Pagina 55 van 251 EersteEerste ... 54551525354555657585965105155 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.081 t/m 1.100 van 5002
    Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Nice, nice.. T10 4-set Priest healing set krijgt nu 5% meer PW: Shield & Renew bonus..
    My specs: Corsair 650D; Corsair 850HX PSU; Asus P8P67 Pro; Intel Core i5 2500K @4,5Ghz; Corsair H80; Corsair Dominator DDR3 8GB; MSI GTX 560 Ti TFII SLI; OCZ Vertex II 90GB; 2x Western Digital 320GB S-ATA3
    Diablo 3: Baldarich#2473

Member kb3n's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arylia Bekijk bericht
    tis best toevallig, ik heb daar 2 weken ingezeten in TBC toen ik mn huidige priest nog nie had;p
    nu met de release van faction change ben ik meteen horde gegaan de dag nadien (had al applied bij een guild "Adrastos").. bleek dat de helft van EMC te zijn van Aerie peak.. en da heb ik pas na enkele weken ontdekt xD

Kben dan vorige week terug begonnen en op de dag dak herladen had is adrastos gestopt ;/ de 'core' heeft dan besloten EMC te herstarten en had dan gevraagd of ik meekon als social..

Tkriebelt toch weer om te beginnen raiden .. zal nog wel zien
    EMC terug op AP ?

Approved 9-lifer Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    nee, Jaedenar ;p
    tis niet het hele oude EMC he, zijn er wel denkek stuk of 6-8 man van..
    PC Specs:
    core i7-3770k, Corsair 16GB, Corsair 750AX, GeForce GTX680, 2xSSD 256GB -- Dell UltraSharp U2713HM

Approved 9-lifer LookOut's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LookOut Bekijk bericht
    En hopelijk kan ik vanavond opnieuw posten met een nieuw stuk loot waar ik al op wacht sinds release van 3.3 ...
    En jawel!!! Ik ben nu de trotse eigenaar van Ikfirus' Sack of Wonders, na een wachttijd van bijna 3 maanden!

En door die chest kan ik nu ook mijn T10 helmet en shoulders, en mijn ToC25 belt (had nog die hit/expertise belt van conquest emblems) dragen! Nadat ik VoA gedaan heb deze week, zal ik ook T10 gloves en pants equippen voor de volle 4set bonus!!

12% minder damage wanneer ik mijn enrage gebruik? Rake die gaat critten in kitty form (als ik even niet moeten tanken)? Mangle die langer duurt in 3.3.3 (= meer shreds)?

Good times to be a feral <3
    Laatst gewijzigd door LookOut; 4 maart 2010 om 11:18
    Currently playing: Trine 2, LoL and a little bit of WoW

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lamsednav Bekijk bericht
    Nice, nice.. T10 4-set Priest healing set krijgt nu 5% meer PW: Shield & Renew bonus..
    Niet zeker of da zo nice is ..

Als disc neem je liever nie al die items met spirit en als holy neem ik liever die items niet door de crit ...

Akkoord dat de setbonus een verbetering is maar nog ver van "wauw"..

Lang leve T9 2set bonus..
    PC Specs:
    core i7-3770k, Corsair 16GB, Corsair 750AX, GeForce GTX680, 2xSSD 256GB -- Dell UltraSharp U2713HM

Member DEEPEESSS's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Net ICC 10 gepugged tot aan Valithria Dreamwalker, ging beter als me mijn casual guildje!
    Heb een nieuwe neck en Neverending Winter als gear voor men tank spec!

Lekkere run, wa ik eigenlijk niet had verwacht
    Go hard or Go home

iTrader
    2 (100%)
    lol nice :P
    ben ne pug aant samenstellen voor zondagmiddag ... moeten just nog 2 tanks vinden

gaat wel goekomen denkek, met sommigen van hen al gepugged en tzijn zot goeie spelers (meeste zitte nog nielang op jaedenar)
    PC Specs:

Member Takashi's schermafbeelding
    iTrader
    25 (96%)
    eerste keer 25 man icc gedaan, zit nog in full 232 gear met 2 245 parts :P

The World of Warcraft Armory
    The World of Warcraft Armory

en Bryntroll, the Bone Arbiter - Item - World of Warcraft gewoon voor de lulz, niemand moest het hebben.. geen idee of ik het eigl wel ga gebruiken
    proc rate zit wel goed, maar lack of crit en hit, en de speed
    *MeTa-

Approved 9-lifer
    iTrader
    18 (100%)
    Mij laten overhalen om eens een servertransfer te doen samen met de goeie spelers van mijn guild en de oude GM's en MT om een 10 man raiding guild te maken. Hopelijk valt de server wat mee want ik vond Aerie Peak geen slechte server.
    Steam: shotterke
    PSN: Shotterke_BE

iTrader
    2 (100%)
    waar zit je nu?
    ben ook aant overwegen om binnekort eens ergens anders te gaan ..

kzou terug willen raiden maar dan niet meer in mn huidige guild (social atm), 5 dagen is te veel .. Kmoest gisteren wel ff slikken toen ze LK downden
    Kzou liever in ne guild zitten die 4 dagen raid ofzo en waar ge er minstens 3 moet van meedoen .. M'n ex guild op Aszune was perfect maarja die zijn disband;p
    PC Specs:

Approved 9-lifer
    iTrader
    18 (100%)
    waar zit je nu?
    ben ook aant overwegen om binnekort eens ergens anders te gaan ..

kzou terug willen raiden maar dan niet meer in mn huidige guild (social atm), 5 dagen is te veel .. Kmoest gisteren wel ff slikken toen ze LK downden
    Kzou liever in ne guild zitten die 4 dagen raid ofzo en waar ge er minstens 3 moet van meedoen .. M'n ex guild op Aszune was perfect maarja die zijn disband;p
    We gaan naar excecutus met een team van +/-10 man. We gaan een paar weken raiden met dat team en 25man puggen (wordt tot en met rotface gepugged (en soms verder) op executus volgens de mensen op de server. ) en dan kijken of we nog extra gaan recruiten.

Edit:
    Transfer doe ik vanavond of morgen maar. Eerst nog eens kijken of ik men warrior ook ga overzetten en de guildbank enz moet ook nog geregeld worden.

iTrader
    2 (100%)
    matige progress precies op die realm ;O
    na ff te kijken blijkbaar zelfde als op aerie peak..

alsek dan niemeer zou raiden omdak geen guild vind maar toch wil transferen gaak wellicht ne sterke realm uitpikken omda het algemeen pug-niveau dan meestal ook hoger ligt.. scheelde ne wereld van verschil tussen bijvoorbeeld anachronos en aszune, en dan nu op jaedenar ist nog een pak hoger...

anachronos was echt erg ;D in den tijd van isle of QD ging ik keer terug gaan kijken, op aszune hadden we al epic gems, en op anachronos zaten ze nog ne stap achter

damn, access tot guildbank en ne server transfer gepland ...........tempting xD

in zo ne casual guild in den tijd had iedereen full acces xD ik keek zo keer in money log en echt zo 4 man die elken dag 100G withdrew.... kheb dan maar meegedaan voor paar dagen tot em het doorhad en access afsloot xD
    PC Specs:

Approved 9-lifer
    iTrader
    18 (100%)
    matige progress precies op die realm ;O
    na ff te kijken blijkbaar zelfde als op aerie peak..

alsek dan niemeer zou raiden omdak geen guild vind maar toch wil transferen gaak wellicht ne sterke realm uitpikken omda het algemeen pug-niveau dan meestal ook hoger ligt.. scheelde ne wereld van verschil tussen bijvoorbeeld anachronos en aszune, en dan nu op jaedenar ist nog een pak hoger...

anachronos was echt erg ;D in den tijd van isle of QD ging ik keer terug gaan kijken, op aszune hadden we al epic gems, en op anachronos zaten ze nog ne stap achter

damn, access tot guildbank en ne server transfer gepland ...........tempting xD
    Ja que progress is het idd mager maar de laatste tijd zijn er toch een paar goeie guilds naartoe gegaan. Maar ja mij gaat het vooral om 10 man raids. Die vind ik sowieso leuker dan 25 man raid als druid healer. En als je een pug maakt met al 10 man van je eigen guild kom je al redelijk ver.

Edit:
    GM, officers en een paar classleaders transferen dus guildbank verhuist gewoon mee. ^^

iTrader
    2 (100%)
    ja das waar, kwil zo graag ICC 10 clearen eh .. ma we zijn zo herbegonnen mee 3 en we spreken dan af om het keer tesamen te doen... probleem is dan natuurlijk de ene werkt in ploegen en de andere werkt overdag en de andere werkt dan weer weekends .....
    wel schijt ;/ en pugs gaan toch maar tot rotface en festergut.. kwil zot graag LK neerhebben voor die title
    PC Specs:

Approved 9-lifer
    iTrader
    18 (100%)
    ja das waar, kwil zo graag ICC 10 clearen eh .. ma we zijn zo herbegonnen mee 3 en we spreken dan af om het keer tesamen te doen... probleem is dan natuurlijk de ene werkt in ploegen en de andere werkt overdag en de andere werkt dan weer weekends .....
    wel schijt ;/ en pugs gaan toch maar tot rotface en festergut.. kwil zot graag LK neerhebben voor die title
    Plan atm is 2-3 dagen raiden. Hangt er een beetje vanaf wie wanneer kan raiden. Waarschijnlijk de wings apart clearen zodat we alle bosses perfect kennen en dan eens werken met save verlengen en alles clearen ofzo.

Member Caretaker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gisteren shadowedge met unholy kunnen infusen

Member
    iTrader
    1 (100%)
    *snip*
    'k Zou als ik u was die bank laten voor wat ze is... Soit, dat terzijde. Als ge op PvE vlak met PUGs verder wilt geraken dan Festergut dan blijven er maar 2 servers over: Ravencrest en Auchindoun. De n░ 1&2 inzake PvE. Als ge dan ook nog eens af en toe PvP wilt blijft er enkel Ravencrest over (zit in zwaarste Battlegroup atm).

Approved 9-lifer belgianreaver's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    tis best toevallig, ik heb daar 2 weken ingezeten in TBC toen ik mn huidige priest nog nie had;p
    nu met de release van faction change ben ik meteen horde gegaan de dag nadien (had al applied bij een guild "Adrastos").. bleek dat de helft van EMC te zijn van Aerie peak.. en da heb ik pas na enkele weken ontdekt xD

Kben dan vorige week terug begonnen en op de dag dak herladen had is adrastos gestopt ;/ de 'core' heeft dan besloten EMC te herstarten en had dan gevraagd of ik meekon als social..

Tkriebelt toch weer om te beginnen raiden .. zal nog wel zien
    Adrastos, das ook de naam van onze raidgroup
    I love you mom and I always will

Member Fatalix's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Daarnet in trade :

kerel: the brits are idiots.
    kerel: calling a bridge Big Ben

lol die werd geowned daarna ;>
    mooiste was dat die kerel officer is in redelijke goede guild ;>
    -13 December 2004-

Member kb3n's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Progress op AP is idd niet wat het geweest is. In ICC 25 heeft nu alleen alliance guild lich down en wij (ik zit in Core) zitten nu deze raidweek voor den eerste keer op lich (daarvoor ook al maar lack of signups ...).

In ICC 10 zitte we nu me 1 groep op lich H. Gisteren EINDELIJK sindragosa H neer ...

Mocht het u iets zegge. Wij kunnen denkik nog wel ne priest healer gebruike (zelf week gelede rerolled naar priest omda we er geen meer hadde).
    4x raide (3 aanwezig) 19.30 invs - 00.00.

Pagina 55 van 251 EersteEerste ... 54551525354555657585965105155 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten