Pagina 10 van 85 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 150 van 1274

Discussie: rage a whole page

Member METHODman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Cat Bekijk bericht
    Dat gaat moeilijk als'k op een questzeppelin sta te wachten he
    das geen boot xD Da hangt in lucht
    vissen in je neus is een optie
    Been There,Done That.

Member TheFuckingDutchman's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Kan gelinkte items niet meer zien en ook geeft WoW geen vergelijking meer tussen drop items en de items die ik equiped heb. Welke optie moet ik aanvinken...

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thysios Bekijk bericht
    Worgen warrior levelt ech heerlijk snel ! <3 level 46 in iets van een 20u gametime (met professions inclusief)

Nu wil ik vliegen naar mijn questlocatie in Badlands vanuit SW, is blijkbaar alleen bereikbaar met een omweg via IF, langs Light's Hope Chapel in EPL en dan pas naar Badlands
    Die flightpaths zijn inderdaad slecht gedaan. Zo heb ik eens twee keer voorbij hetzelfde punt gevlogen. Eén keer als tussenstop en de andere keer als er gewoon voorbij vliegen.
    For science.

Member Lethall's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Nja ik denk dat hij het bedoeld op de quest om naar de badlands te gaan.

Als ge die quest pakt in bijv. stormwind, moet ge naar WPL vliegen, en naar Light's hope chapel gaan, om daar dan tegen nen goblin te praten die u met zo'n rocket gans terugstuurt naar badlands

Voor sommige zoals mij was dat handig aangezien ik net voor ik naar daar moest al die quest opgepakt had en in wpl aan het questen was, maar als ge dat niet doet, dan is het inderdaad een hele omweg

(en ik weet niet exact waar ge uitkomt als ge zelf naar de badlands loopt, maar die entry quest stuurt u zo naar een vrij specifieke plaats aan de rand)

Approved 9-lifer Thysios's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lethall Bekijk bericht
    Nja ik denk dat hij het bedoeld op de quest om naar de badlands te gaan.

Als ge die quest pakt in bijv. stormwind, moet ge naar WPL vliegen, en naar Light's hope chapel gaan, om daar dan tegen nen goblin te praten die u met zo'n rocket gans terugstuurt naar badlands

Voor sommige zoals mij was dat handig aangezien ik net voor ik naar daar moest al die quest opgepakt had en in wpl aan het questen was, maar als ge dat niet doet, dan is het inderdaad een hele omweg

(en ik weet niet exact waar ge uitkomt als ge zelf naar de badlands loopt, maar die entry quest stuurt u zo naar een vrij specifieke plaats aan de rand)
    Nee, ik had het wel degelijk over de gewone flightpath-route van SW/IF naar Badlands hoor Ik was zelf ook in EPL (Light's Hope Chapel) aan het levelen dus vond ik het ook wel handig, alleen om er opnieuw te geraken
    /

Member Lethall's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Ah mijn fout, ik heb erna die gewone flightpath niet meer nodig gehad.

Maar als die effectief ook gans die toer rond doet met het gewone flightpath, dat is dan inderdaad nen belachelijke omweg

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    je kan ook in badlands een extra flightpath pakken bij het goblin kamp . De reis met de raket heb ik ook gedaan is wel leuk maar het is een alternatief als je de flightpath niet gevonden hebt of nog geen quests gedaan hebt in badlands. Ze hebben extra flightpaths bijgevoegd in badlands .vroeger kon je er alleen maar geraken door dun morogh ...nu met raket. Is wel handiger dan te voet
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Bepaalde undercutters. Je begint je echt af te vragen of mensen nu gewoon nog zo veel mogelijk willen verdienen of er gewoon vanaf willen en het AH dichter was dan een vendor. Ik heb op die Cobalt Bars gewoon iemand met 50 Gold minder zien undercutten. Bepaalde mensen zouden ook eens moeten begrijpen dat wanneer je goederen aanbiedt aan dezelfde prijs als de andere persoon het nog steeds verkocht geraakt maar het gewoon iets langer kan duren.
    For science.

Member Fr3aK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karre Bekijk bericht
    Bepaalde undercutters. Je begint je echt af te vragen of mensen nu gewoon nog zo veel mogelijk willen verdienen of er gewoon vanaf willen en het AH dichter was dan een vendor. Ik heb op die Cobalt Bars gewoon iemand met 50 Gold minder zien undercutten. Bepaalde mensen zouden ook eens moeten begrijpen dat wanneer je goederen aanbiedt aan dezelfde prijs als de andere persoon het nog steeds verkocht geraakt maar het gewoon iets langer kan duren.
    Undercutten doet ge me 1 copper tbh, ik heb ook al genoeg idioten gems met 75g zien undercutten in de tweede week van Cata, hoe dom kunde ni zijn :d

Member N3X4S6's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr3aK Bekijk bericht
    Undercutten doet ge me 1 copper tbh, ik heb ook al genoeg idioten gems met 75g zien undercutten in de tweede week van Cata, hoe dom kunde ni zijn :d

Dat gevoel heb ik al langer hoor. Als enige mats op AH zetten voor een dikke prijs, komt dan nog ene af en snapt niet dat m me 5g minder noe goed van zijn stacks afgeraakt, maar nee direct 75% goedkoper. De prijs verneuken...

Ik denk gewoon dat dat jonge kereltjes zijn die geen gevoel voor marktwaarde hebben en hoe er alles uit te halen om goed te verdienen...

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    hoh zwijgt me van die debiele undercutters, wat een bende mongolen.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member Caretaker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zie het probleem niet, gewoom de undercutten uitkopen en herposten met winst?

Member Drew's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blue Post
    We are probably going to remove Drain Mana from warlocks. It is incredibly situational in PvE but causes problems in PvP. This might mean we need to evaluate Mana Burn as well.

Member bloodoo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Blizz begint te merken dat ze het niet kunnen balancen en begint paniekvoetbal te spelen.
    Help a fellow person/rider, he needs our support http://www.stephenmurrayfamilyfund.com/
    Check ya girl's tits for my signature.we could make this world a greater place to live

Approved 9-lifer GammaGamer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heroic Lost City aant doen me ne groep

Zijn goe bezig, geen enkele whipe bij bosses (alleen stomme ninjapull)

Willen beginnen aan den laatste baas, wordek zomaar zonder enige reden gekickt! (en ik was dan nog tank)

WAAROM???
    Laatst gewijzigd door GammaGamer; 31 december 2010 om 13:36
    “What could I possibly be suggesting?
    I mean, a young woman gets saved by a dashing commander who lets her join his crew and then goes off to save the galaxy?
    How could she possibly develop any kind of interest in him? ”

Tali'Zorah vas Normandy

Pagina 10 van 85 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten