn de healer / mage. Als je tegen over een lock sta , is het beste voor eerst de pet te doden. Voor de rest zou ik u shadowpriest.com aanraden. Vooral veel youtube video's kijken hoe sommige spelen. Kan u enorm veel tips geven , maar dan moet je te veel lezen

Banned PolletPoulet's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    ik kan u maar één tip geven als shadow priest, when in doubt, kite!
    voor de rest zerg!

//edit: iets wat ik ook wel deed, en vele niet echt verwachten is niet twijfelen om uit shadow form te gaan om holy shit te casten. ook niet twijfelen om CD's te gebruiken. Ik was een zeer aggresieve speler tough.

Approved 9-lifer Shyheim's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    arneuuhhh, wa server speelde? en nog altijd op honim?

als ik u was zou ik voor 3v3 gaan, een van de sterkste setups voor de moment is resto sham/shadow priest/affliction warlock, en dan vooral omwille van het feit dat ge oneindig veel fears hebt bij wijze van spreken, een 5s silence van de spriest, een disarm van de spriest, een spell lock met de felhunter (wel oppassen voor DR ofc), wind shear (6 sec CD GCD interrupt) en 2x fear (ook DRs ofc, maar tegen 3 targets is dat geen probleem).
    het beste moet nog komen: geen enkel van uw CC's zou dispellable mogen zijn, want beide classes samen zetten vrij veel debuffs op hun targets, en door Vampiric Touch en Unstable Affliction is er al veel kans dat die gedispelled worden door de healer van de tegenstander, dus fears = gg.
    spriest heeft dan nog eventueel offensive dispels, en mass dispel, en shaman hex. en dan zijn we nog niet over totems begonnen. =)

"rotation" maakt op zich niet zo heel erg veel uit, alleen zorgen dat eerst Unstable Affliction en Vampiric Touch op alles gedot worden, kwestie van (mass) dispels onmogelijk te maken. als spriest zou ik dan devouring plague gebruiken, en daarna sw:p, als lock corruption en dan een curse naar keuze.

als spriest trouwens voor mooncloth (healer) set gaan met satin hood. mooncloth = spirit = hit voor spriest, en 4-set bonus is imba. alle stats trouwens reforgen naar haste (de reden waarom ge satin head nodig hebt, want daar zit haste op).

heb trouwens nog een resto shaman staan op Outland alliance waarmee ik momenteel geen team heb. 2.3k exp daarop in 3s, niet zoveel, maar 't is dan ook maar een altje waar ik amper op speeld.

iTrader
    144 (99%)
    Alright merci voor de tips allemaal

@Shyheim: jupjup kzit nog op HUB, 2de jaar nu

Wel, we zouden graag voor 3 vs 3 gaan, maar we zitten op ne kutrealm en we kennen eigenlijk niemand dat dat ziet zitten

We zitten dus op Runetotem en horde side, spijtig

Haha, al die termen 'overwhelmen' mij momenteel wel nog wat maar we zien wel Ik heb op deze site gevonden dat ik kan beginnen met een embersilk set, aangezien ik nog niet lang 85 ben en dus nog niet veel geld/items heb.. Wat denk je, is dit goed?

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Gewoon beginnen met bg's en honor farmen, zo leer je je class beter kennen en krijg je ineens gear.
    It is bad enough that so many people believe things without any evidence. What is worse is that some people have no conception of evidence and regard facts as just someone else’s opinion.
    -Thomas Sowell

iTrader
    144 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimmeh Bekijk bericht
    Gewoon beginnen met bg's en honor farmen, zo leer je je class beter kennen en krijg je ineens gear.
    Met gewone pve gear? Of maakt dat niet veel uit?

iTrader
    15 (100%)
    als ge met gewone pve gear in arena gaat, zijt ge dood in geen 10 seconden, zoals ook in die guide staat.
    fuck die embersilk set, das blue crafted set, gene zak waard tov vicious set die ge gewoon kunt kopen met honor. honor is supermakkelijk te halen tegenwoordig (als ge overload hebt aan justice points kunt ge die zelfs inruilen voor honor aan JP-quartermaster). negeer maw die blue set, ga gwn voor vicious.

doe paar keer de tol barad dailies voor dikke gold btw (of gewone quests), altijd handig om mee te beginnen voor enchants/glyphs en dergelijke. eens ge honor-capped zijt, en enchanted/glyphed en al den bazaar, kunt ge trouwens gewoon voor de fun nog BGs doen, en met honor enchanting mats kopen bij 'honor trade goods quartermaster' om op AH te verkopen (essences bv gaan voor +-40g op mijn server), kunt ge wat reserves aanleggen daarna eventueel.

dit is bv een spriest die ik ken, van op een server waar ik nog heb gespeeld (en wellicht terug ga, sup khaelyn ), die zijn gear/glyphs kunt ge gerust kopiëren.

ben nu semi-drunk, ga niet teveel meer typen, maar als ge nog vragen hebt, shoot, priest is mijn class (heb zelf atm holy pve en disc pvp spec/gear, dus kan mijn eigen armory niet linken; zit zelf wel op 2.7k als spriest/lock/rsham, maar atm zitten we wat op onze rating voor gladiator, en eens we volledig deftig gegeared zijn aimen we voor zeker te zijn om gladiator te halen).

Member
    iTrader
    0
    pve gear / green gear / bleu gear. Doet er niet toe. Farmen moet je zowizo doen voor je pvp gear.

Member zaj's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    wow pvp in a nutshell :

-weten wat elke ability doet en wat de meest effectieve counter is

-weten wanneer ge een cooldown moet gebruiken om te overleven en wanneer je nog nipt gaat overleven (ge word gestunned, trinket niet omdat je denkt het te overleven maar de laatste second trinket je toch -> zo goed als wasted trinket.. je trinket dan beter direct die 5 seconden stun)..

-track diminishing returns

- zelf als healer, constant dpsen als de andere healer in cc zit, dat dwingt het andere team defensief te spelen zodat jij zelf minder hoeft te healen en af en toe kan drinken

-leer uw range/line of sight! <- dit is de reden dat pro's zelf met crapgear hoge ratings halen. je mag nu nog zo undergeared zijn, als niemand aan u kan ga je ook niet sterven.

-coördineer alles met voicechat, en vertel alles wat er gebeurt ,stiltes van meer als 2 seconden betekent dat je fout bezig bent.

overige 10% is skill en er van uit gaan dat iemand een iq van boven de 50 heeft en meer knoppen kan gebruiken dan op een gameboy (aloewel dat tegenwoordig ook al niet meer nodig is in wow, pvp/Arena is al zo belachelijk easy ivgl met burning crusade)

-enjoy free gladiator

*season 12345 gladiator
    Laatst gewijzigd door zaj; 18 september 2011 om 04:25

iTrader
    15 (100%)
    speelde nog zajklon? ik moet u nog ne gladiator boost op mijnen druid hé!

range/line of sight is idd niet te onderschatten. zelfs op hogere ratings hebt ge af en toe eens healers die in 't midden van de arena staan springen, fier dat ze kunnen lopen en casten tegelijk rafl. meestal (zo goed als altijd maw) holy paladins. vroeger resto druids. =)

iTrader
    6 (100%)
    speel al niet meer sinds season6 :o heb nog een rogue op stormscale die ik eens in een trial naar 60 heb geleveld maar t boeit me niet echt meer diablo 2/hon aant spelen tot diablo 3 uitkomt

iTrader
    15 (100%)
    btwm zaj, hedde gij ooit een speciale muis gebezigd voor pvp, met name met van die sidebuttons?

moet mij eens een nieuwe aanschaffen (speel sinds s3 met een simpele microsoft-muis met 2 knoppen, what up, m@d skillz hierzo ), lees veel over razer naga, herkent het spel die zijknoppen daarop? neem aan van wel, gezien dien Swifty daar bv dag en nacht reclam over maakt...

iTrader
    6 (100%)
    kspeel met ne oude logitech mx518 uit mijn wolfenstein tijd(simpele goedkope 5button muis), om men focus focus te zetten of te swappen gebruikte ik die sidebuttons =)

denk ni echt dat da zoo belangerijk is.. kon men scrollwiel ook binden maar ik had nen tik om altijd in en uit te zoomen en werd pissed omdat da niet meer ging :')

Member N3X4S6's schermafbeelding
    iTrader
    0
    om het wat leuker te maken om te beginnen farmen, schaf u de blue pvp crafted gear aan, en begin daar mee bg's.

Have fun

iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    kspeel met ne oude logitech mx518 uit mijn wolfenstein tijd(simpele goedkope 5button muis), om men focus focus te zetten of te swappen gebruikte ik die sidebuttons =)

denk ni echt dat da zoo belangerijk is.. kon men scrollwiel ook binden maar ik had nen tik om altijd in en uit te zoomen en werd pissed omdat da niet meer ging :')
    idem =)

ben zelf ook multiseason gladiator op meerdere chars, altijd met 2-button muis gespeeld

heb wel het gevoel dat ik nu op bepaalde classes wat tekort kom wat betreft keybinds op keyboard zelf, en ik mss wat extra binds zou kunnen gebruiken op mouse...

btw begin keer opnieuw broseph

edit: hoe ligt logitech mx518 in de hand btw? kost online 20 pond minder dan razer naga...

iTrader
    6 (100%)
    goh moest ik een deftige guild vinden en een team dat me wa wilt boosten eerste paar weken misschien reroll ik dan.. maar misschien beter wachten tot de volgende expansion daarvoor. beetje laat om nu nog te beginnen en alles opnieuw te leren..

en gohja kvind het een zeer chille muis en nog nooit krampen ofzo van gekregen na lang gebruik.. veel kan ik er ni over zeggen , heb ze al 7 jaar ofzo en niks anders om te vergelijken :')

iTrader
    15 (100%)
    bof, 2e season van deze expansie is een paar weken geleden nog maar begonnen, valt dus nog mee hé, ik ben in WOTLK gestopt na s5 (glad) en mid-S8 herbegonnen (ook glad)

boosten kunnen ik en mijn teammates sowieso wel, das wel safe

razer naga ziet er trouwens wel cool uit, die mx wat groot/lomp... hoewel ik wel vrij grote handen heb
    iemand ervaring mee? lijkt mij nogal lullig om speciaal daarvoor een topic te beginnen

iTrader
    6 (100%)
    welke server ? eens over na denken om te rerollen, wel van lvl 1 want ben te gierig voor transfer :')
    en hoe op zijn locks atm ? kan alles wel wa spelen maar lock /rogue/disc priest ware wa men mains

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten