Wie ziet het verband (en misschien de oplossing) tussen deze symptomen?
Out of the blue valt mijn WIFI-internet uit. Na een reboot van mijn BBOX 2 en hard reboot van mijn pc wordt initieel weer verbinding gemaakt, maar de toegang tot internet kan na enkele seconden weer verdwijnen. (het gele uitroeptekentje) Na gewoon herstarten van de pc krijg ik dan volle connectie (althans dat zegt het icoontje) maar geen toegang tot het internet (sites laden niet). Dit gaat zo even door tot alles ineens opgelost raakt.
Het andere grote symptoom: multiplayer gamen lukt van geen kanten. Medal of Honor 2010 geeft steeds de melding: EA servers are not available: connection interrupted. War Inc. geeft een foutcode 8. Als ik bij MOH dan toch connectie heb, speel ik vaak met veel lag.
Ziet hier iemand verbanden in? Is dit een probleem van de BBOX? Ik zou bijgod niet weten wat ik verkeerd doe met mijn pc. Het is wel enkel mijn pc die er last van heeft, dus misschien is er een compatibiliteitsprobleem qua instellingen. Ik kan alleen niet zeggen wat...
Alvast bedankt voor de hulp!

LinkBack URL
About LinkBacks
) Na gewoon herstarten van de pc krijg ik dan volle connectie (althans dat zegt het icoontje) maar geen toegang tot het internet (sites laden niet). Dit gaat zo even door tot alles ineens opgelost raakt.
Met citaat reageren