Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Zwart scherm

Member
    iTrader
    0

Zwart scherm

Ik heb sinds vandaag een enorm rot probleem met Windows 7.

Twee uurtjes geleden werkte alles perfect, maar nu probeer ik mijn laptop opnieuw op te starten en werkt alles goed tot het gebruikers-scherm. Ik log in en alles wat ik zie is een zwart scherm, men cursor en een programma NetSupport Schoolclient (programma voor school). Geen bureaublad of takenbalk dus. Taakbeheer start ook niet op.

Via die NetSupport Schoolclient geraak ik gelukkig in mijn computer en kan ik dus zo internet launche enz. Nu na een tijdje zwart scherm (ik spreek hier over een tiental minuten) laadt mijn bureaublad en takenbalk gewoon weer wel, en doet hij alles weer normaal..

Ik heb al geprobeerd veilig op te starten, systeem te herstellen naar een vorige datum, opnieuw opstarten en wat dan ook.. Ik geraak er gewoon niet vanaf. Telkens als ik mijn laptop opnieuw opstart krijg ik na het selecteren van een gebruiker weer een zwart scherm, weer die NetSupport Schoolclient en weer na een tijd dat alles weer normaal wordt.

Het lijkt mij sterkt dat een programma voor school dit alles zou veroorzaken, terwijl het al een jaar op mijn laptop staat en nog nooit voor problemen heeft gezorgd?

Hopelijk weet er iemand een oplossing voor dit probleem. Alvast bedankt

Ter verduidelijking, dit is mijn beginscherm na inloggen:

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/8/324464.png
    Laatst gewijzigd door yipsi; 21 december 2011 om 00:12

Aap
    Aap is offline
    Member
    iTrader
    0
    Probeer NetSupport Schoolclient via veilige modus te verwijderen. Probeer dan opnieuw normaal op te starten. Herinstalleer NetSupport Schoolclient.

Member
    iTrader
    0
    Nieuwe wending, ook men vaste computer heeft het zitten.. Maar nu zonder NetSupport Schoolclient.. Het enige wat men laptop en computer gemeen hebben is het spel League of Legends. Kan daar het probleem bij liggen? Ik heb League of Legends ondertussen al wel van men laptop gesmete en hij heeft er nog steeds last van..

De essentie van het probleem is dus dat het eigelijk enorm lang duurt voor men bureaublad een teken van leven geeft.. Men cursor verschijnt wel, maar voor de rest niks.

Aap
    Aap is offline
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yipsi Bekijk bericht
    Het enige wat men laptop en computer gemeen hebben is het spel League of Legends. Kan daar het probleem bij liggen?
    Ja. Misschien even zoeken met je favoriete zoekmachine hoe dat spel helemaal wegkrijgt.

Men cursor verschijnt wel, maar voor de rest niks.
    Probeer alt control delete -> nieuwe taak -> explorer.exe intypen en enter.
    Als dat niet lukt: windows vlaggetje + r en explorer.exe intypen en enter.

een andere denkpiste: misschien een update van windows 7 die de boel blokkeert? Gebruik je updates?

Member
    iTrader
    0
    Ik zal het allemaal een keertje proberen, alvast bedankt voor de hulp!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten