Ik heb sinds vandaag een enorm rot probleem met Windows 7.
Twee uurtjes geleden werkte alles perfect, maar nu probeer ik mijn laptop opnieuw op te starten en werkt alles goed tot het gebruikers-scherm. Ik log in en alles wat ik zie is een zwart scherm, men cursor en een programma NetSupport Schoolclient (programma voor school). Geen bureaublad of takenbalk dus. Taakbeheer start ook niet op.
Via die NetSupport Schoolclient geraak ik gelukkig in mijn computer en kan ik dus zo internet launche enz. Nu na een tijdje zwart scherm (ik spreek hier over een tiental minuten) laadt mijn bureaublad en takenbalk gewoon weer wel, en doet hij alles weer normaal..
Ik heb al geprobeerd veilig op te starten, systeem te herstellen naar een vorige datum, opnieuw opstarten en wat dan ook.. Ik geraak er gewoon niet vanaf. Telkens als ik mijn laptop opnieuw opstart krijg ik na het selecteren van een gebruiker weer een zwart scherm, weer die NetSupport Schoolclient en weer na een tijd dat alles weer normaal wordt.
Het lijkt mij sterkt dat een programma voor school dit alles zou veroorzaken, terwijl het al een jaar op mijn laptop staat en nog nooit voor problemen heeft gezorgd?
Hopelijk weet er iemand een oplossing voor dit probleem. Alvast bedankt
Ter verduidelijking, dit is mijn beginscherm na inloggen:
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/8/324464.png

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren